Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-14, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallePVemED
Jag lyssnade på podden ”Sanning & konsekvens”. Vilket program tror ni att han varit med i? Baserat på vad de säger i avsnittet gick mina tankar till typ Bachelorette eller liknande?

Jag lyssnade också och undrar vem Quetzala pratade om, hon har läst fup:en och sade dessutom att han frontar ett program just nu. Jag fick intrycket att det är någon som jobbat på tv4 i flera år och inte bara som en deltagare i en produktion.
Någon av grabbarna i "Efter fem" kanske? De är väl runt 35 år?

Med tanke på att poddgänget tyckte att det var värre för att han frontar en viss typ av program skulle det kunna vara ett nyhets- eller barnprogram.
Eller granskande reportage, sport eller något med hälsa...
Senast redigerad av Anany 2024-09-14 kl. 05:27. Anledning: Tillägg
Citera
2024-09-14, 07:19
Medlem
Läst på annat skvallerkonto att nya bachelorn Steph*ne Fr*ck har grov droghistorik. Kan vara denna dom som syftades på. Åldern stämmer in och han är aktuell just nu. Kan det vara han?
* a
* i
Senast redigerad av Snickers2 2024-09-14 kl. 07:23.
Citera
2024-09-14, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickers2
Läst på annat skvallerkonto att nya bachelorn Steph*ne Fr*ck har grov droghistorik. Kan vara denna dom som syftades på. Åldern stämmer in och han är aktuell just nu. Kan det vara han?
* a
* i
Fast då får du lyssna på podden, detta gäller en känd människa. Han du nämner vet väl ingen mer el mindre vem det är?
Citera
2024-09-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theomarlittle
Fast då får du lyssna på podden, detta gäller en känd människa. Han du nämner vet väl ingen mer el mindre vem det är?

Tror inte heller det är den personen. Hen har ju inte varit med i flera produktioner och är en känd tv 4 profil. Jag är så galet nyfiken på vem detta kan vara. Någon utav programledarna för Idol? Tänker dom träffar ju en del barn och ungdomar som kanske inte är ”lämpligt”. Vad vet ni om dom?
Citera
2024-09-14, 13:20
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurisen
Tror inte heller det är den personen. Hen har ju inte varit med i flera produktioner och är en känd tv 4 profil. Jag är så galet nyfiken på vem detta kan vara. Någon utav programledarna för Idol? Tänker dom träffar ju en del barn och ungdomar som kanske inte är ”lämpligt”. Vad vet ni om dom?
Tycker att det oftast brukar vara någon helt okänt som någon gång har kommenterat trav i tv. Nu vet jag inte om tv4 har något sådant program, men det brukar ofta vara personer av den digniteten.
Citera
2024-09-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallePVemED
Jag lyssnade på podden ”Sanning & konsekvens”. Vilket program tror ni att han varit med i? Baserat på vad de säger i avsnittet gick mina tankar till typ Bachelorette eller liknande?

Kanske Biggest Loser eller dyl? Det handlar ju om att leva rent och ”må bra”.
Citera
2024-09-14, 23:37
Medlem
Kan det vara nyhetsmorgon? Ax*l Pil*b*?
Citera
2024-09-15, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven

Tänkte också det när jag fick upp ett fåtal via ChatGPT.
Citera
2024-09-15, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan199
Tänkte också det när jag fick upp ett fåtal via ChatGPT.

Podden sanning och konsekvens nämnde nämligen också att det syns i personens sociala medier att han fortfarande konsumerar alkohol och ifrågasatte då hur ren han är i övrigt. Tittar man på hans instsgram så kommer det upp flera bilder där han håller i, vad som får antas vara, alkoholhaltiga drycker och referenser görs till festande på olika sätt.
Citera
2024-09-15, 16:30
Medlem
SweKingCalles avatar
Jaha å så vem är det nu då ?
Citera
2024-09-15, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven

För gammal. Han är 45.