2024-11-22, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Var exakt sitter dina blåsor?
Kukroten? Bollarna? Penis? Förhud? Ljumske?
Normala är att de några centimeter ovanför penisroten. Har dock haft blåsor på ollonet vid något tillfälle.
Citera
2024-11-22, 11:18
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PervertedBoy
Normala är att de några centimeter ovanför penisroten. Har dock haft blåsor på ollonet vid något tillfälle.

Okej. Såg i dina tidigare trådar att du tagit en hel del tjack. Kan det vara en faktor att ditt immunförsvar är så försvagat att dina blåsor kommer mer frekvent?

Den horan som gav dig skiten, erkände hon tillslut att hon också får utbrott?

Det skulle vara intressant att veta om utbrotten är lika frekventa hos henne som hos dig.
Om inte så måste det väl bero på era immunförsvar.

Jag pratade med en läkare i ämnet och han rekommenderade att spraya kuken med väteperoxid innan man har sex då det dödar herpesviruset.
Citera
2024-11-22, 11:49
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Okej. Såg i dina tidigare trådar att du tagit en hel del tjack. Kan det vara en faktor att ditt immunförsvar är så försvagat att dina blåsor kommer mer frekvent?

Hur vet du att det var en hora som gav honom herpes? Har han sagt det?

Citat:
Jag pratade med en läkare i ämnet och han rekommenderade att spraya kuken med väteperoxid innan man har sex då det dödar herpesviruset.
Det var nog det dummaste jag någonsin läst och det kan omöjligt kommit från en läkare. Om det ändå gjorde det så borde denne bli av med sin legitimation.

Ja, väteperoxid dödar sannolikt viruset, men vet du ens vad väteperoxid är och vad det gör mot mänsklig vävnad?
Citera
2024-11-22, 11:54
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Hur vet du att det var en hora som gav honom herpes? Har han sagt det?

Det var nog det dummaste jag någonsin läst och det kan omöjligt kommit från en läkare. Om det ändå gjorde det så borde denne bli av med sin legitimation.

Ja, väteperoxid dödar sannolikt viruset, men vet du ens vad väteperoxid är och vad det gör mot mänsklig vävnad?

Jag tar för givet att det bara är horor som inte berättar att de bär på diverse könssjukdomar innan sex.

Väteperoxid används oftast i kosmetika som appliceras direkt på huden. Detta är ett resultat av dess egenskaper, eftersom det saktar ner åldringsprocessen, gör huden fastare och renar den. Det är anledningen till att små mängder väteperoxid ofta används, till exempel i vätskor mot akne och krämer.

Här är en artikel du kanske skulle kolla på.

https://naturlighud.se/products/h2o2...IPccQufkrwjzcU

Och ja, det var en urolog som gav lite husmorstips. Typ pissa efter sex, använd gummi i rätt storlek, ansa könshår då det reducerar risken, tvätta kuken med tvål och vatten, ha för vana att smörja in kuken i vårdande kräm samt väteperoxid.
Citera
2024-11-22, 12:07
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Jag tar för givet att det bara är horor som inte berättar att de bär på diverse könssjukdomar innan sex.
Okej, jag tänker att man teoretiskt inte ens behöver veta om att man är smittad. Dock är det högst osympatiskt att inte berätta att man har en sjukdom som kan smitta och som man dessutom aldrig inte kan bli frisk från.

Väteperoxid används oftast i kosmetika som appliceras direkt på huden. Detta är ett resultat av dess egenskaper, eftersom det saktar ner åldringsprocessen, gör huden fastare och renar den. Det är anledningen till att små mängder väteperoxid ofta används, till exempel i vätskor mot akne och krämer.

Och ja, det var en urolog som gav lite husmorstips. Typ pissa efter sex, använd gummi i rätt storlek, ansa könshår då det reducerar risken, tvätta kuken med tvål och vatten, ha för vana att smörja in kuken i vårdande kräm samt väteperoxid.[/quote]
Allt utom väteperoxiden förefaller vettigt eller åtminstone inte farligt. Väteperoxid dödar bakterier och virus, men skadar även kroppens egna celler. Allt beror förstås på koncentrationen, men om man når nivåer som används vid hudvård så dödar det inga bakterier längre heller.

Väteperoxid dunstar väldigt fort och den bakterie- och virusdödande effekten avtar väldigt snabbt. Som jag förstod det rekommenderade urologen dig att applicera väteperoxid innan samlag, men jag kanske missförstod dig? En kuk med väteperoxid på är knappast vad man vill ha i sig som kvinna skulle jag tro...
Citera
2024-11-22, 14:13
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Okej, jag tänker att man teoretiskt inte ens behöver veta om att man är smittad. Dock är det högst osympatiskt att inte berätta att man har en sjukdom som kan smitta och som man dessutom aldrig inte kan bli frisk från.

Och ja, det var en urolog som gav lite husmorstips. Typ pissa efter sex, använd gummi i rätt storlek, ansa könshår då det reducerar risken, tvätta kuken med tvål och vatten, ha för vana att smörja in kuken i vårdande kräm samt väteperoxid.
Allt utom väteperoxiden förefaller vettigt eller åtminstone inte farligt. Väteperoxid dödar bakterier och virus, men skadar även kroppens egna celler. Allt beror förstås på koncentrationen, men om man når nivåer som används vid hudvård så dödar det inga bakterier längre heller.

