Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Vad som är bäst för dig vet bara du själv. Om du förlitar dig blint på din omgivning och känner att behovet att göra din omgivning mer nöjd än dig själv, är valet redan gjort och då kan du därför med lättnad släppa din förälskelse.
Du slipper således att ta några beslut om din framtid själv.

Själv är jag en person som varit fast i en relation där min omgivning i princip dumförklarade mig för att vilja lämna, eftersom personen utåt sett var fin mot mig, stabil och ovanpå det dessutom hade en fet plånbok.
Jag värderar genuinitet, det äkta och framförallt känslan av att bli sedd av min partner, den känslomässiga tryggheten och team-känslan mer än allt ytligt.

Det finns lika många varianter av dig som det finns människor på planeten. Således kommer människor alltid att ha åsikter om vad du bör och inte bör göra.

Nyfiken på vad som gör att du litar blint på din omgivning.. har du en diagnos eller trauma som gör att du inte litar på dig själv? <3

EDIT: Confidence - Ocean Alley + RSD
Citera
2024-11-20, 17:43
Medlem
Jag brukade vara det förut. Jag väntade ut kollegan och inget hände när kemin var som värst. Så nu har jag inga såna känslor kvar. Skönt som fan
Citera
2024-11-20, 21:40
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenJane
Har aldrig varit bra på att göra det som går emot mitt hjärta.
Du menar "hjärta"?
Gräset är alltid grönare på andra sidan, och när man kommit till andra sidan så är det grönare på nästa sida osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in