Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-10, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hur kan Tove andas i sin smala plastikopererade näsa? Vilket benrangel hon är, rumpan är minimal, bara två små skinkor. Ålandssnubben, Borlänge och Thomas är den största behållningen för tittarna i år.

Finns ingen Ålandssnubbe med, Nabaz är från Ekenäs i Finland
Citera
2024-11-10, 21:18
Medlem
Crapmagics avatar
Natahlies nya mustasch var ju riktigt fin, samtidigt som hon tyvärr rakar armhålorna
Och Alva får snyggare och snyggare nuna för varje dag

Nu har jag tittat på Gränslandet och tog illa vid mig när Nathalie dels odlat mustasch men också hittat en vän i just Chris

In kommer Thomas! istället! inte heller rätt killkompis för henne, men nog fasen är han
en större resurs till laget än Chris, man kan inte bygga ett lag på att någon är en solstråle
& sprider glad stämning bäste Nathalie

"Äntligen känner jag på Gränslandet att jag får vara Thomas" (dvs inte kompensation för att ha fått prata för lite, utan prata mycket om sig själv är alltså default mode när andra sitter tyst och lyssnar snällt misstolkar vi som att andra är intresserade!, då har man förstått vad samlivet har gått ut på )
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-10 kl. 22:13.
Citera
2024-11-10, 21:42
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Man hoppas ju att Gollum blir kvar i gränslandet. Älskar hur han suger ut livskraften från alla deltagare. Gollum får mer färg och de andra blir bara blekare för varje dag. 😃😃😃😃😃😃

Absolut! Energitjuven förnekar sig inte, som den sanna narcissist han är. Underbar TV-underhållning!
Citera
2024-11-10, 22:04
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Tänker vara på jokern när jag ser Tove. Ja, hennes röv är plattare än två pannkakor.

Röven är mindre än på en nyfödd, så osmakligt. Hur kan hon vara så sminkad hela tiden på ön? Man får ju inte ha smink med sig. Personlig sak?
Citera
2024-11-10, 22:15
Har för mig att Tove använde kol förra gången hon va med
Citera
2024-11-10, 22:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Absolut! Energitjuven förnekar sig inte, som den sanna narcissist han är. Underbar TV-underhållning!
Hur tror du att Tomas gubbe och dom 3 hundarna har det hemma när det kommer till energitjyveri? orkar dom gå ut och rastas? eller gör dom bara sina behov i skorna ute i hallen så fort han börjar prata?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-10 kl. 22:23.
Citera
2024-11-10, 22:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Varför fnittrar/skrattar Amanda hela tiden när hon pratar? Ingen kan vara så jävla glad hela tiden.
Kvinnor som skrattar även när dom är ledsna brukar vara uppfyllda av trenigheten, dvs dom är frikyrliga, och har oftast stasade ögon samtidigt

Citat:
Ursprungligen postat av Entrekat
Har man stringbikini så får man räkna med att män spanar in sin rumpa men det är väl meningen med string på stranden att man vill visa upp röven?
Inför andra attraktiva män ja
Citera
2024-11-10, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Det fanns väl inga tecken på utfrysning? De skulle eventuellt rösta på honom och Ali blev putt.

Precis. Tommy körde lite byggjargong mot Ali. Då gäller det att slänga käft tillbaka för att få Tommy att lugna sig.

Ali svarade med att flina och skrocka med och sedan sitta i synken och visa oss alla hur sjukligt jävla långsur karln är.

Ja, han sa att Tommy skulle sluta snacka skit efter ett halvår men då är det för sent.
Senast redigerad av LarsaDelRey 2024-11-10 kl. 23:32.
Citera
2024-11-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Nej, det är bara något du önskar att det stämde eftersom du är rasist och lite korkad.

Ali är precis som vilken deltagare som helst. Mer normal än de flesta.

🎯👏🏼
Citera
2024-11-10, 23:16
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Röven är mindre än på en nyfödd, så osmakligt. Hur kan hon vara så sminkad hela tiden på ön? Man får ju inte ha smink med sig. Personlig sak?
.

Hon har väl hotar/krävt smink av produktionen för att inte anmäla dem (som hela hennes deltagande beror på).
Citera
2024-11-11, 00:16
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur tror du att Tomas gubbe och dom 3 hundarna har det hemma när det kommer till energitjyveri? orkar dom gå ut och rastas? eller gör dom bara sina behov i skorna ute i hallen så fort han börjar prata?

Hahaha!

Jag är övertygad om att de har skramlat ihop till en riktigt fancy spegel. Hans gobbe får rasta de små liven medans Tomas spelar in sin monolog på mobilen. När rastning är avklarad blir det gemensam titt med regissören som enda kommentator angående sin egen förträfflighet. Repriser spelas gärna upp om den eminente herren kommer på att han missat att göra ett statement om sin stjärnglansiga insats. Får jag gissa så sker allt i ett rum där bild efter bild av Tomas pryder väggarna. Gränserna är utsuddade sedan länge. Insatsen i Robinson är episk och världsomfattande. Hann vann tävlingen, egentligen!
Senast redigerad av Moscow99 2024-11-11 kl. 00:19.
Citera
2024-11-11, 00:17
Medlem
Moscow99s avatar
Felpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in