Det är klart att jag har källa på WEF:s skrifter! Nu är jag inte hemma, men i morgon hade jag kunnat leta fram ett citat till dig och källhänvisat.... kan du gissa varför jag inte kommer att göra det, hjärtat? ❤️
Jo, för att du börjar i helt fel ände... du börjar med att anklaga mig för att inte ha några som helst belägg för det jag säger, men du har ju aldrig bett mig att presentera några belägg 😆
Nu tror jag faktiskt att du är en jävligt intelligent person - annars hade du aldrig lyckats "vinna" en diskussion mot mig såhär enkelt, och det ska du ha all cred för - så jag tror egentligen att du fattar allt det här....... men jag ska förklara det en gång till ändå, på din nivå förhoppningsvis.
Du missade ett viktigt steg.
Att ställa frågan: Har du några belägg för ditt påstående att WEF konspirerar?
Det är steg 1.
Steg 2 är jag svarar dig och lägger fram mina bevis, i bästa fall med en korrekt källhänvisning som faktiskt visar att
jag har rätt. Här är risken stor att du torskar, eftersom jag är lite av en expert på både WEF och källkritik. Jag har t om funderat på att skriva en egen bok om mina tolkningar av The Great Reset och The Great Narrative.
Då uppstår ett litet problem för dig, eftersom du tvingas ta en diskussion som du är på väg att förlora. Det problemet undviker du enkelt genom att hoppa direkt till steg 3 😉
(Du byter alltså ämne! Från WEF:s ondskefulla planer på att styra världen, till "min osaklighet" och mina svårigheter att framlägga bevis i diverse sakfrågor..... smart, Binary! Nu pratar vi alltså inte om WEF längre, utan om
mig och mina egenskaper.)
Det kan också vara så att jag inte har något vettigt svar på din fråga. Jag kanske svarar "Äh, alla vet ju att WEF styr världen i konspiration med rymdödlor, för det har jag sett på youtube!"
Steg 3. Du anklagar mig för att jag
"fortfarande inte har något sakligt argument, med källa, emot WEF. Endast vaga, ogrundade beskyllningar om oegentligheter."
Om det är så att du har gått igenom steg två - dvs ställt frågan - och fått svaret om rymdödlor, hoppar du direkt till steg 3 och vinner diskussionen.
Om jag däremot har gett ett fullgott svar, med korrekt källhänvisning, så kan du givetvis inte hoppa direkt till steg 3 utan måste på något sätt
bemöta mitt korrekta påstående om att WEF styr världen men det slapp du ju nu som sagt 🙂
Jag skapade t om en egen tråd, till din ära!
(FB) Hur man vinner en diskussion utan att ha rätt
Känn dig hedrad, Binary! 💐 jag tycker helt klart att du vann den här diskussionen.