Citat:
Ursprungligen postat av
tktrx83
Man eller kvinna?
Trappa ner till 0.25mg ED och klipp därefter. 2mg är alldeles för mycket imo, receptorpåslaget är alldeles för stort du vill stabilisera dig på 0.5-0.25 i några veckor/månader innan. Därefter klipper du skiten, och vid den dosen kommer ett rejält träningspass ge fetaste endorfin-kicken.
Problemet är bara att träna är det sista man brukar vilja göra i den sitsen, fastän det känns 100x bättre bara efter 2-3 set.
Lösningen är helt enkelt att slänga in PEDs (AAS/Peptider) som ger en jävlar energi. 100mg Primo EW / 10mg Anavar ED som brud, och är du kille kan du kika på något roligare.
Nu pratar jag 2-4 träningspass om dagen under den akuta fasen av avtändningen, gör du det ordentligt kommer effekten ligga kvar i några timmar och du kommer förhållandevis må riktigt bra. Det släpper dock efter ett tag och då gäller det att köra om på nytt.
Därefter övergår du till träning 5-6 dagar i veckan, gör det till din nya grej.
Funkar 110%.
Fyller snart 46år och är man. Missbrukade opioder till 2005 men slutade och gick med i detta program, sedan dess har jag varit fast i Laro-träsket tyvärr. Känns tyvärr melankoliskt eftersom programmet faktiskt räddade mig ur drogträsket, men nu 18-19 år senare vill jag inget annat än att vara helt fri från alla typer av beroende.
Jag har varit helt fri från droger sedan 2005 och har som sagt endast behandlats med Buprenophin.
Jag lyckades utbilda mig på universitet, skaffa familj och sluta till o med med cigg och snus.
Buprenophinet är dock något helt annat, håller mig psykologiskt fången liksom.
Imorgon ska jag faktiskt gå ner i dos, istället för att ta 5x04mg=2mg per dygn så kommer jag försöka sänka till totalt 1-1,2mg.
Har även gymkort men har inte varit där sedan maj månad.
Du skrev "PEDs (AAS/Peptider) som ger en jävlar energi. 100mg Primo EW / 10mg Anavar ED som brud, och är du kille kan du kika på något roligare".
Är dessa lagliga?
Jag vågar mig inte på olagliga preparat eftersom jag har ett ordnat liv och så vill jag inte riskera något liksom..
Tack så mycket för dina råd och rekommendationer!