Citat:
Hej Kompis!
Tack för ditt intresse och dina viktiga frågor.
1. Ja, det är fortfarande en konspirationsteori, eftersom det ännu inte har hänt vanligt folk med vanliga (ej preparerade) mobiler. Jag har inte sett några som helst trovärdiga bevis på att de sänder ut störande signaler via mobiler riktade mot enskilda individer, även om jag har räknat ut med arslet att de skulle kunna göra det.
Har du några bevis för att de gör det?
2. Jag kan förklara varför jag skapade tråden, men det var inte i syfte att "förblinda idioter" som du påstår utan för att upplysa lite mer intelligenta personer om hur konspirationer funkar i praktiken. Som framgår av tråden är detta ett ämne som många har väldigt dålig koll på idag - vilket kan tyckas märkligt, för det är ju så aktuellt och har varit länge 🙂
Tack för ditt intresse och dina viktiga frågor.
1. Ja, det är fortfarande en konspirationsteori, eftersom det ännu inte har hänt vanligt folk med vanliga (ej preparerade) mobiler. Jag har inte sett några som helst trovärdiga bevis på att de sänder ut störande signaler via mobiler riktade mot enskilda individer, även om jag har räknat ut med arslet att de skulle kunna göra det.
Har du några bevis för att de gör det?
2. Jag kan förklara varför jag skapade tråden, men det var inte i syfte att "förblinda idioter" som du påstår utan för att upplysa lite mer intelligenta personer om hur konspirationer funkar i praktiken. Som framgår av tråden är detta ett ämne som många har väldigt dålig koll på idag - vilket kan tyckas märkligt, för det är ju så aktuellt och har varit länge 🙂
Citat:
För det första pratar jag inte med någon som skriver "proaktivt misskreditera" i en vanlig mening. Säg vad du vill på ren svenska, annars kan det kvitta.
För det andra var det där ett statement, inte en fråga. Så grattis, du har gjort ditt statement om att jag "misskrediterar proaktivt", men jag svarar endast på seriösa frågor och inte på statements dvs uttalanden.
Och jo, det är fortfarande konspirationsteorier att staten kan spränga din lur medans du sitter och dumsurfar på Flashback. Ännu ej bevisat. Alltså är det en teori, eller ännu bättre än hypotes - för den riktigt efterblivna vetenskapsmannen som liksom du har svårt att begripa vanlig svenska.
För det fjärde har jag redan besvarat den frågan en gång tidigare, och du fattade ingenting då heller.
För det femte kommer jag aldrig mer att besvara ett inlägg från dig eftersom du är uppenbart efterbliven och därför slösar min tid.
För det sjätte: gå och lägg dig.