Så trevligt att psykopaten Oliver förlorade och ormen Emelie blev utröstad. Oj, vad ormen inte kunde förstå hur hon var så hatad så hon kunde få röster och oj vad hon och ormen Tove ljög om att det deras röster på Maxim handlade om övertrampet när de enbart sagt att de måste få ut Maxim under hela säsongen.
Och det var skämskudde hela halvtimmen ormen Tove grät krokodiltårar som kunde startas och avslutas på bara en sekund, samma som förra säsongen när hon grät mer än Daniella själv när Daniella blev ledsen.
Ormen Emelie, du kommer inte saknas jävla kärring.
Det är knappast krokodiltårar. Hela toves uppsyn är som en vilsen borderline-tonåring. Himlar konstant med ögonen som en 10årig flicka. Aldrig någonsin att hon kommer klara sig själv i livet.
Säsongens klart bästa avsnitt, nästan i klass med Raymond vs Katarina och Hayes vs Mattias.
Ali må vara en falsk djävel, men såna som han behövs. Nabaz är en fantastisk karaktär som släpper allt vad kontroll heter och öser ut sig ilska i en aldrig sinande ström.
Emmeli när hon vann utslagskampen: ’Yes jag hamnar inte i gränslandet!’
Nej, du blir utröstad och får åka hem till Sverige istället sopjävel!
Emmeli blev diskad!
Citat:
Mörkade dramat i Robinson-duellen – Emelie vann egentligen. I torsdagens örådsavsnitt får Emmeli Lis Åström lämna efter att ha förlorat en duell.
Men det tittarna inte får se är att duellen genomfördes två gånger – och att Emmeli först vinner, men sedan diskas!
När Hänt når Gertrud bekräftar hon det, och säger att Emmeli i den första duellen inte höll armarna rakt ut utan svajade med dem, höll armarna neråt, uppåt och böjde sig bakåt med kroppen. Gertrud menar att hon höll armarna rakt och stabilt helt tiden, vilket enligt henne gjorde att det blev jobbigare för henne än för Emmeli.
– Så tillslut ledsnade jag och släppte taget för jag tänkte att det inte spelar någon roll även om Emmeli fuskar och inte håller enligt reglerna, utan bara får hålla så som man inte ska göra.
Gertrud förklarar sedan att produktionen då säger att tävlingen måste göras om, och att Emmeli sedan blir diskad i den andra omgången, alltså den som visas på tv.
– Emmeli fortsatte att inte hålla armarna rakt fram som man skulle hålla. Så då vann jag eftersom jag höll mig till reglerna med raka armar.
Även Emmeli bekräftar för Hänt att hon blev diskad i duellen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!