2024-09-19, 11:52
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Som sagt MAGA sekten lever sitt egna liv där koncepten är viktigare än vad en plan är i realiteten, bra då vet vi alla att du klarar inte av komma med något vettigt likt andra i sekten!
Att du placerar mig i en sekt känns viktigt för dig? Inte för mig, jag är motsatsen till sektmedlem.

Det är faktiskt du som borde fokusera mer på faktafrågor. Istället för att kategorisera dina motståndare.
Citera
2024-09-19, 12:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManicToo
Att du placerar mig i en sekt känns viktigt för dig? Inte för mig, jag är motsatsen till sektmedlem.

Det är faktiskt du som borde fokusera mer på faktafrågor. Istället för att kategorisera dina motståndare.
Har gjort det r dan men du lever i MAGA koncept och inte där en plan finns utstakad, Vad är viktigare ett koncept eller en plan som har en färdriktning....
Citera
2024-09-19, 16:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så Biden är en trött gammal gubbe som förbjöds att bli president därför att han inte kunde möta någon. Bra att veta.
Så detta är anledningen att donalds inte vågar debattera Kamala mer?
Citera
2024-09-19, 16:45
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så detta är anledningen att donalds inte vågar debattera Kamala mer?
Nej, men det är anledningen till att Kamala är presidentkandidat. Hon snodde Bidens plats.
Citera
2024-09-19, 16:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej, men det är anledningen till att Kamala är presidentkandidat. Hon snodde Bidens plats.
Och DETTA är ANLEDNINGEN till donalds inte vågar debattera Kamala?
Börjar undrar om du riktigt förstår ämnet, för man får dessa irrelevanta utstickare och enda man undrar vad har det med ämnet och göra.
Och var gång du svarar så berättar du att nope, inte heller denna gång är detta anledningen till att donalds inte vågar debattera Kamala.

Det verkar som ni nu har insett att donalds är inte vågar och att nu skäms för att hen har vikit ned sig för en liten kvinna.
Citera
2024-09-19, 16:58
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och DETTA är ANLEDNINGEN till donalds inte vågar debattera Kamala?
Börjar undrar om du riktigt förstår ämnet, för man får dessa irrelevanta utstickare och enda man undrar vad har det med ämnet och göra.
Och var gång du svarar så berättar du att nope, inte heller denna gång är detta anledningen till att donalds inte vågar debattera Kamala.

Det verkar som ni nu har insett att donalds är inte vågar och att nu skäms för att hen har vikit ned sig för en liten kvinna.
Så din sexism säger att en man inte ska vika ner sig för en "liten kvinna", annars ska man skämmas? OK.

Har aldrig noterat att du kallar Trump "stor man". Behandlar du män och kvinnor olika?...
Senast redigerad av ManicToo 2024-09-19 kl. 17:01.
Citera
2024-09-19, 17:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så din sexism säger att en man inte ska vika ner sig för en "liten kvinna", annars ska man skämmas? OK.

Har aldrig noterat att du kallar Trump "stor man". Behandlar du män och kvinnor olika?...
Är detta anledningen att donalds inte vågar debattera Kamala.
För börjar bli tradigt ställa samma fråga varje gång, och varje gång hoppar du vidare utan att berätta om det var anledningen.

Varför vågar inte donalds debattera för?
Ja, det ser faktiskt ut som ni skäms svårt över att donalds inte vågar, se bara på dig, du springer ju ifrån ämnet i varje inlägg nu.
Och allt vi undrar är varför vågar inte donalds möte kamala igen för.(Vi andra vet redan och pga Kamla körde över donalds och fick hen se ut som en gammal trött gubbe.)
Citera
2024-09-19, 18:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Att försöka ha en saklig diskussion med användare som "DjPutte" och/eller "Ouelet" är lika nyttigt som att diskutera med en 12-åring.
Citera
2024-09-24, 10:22
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarNarrativet
Om det blir nåt val! och Nej, Harri kan omöjligt bli USA's första kvinnliga president.

Varför kan hon inte det?

Jag håller inte på Harris men hon är ändå bättre än den gaggiga Trump som ylar om Haitier som äter husdjur. Tyvärr verkar Trump ha blivit lika gaggig som Biden.

USA är ett land som styrs av sjuka gamla gubbar, fan vilket skämt.
Citera
2024-09-24, 11:41
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Varför kan hon inte det?

Jag håller inte på Harris men hon är ändå bättre än den gaggiga Trump som ylar om Haitier som äter husdjur. Tyvärr verkar Trump ha blivit lika gaggig som Biden.

USA är ett land som styrs av sjuka gamla gubbar, fan vilket skämt.
Haitier äter katter! Sök på twitter för att se bevis. Du kan lyssna på haitier som berättar att det är deras tradition och vissa håller t.o.m på med voodoo och kannibalism på Haiti!
Och innan du flippar ur, här menas inte ALLA haitier utan vissa.
Trump hade rätt oavsett hur media förnekar det.
Citera
2024-09-24, 11:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Haitier äter katter! Sök på twitter för att se bevis. Du kan lyssna på haitier som berättar att det är deras tradition och vissa håller t.o.m på med voodoo och kannibalism på Haiti!
Och innan du flippar ur, här menas inte ALLA haitier utan vissa.
Trump hade rätt oavsett hur media förnekar det.
Jisses folk äter hästar också och grisar etc etc så vad är problemet??
Det är bara MAGA sekten som gör det till ngn form av problem, Iofs har man lågintellekt folk som har konspirationsteorier då blir det bara svammel som någon tror på!
Citera
2024-09-24, 11:47
Medlem
Tror du inte mer det handlar om en säkerhetsfråga idag? Killen har haft två mordförsök på väldigt kort tid. Ett jäkla under att han ändå åker runt fast han har massa människor som vill livet av honom. Säger en hel del om hur den mentalahälsan är hos många demokrater i USA. Bara detta med när du besöker ett företag i visa delstater att de vill att du presenterar dig så här:

Hi my name is Bengt and my prononuse are He/Cis Men
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in