Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-20, 21:53
Medlem
F.B.Dases avatar
Spartips: www.xnxx.com 10522677 videos borde räcka ett tag.
Citera
2024-09-20, 22:00
Medlem
carminaburanas avatar
Att någon betalar för porr på internet i dessa tider är för mig ofattbart. Har du hört talas om tiava? Där finns allt och lite till, helt gratis förutom en 5 sekunders reklam
Citera
2024-09-20, 22:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Du ska reklamera så fort du bara kan. Här Swedbank som exempel:
https://www.swedbank.se/privat/kort/...klamation.html

Lägg med att anmälan till Konsumentverket etc är gjord. Vid kortköp reserveras ju bara pengarna först och dras först flera bankdagar efteråt. Banken kan här då in och ta bort reservationen så att du får pengarna tillbaka.

Sedan kan du ju ändra dina inställningar på ditt kort, att inte tillåta onlineköp mera och ja som sagt bästa är att beställa ett nytt kort när nu dina kortuppgifter är ute på vift i cyperporrrymden.
Citera
2024-09-21, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaykatten
Hej Flashback. Min kanske svagaste stund var idag när jag trodde jag blivit cyberrånad men det visade sig vara ett Brazzers medlemskap ”gone wild” så att säga. För ett par veckor sen var jag kåt och helt klart inte vid mina sinnens fulla bruk då jag köpte ett 2 dagars medlemskap på en horribel hemsida fylld med pop-up annonser som inte ens lät en kolla på lite fitta. Detta kostade ca 1 dollar och kändes väl helt okej att det inte blev så najs som jag tänkt mig. Men sedan dess har visst dom jävlarna bara fortsatt dra pengar från mitt konto och UPPGRADERAT MIN ”PRENUMERATION” till månadsprenumeration. Detta har kostat mig ca 900kr dom dragit pengar 7 gånger för vad jag förstått som ett engångsbelopp. Chattat med dom jävlarna på supporten men dom vägrade ge tillbaka mina pengar. Jag vet att detta är mitt fel. Men vafan, dom kan väl inte bara dra pengar hipp som happ och UPPGRADERA !!!!! utan att man bett om det? Inget mejl och svinsvårt att hitta abonnemangdetaljerna på hemsidan.

Min fråga är alltså: eftersom amerikahororna inte vill ge mig mina pengar tillbaka, tror ni jag kan reklamera genom min bank för uttagen? Det var ju trots allt inte jag som ville göra 6 av 7 transaktioner. Hjälp!

"Brazzers av alla hemsidor". Du pratar som om att det skulle vara skatteverket.se, av alla hemsidor, som klippt 900kr av dig.

Troligen är det bara att ringa upp porrsidan på måndag. Be om att få prata med ekonomiavdelningen, så har du pengarna tillbaka på kontot på torsdag.
Senast redigerad av kastenhof 2024-09-21 kl. 00:29.
Citera
2024-09-21, 01:02
Medlem
deddds avatar
Ja jisses, köp aldrig något direkt från amerikanska företag. I det minsta behöver de ha en EU-registrerad filial jag köper genom.
Ger hellre mitt kortnummer till en nigeriansk prins än till ett amerikanskt företag. Ett porrbolag uppe på det är att be om det.

Hela USA:s samhälle och ekonomi är byggt på scams.

Det är enda orsaken varför Amazon är så stort. De försökte inte tjäna pengar på att instinktivt bedra sina kunder för varje liten småpeng de kunde. Det var ett så revolutionerande koncept i USA att de nu är bland världens högst värderade företag.
Citera
2024-10-16, 01:23
Medlem
Tänk såhär. Av alla år av fritt porrsurfande är detta nu ditt strå till stacken. 900kr är inte mycket att bråka om. Dem jäntorna du började slaska och daska slang till i tonåren är nu pensionerade och dina 900kr går till deras fond. Brazzers är dessutom sjukt respekterbara och stora i game’t. Dem är legit. Cancellera inte nu! Ingen minns en snåljåp. Du är skyldiga dem det.
Citera
2024-10-16, 01:50
Medlem
gotets avatar
Jag hoppas du får pengarna tillbaka. Visste du förresten att brazzers ägs av judar? Jag hoppas du har lärt dig din läxa och aldrig ger judiska porrbolag dina pengar igen.
Citera
2024-10-21, 13:13
Medlem
730221s avatar
Du har ju slutit ett avtal med dem, du kan väl inte få tillbaka. Du borde väl kunnat räkna ut att prenumerationen skulle fortsätta.
Citera
2024-10-21, 17:58
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
"Brazzers av alla hemsidor". Du pratar som om att det skulle vara skatteverket.se, av alla hemsidor, som klippt 900kr av dig.

Troligen är det bara att ringa upp porrsidan på måndag. Be om att få prata med ekonomiavdelningen, så har du pengarna tillbaka på kontot på torsdag.

Haha! Be att få tala med ekonomiavdelningen på ett stort porrföretag när man själv är en liten betydelselös självbefläckare! Lycka till med det
Citera
2024-10-21, 22:01
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Problemet är att du har tecknat ett avtal med dom om att förlänga medlemskapet efter att prövotiden gått ut. Du skulle ha sagt upp det direkt. Då hade du bara förlorat 3$ eller vad det nu kostade. Du kan spärra kortet men räkna inte med att få tillbaka pengarna.

I fortsättningen får du hålla dig till DVD-filmer och snusktidningar. Då händer tråkigheter som denna inte igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in