Väteperoxid dunstar väldigt fort och den bakterie- och virusdödande effekten avtar väldigt snabbt. Som jag förstod det rekommenderade urologen dig att applicera väteperoxid innan samlag, men jag kanske missförstod dig? En kuk med väteperoxid på är knappast vad man vill ha i sig som kvinna skulle jag tro...[/quote]

Såklart om man inte vet att man bär på skiten så är det ju svårt. Men för de som vet och inte säger så är dem i mina ögon horor.

Ja exakt. Spraya kukroten, ljumskarna och bollarna främst då det är de enda ytorna som inte täcks av kondomen.

Efter knullet tvättar du kuk och bollar med tvål och vatten och lägger på en extra spray av väteperoxiden.

På så sätt kommer du aldrig bli smittad av något.
Citera
2024-11-22, 16:25
Medlem
Citat:
"En hel del"? Jag har tagit amfetamin vid två tillfällen per år ungefär mellan åren 2019-2021. Det är enda gångerna och jag smittades januari 2021.

Mitt immunförsvar är mycket gott i övrigt. Är sällan sjuk, har inga andra sjukdomar och tränar rätt mycket och äter en väl balanserad kost. Aldrig rökt och dricker i princip aldrig (undantag ett glas bubbel vid högtider).
Citat:
Hon var ett tinderragg. Jag hörde av mig till henne och hon ljög och sade att hon nyligen testat sig mot allt och är ren. Man kan ju tycka att hon då skulle bli orolig då hon just haft oskyddat sex med mig men inte då, hon verkade snarast road. Dessutom testar man inte för HSV2 vid vanlig screening av könssjukdomar. Men det hade hon ingen koll på. Vad mer skulle jag göra? Jag övervägde att hänga ut henne med namn och bild och min story men avstod.

Jag har insett att hon troligen hade ett aktivt ubrott för jag hade knappt oskyddat samlag med henne, jag stack in den och sedan drog ut den och satte på kondom.

Senaste sex månaderna så har jag nog bara haft ett- två utbrott. Det verkar som att min HSV2 har lugnat ner sig.
Citat:
Vilket land i Afrika är den läkaren verksamt i?
Citera
2024-11-22, 17:19
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
"En hel del"? Jag har tagit amfetamin vid två tillfällen per år ungefär mellan åren 2019-2021. Det är enda gångerna och jag smittades januari 2021.

Mitt immunförsvar är mycket gott i övrigt. Är sällan sjuk, har inga andra sjukdomar och tränar rätt mycket och äter en väl balanserad kost. Aldrig rökt och dricker i princip aldrig (undantag ett glas bubbel vid högtider).
Hon var ett tinderragg. Jag hörde av mig till henne och hon ljög och sade att hon nyligen testat sig mot allt och är ren. Man kan ju tycka att hon då skulle bli orolig då hon just haft oskyddat sex med mig men inte då, hon verkade snarast road. Dessutom testar man inte för HSV2 vid vanlig screening av könssjukdomar. Men det hade hon ingen koll på. Vad mer skulle jag göra? Jag övervägde att hänga ut henne med namn och bild och min story men avstod.

Jag har insett att hon troligen hade ett aktivt ubrott för jag hade knappt oskyddat samlag med henne, jag stack in den och sedan drog ut den och satte på kondom.

Senaste sex månaderna så har jag nog bara haft ett- två utbrott. Det verkar som att min HSV2 har lugnat ner sig.

Okej, fick bilden av att du var en missbrukare men läste tråden lite snabbt bara.

Jag hade personligen hemsökt horan och under hot bett henne att berätta exakt hur frekventa hennes utbrott är, vad som triggar dem och hur länge hon haft skiten.

Eftersom att både hon och du bär på samma strain av HSV-2 viruset är det värdefull info för dig.

Det finns olika strains av HSV-2 viruset och blir man smittad är det oerhört viktigt att veta hur viruset beter sig i den hora som smittade dig kropp

Gällande väteperoxiden var det en urolog som gav lite husmorstips. Typ pissa efter sex, använd gummi i rätt storlek, ansa könshår då det reducerar risken, tvätta kuken med tvål och vatten, ha för vana att smörja in kuken i vårdande kräm samt spraya väteperoxid på kukrot, bollar och ljumskar innan sex.

Dessutom bör du äta L-lysin och undvika arganin.
Citera
2024-11-24, 16:49
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Alla vet väl att det enbart smittar via sexuella kontakter, där man inte skyddat sig.

Okysst

Det är tur för dig, då finns det ingen risk att du blir smittad.
Citera
2024-11-24, 17:47
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:

Kan det vara så att dessa prostituerade du knullat kan ha gett dig detta? Kvinnor som transmän. Såg stt du dessutom blivit rövknullad av en shemale. Kanske är det denna dekadenta livsstil som orsakat infektionen bara att det bröt ut långt senare?

Det är allmänt känt att bland prostituerade är prevalensen på HSV-2 ca 50% om inte mer.
Citera
2024-11-26, 22:00
Medlem
För munherpes - valaciklovir 1000mg, poff.
Dock får man extrem muntorrhet av den.
Citera
2024-11-27, 06:01
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaka
För munherpes - valaciklovir 1000mg, poff.
Dock får man extrem muntorrhet av den.

Vad betyder "poff"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in