Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-21, 13:39
Avstängd
svensson1970s avatar
Som rubriken lyder, jag vill gärna veta era tankar om varför kriminalitet är så HIMMLA stor i dessa länder.
Kolla bara på denna sida: https://www.police.be/5998/fr/, scrolla längre ner och sedan tryck antingen på (Dernières personnes disparues) eller ( Dernières personnes recherchées)
man blir bara mörkrädd för allt.

Vilka faktorer bidrar till att Belgien och Sverige är så brottsutsatt?
Och finns det inga vittnen som har sett det hela?

Har förövrigt besökt landet, kände mig säker men när man ser denna sida så tappar man allt positivt som man hade byggt om landet i sin hjärna.
Citera
2024-09-21, 13:48
Medlem
VoktorDodkas avatar
För ett par avsnitt sedan så försa sig GW i sitt program Veckan. När Camilla ville jämföra med våra grannländer så sa han att det berodde på skillnaderna i invandring att Sverige hade sjukt mycket mer skjutningar gentemot finland och norge som haft ett nyktert mottagande av "flyktingar".
Citera
2024-09-21, 14:01
Medlem
knark-kungens avatar
Det har att göra med våran urspårade invandring som löpt på under årtionden och det faktum att Svensken knarkar väldigt mycket.
Citera
2024-09-21, 14:18
Medlem
Sasha08s avatar
För att människor som hör hemma på en helt annan breddgrad bor här nu
Citera
2024-09-21, 14:20
Avstängd
Invandring av apor som måste kastas ut NU!
Citera
2024-09-21, 14:27
Medlem
franges avatar
Massinvandring. Tar du in tredje världen - får du tredje världen.
Citera
2024-09-21, 14:31
Medlem
Gissa en gång
Citera
2024-09-21, 15:15
Medlem
Vi har låg intelligenta monster med skev människosyn. Skulle vi kasta ut varenda invandare så skulle Sverige bli utopi och depressionen minska drastiskt.
Citera
2024-09-21, 15:24
Medlem
Europes avatar
Av samma anledning som de två länderna även hade flest ”IS-resenärer” per capita bland europeiska länder?
Citera
2024-09-21, 15:42
Medlem
Misslyckad invandring.
Citera
2024-09-21, 16:04
Avstängd
svensson1970s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
För ett par avsnitt sedan så försa sig GW i sitt program Veckan. När Camilla ville jämföra med våra grannländer så sa han att det berodde på skillnaderna i invandring att Sverige hade sjukt mycket mer skjutningar gentemot finland och norge som haft ett nyktert mottagande av "flyktingar".

faktiskt sant, både Swedenistan och belgium-stan har ca 65% etniska folk övriga är utlänningar.
Kan tilläga att i belgium-stan såg jag massor av marockaner och turkar.
Citera
2024-09-21, 16:09
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Som rubriken lyder, jag vill gärna veta era tankar om varför kriminalitet är så HIMMLA stor i dessa länder.
Kolla bara på denna sida: https://www.police.be/5998/fr/, scrolla längre ner och sedan tryck antingen på (Dernières personnes disparues) eller ( Dernières personnes recherchées)
man blir bara mörkrädd för allt.

Vilka faktorer bidrar till att Belgien och Sverige är så brottsutsatt?
Och finns det inga vittnen som har sett det hela?

Har förövrigt besökt landet, kände mig säker men när man ser denna sida så tappar man allt positivt som man hade byggt om landet i sin hjärna.

Fast i förhållande till landyta så skulle jag säga att Belgien har en oerhört stor befolkning.
Vad är de? Omkring 10 miljoner invånare på ett område som motsvarar Småland?!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in