Citat:
Ursprungligen postat av
Trakesson
Det skulle ju vara som att torka sig innan man skiter. Är det en stockholmare måste det ju vara han turken som var med. Minns inte vad han heter. Finns det ingen sammanställning över alla deltagare så vi kan ordna vadslagning?
Hade varit festligt om det var han Gunta eller Gutta eller vad fan han hette. Hört rykten om att han behöver mediciner. Fast han är väl inte heller 35 år.
Jag trodde naturligtvis inte att artikeln handlade om något som hände i Farmen för 20 år sedan, men har man utgett sig för att vara läkare en gång (2? 3?) är det inte otroligt om man gör det igen. Läste du ens vad jag skrev innan du svarade?
Är du 12 år mentalt? Mannen som TS vill ha reda på är idag 35 år gammal och har synts flertalet gånger i någon av TV4’s produktioner. Han har utgett sig för att vara läkare på papper för att kunna hämta ut receptbelagda mediciner på apoteket bl.a i Spanien.
Sebastian Dawkins utgav sig för att vara terapeut. Tror det var psykoterapeut. Man behöver inte vara utbildad läkare för att utbilda sig till psykoterapeut.
Du kan sammanställa en lista över 23-27 åringar som var med i någon av TV4’s produktioner för 9-10 år sedan.
Har för mig att någon annan skrev i tråden att 35-åringen var med i TV4 runt 2015-2016.