Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Ja man kan inte tro att Petra varit Elit Militär. Hullet har hon lagt på sig efter att hon slutat med elitträningen.
Hon har säkert mkt muskler under fettansamlingarna! Jag skulle inte vilja brottas med henne iaf
Citera
2024-10-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Det är den blonda unga tjejen från förra säsongen som röstades ut när hon minst anade, hon var i ett sådant chocktillstånd att hon frågade programledaren om det inte fanns något hon kunde göra för att få komma tillbaka. Hon som bråkade med Charlie innan han fick åka hem.
Aha, tack för infon, nu minns jag henne. Varför tar de in det ufot igen mån tro?
Citera
2024-10-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tova, kallade han sig
Så var det ja.. konstigt att en kille har ett tjejnamn kan man tycka...
Citera
2024-10-18, 09:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Snälla Roger din svagsinta gubbjävel, ta Gertrud snälla. Då är du förlåten skönt me detta upplägg så man drar av plåstret snabbare, dock hade jag gärna plockat borta Petra hon är rätt jobbig o lyssna på, VEM FAN TROR HON ATT HON ÄR? PK FITTA
Han högg en kvinna i cocosnöten med macheten!
Citera
2024-10-18, 10:19
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Ja man kan inte tro att Petra varit Elit Militär. Hullet har hon lagt på sig efter att hon slutat med elitträningen.

Det måste va 30 år sedan hon tränade sist och började med chips dipp och smågodis.
Citera
2024-10-18, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Tommy ?? Snickaren ? När, det tror jag inte. Däremot Thomas! Det ser man på ögonen. Lite samma look som Jonas Gardell !

Sorry, menade Thomas så klart.
Citera
2024-10-18, 11:16
Medlem
sirsia0s avatar
Men sluta hacka på Petra. Ställ in mediet som ni kollar på så ljudet blir bra. Har inga problem med hennes röst, låter hur bra som helst. Hon har en annan framtoning, lite kärvare, kanske inte är så populärt bland vissa män och kvinns?

Det enda jag tänker på är att hon kanske borde gå till en talpedagog så att när hon tar i så blir inte rösten ljusare. Många kvinnor har problem med att hitta sitt röstläge och talar ljusare än de behöver.

Och kvinnors kroppar förändras med åren med ålder och efter de fött barn, mer eller mindre, och det är ofta genetiskt. Vi kanske ska börja diskutera männens kroppar och hur avtändande de är Eller "tändbara" för den delen.

Gillar Maxims kropp, Viktors också, bland annat. Ska börja kolla på männens/killarnas kroppar och skriva en disslista och pluslista kanske.
Citera
2024-10-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Thomas ger 100% peddovibbar.

Ja han ser allmänt snuskig ut.
Citera
2024-10-18, 14:23
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Ja han ser allmänt snuskig ut.

Är han inte väldigt Jonas Gardell? Obehaglig jävel.
Citera
2024-10-18, 14:36
Medlem
sirsia0s avatar
Han ger ett opålitligt intryck, som jag tror är hans personlighet för jämnan. Inte bara i Robinson.
Citera
2024-10-18, 15:01
Medlem
Snälla ge programledare Petra en megafon, orkar inte med hennes jävla vrålande när det ska tävlas. Norrländska är så otroligt fult också, tvi tvi. Hemsk dialekt!
Citera
2024-10-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Snälla ge programledare Petra en megafon, orkar inte med hennes jävla vrålande när det ska tävlas. Norrländska är så otroligt fult också, tvi tvi. Hemsk dialekt!

Hellre Petra än tönten Anders Lundin som leker mysfarbror o plinkar gitarr o sjunger falskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in