Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-27, 21:30
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Tack och lov är Petra tillbaka. Nu blir det annat ljud i skällan än Lundins mähäfasoner, om någon vill åka hem på grund av att den saknar sin hund efter halvannan vecka eller på grund av att det finns insekter på ön.

Hoppas också att tråden kommer att hålla lite bättre kvalitet denna säsong. Den förra var en katastrof, där miffon med sannolikt bristfällig hygien och lika bristfälliga sociala kontakter skrev imbecilla korta inlägg av slaget:

Ä fan jevla horra så sjukt fula pattat. ja hatar på hon

...och så där höll det på till leda och äckel för alla som åtminstone kan de fyra räknesätten.
Citera
2024-09-28, 21:20
Medlem
talcsofts avatar
Amanda är glad och härlig i sina tiktok-klipp, retar säkert gallfeber på de andra deltagarna. Hon bor ju föfan i Australien! hoppas hon spelar lika hårt som sina kollegor i australiska Survivor. Ser fram emot säsongen.
Citera
2024-09-28, 22:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Amandas dialekt är verkligen något ut över det vanliga:
https://www.tiktok.com/@amandabloma/...63623112281351
Bra framhuv har också på sitt..eller sina fordon tycker du inte?

Den här säsongen ska ses, det är ju inga kvotflyktingar med!, en mellansäsong således! som kan få en att drömma om 90-talet igen, men tyvärr med Petra vid rodret, hur stor kan hon bli?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-28 kl. 22:36.
Citera
2024-09-28, 23:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Amandas dialekt är verkligen något ut över det vanliga:
https://www.tiktok.com/@amandabloma/...63623112281351
Nu har jag lyssnat :P på klippet också

Tycker inte det var nått över det vanliga, devalverar du inte andra distinktare dialekter nu? lite dalmål hörde jag och det vanliga kvinnligt kynnet som tyvärr är oraderbart
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-28 kl. 23:22.
Citera
2024-09-28, 23:41
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Tycker inte det var nått över det vanliga, devalverar du inte andra distinktare dialekter nu? lite dalmål hörde jag och det vanliga kvinnligt kynnet som tyvärr är oraderbart
Den är utöver det vanliga, sett till tidigare dialekter i Robinson. Sticker absolut ut rent historiskt.
Citera
2024-10-01, 11:13
Medlem
Totalycrazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Dialekten är väl det minsta "störiga" med henne... Snacka om korkad människa.
Börjar bli lite för mycket av dessa nu.
Citera
2024-10-03, 11:56
Medlem
På ett sätt så är Robinson riktigt hjärndöd skräptv. Men det är samtidigt så jäkla skönt att kolla på särskilt i oktober när mörkret faller över landet. Då är det trevligt att se lite färg. Det är en feelgood-känsla genom hela programmet, så jag ser verkligen fram emot denna säsong!
Citera
2024-10-04, 15:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slitnapjux
CD-spelare och whisky var riktigt bra personliga grejer.
nej inte när batterierna tar slut och man måste ha cd med och då blir det 2 saker så cd och en cd skiva är asså dens saker men batrierna blir 3
Citera
2024-10-05, 21:08
Avstängd
Jag tycker ej det ska heta den säsong det sänds utan som det spelades in som vår säsongen den komer heta robinson 2025 men den borde heta 2024 då den spelades in då
Citera
2024-10-12, 08:24
Medlem
sirsia0s avatar
Väntar med att spekulera om deltagarna då det måste vara många som åker ut under de första avsnitten.
Citera
2024-10-13, 21:15
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
Enda som tog med vettigt var den med kudde.
Som deltagare så tar man med sig flera saker, det står i kontraktet. Det är produktionen som bestämmer vilken sak som varje deltagare får ta med på inspelningen. Detta för att undvika så inte flera deltagare har likadana saker när det går.

Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
En person får ha med sig två saker? Både snorkel och cyklop.
Båda hör ju ihop och räknas som en sak.
Citera
2024-10-13, 21:44
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006

Båda hör ju ihop och räknas som en sak.
Snorkel och cyklop är som du hör två saker. Inte en. De har helt olika funktioner och fungerar utmärkt även var för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in