Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-09-22, 16:21
Medlem
Redan 14 juli, på den franska nationaldagen, inleds sommar-OS 2028 i Los Angeles, USA. En nyhet är att friidrotten kommer avgöras första veckan och simingen andra veckan, så för friidrotten kommer OS tre veckor tidigare än i Paris. Hur i all sin dar ska de hinna klämma ett EM innan det? Och blir det den 23-faldige olympiske mästaren Michael Phelps som tänder elden på hemmaplan?

Sverige tog 4 guld och 11 medaljer i 8 olika sporter i Paris och kan det nu gå ännu bättre? Ska Duplantis ta sitt tredje raka guld och på nytt sätta Mondorekord? Kommer Åhman/Hellvig möta Hölting/Andersson i final? Ska Sjöström chocka genom att återgå till även 100 meter fjäril? Kommer Möregårdh spränga den kinesiska muren? Kommer talanger som Babulfath, Månsson och Söderqvist vara redo för något ännu större i Paris? Och hur många hinderlöpare kommer SOK rata denna gång?
Citera
2024-09-22, 16:50
Medlem
kalkryggars avatar
Jag tror att detta kommer ställas in av samma anledning som det ställdes in 1940 och 1944. Vi kommer sannolikt att vara mitt i ett världskrig då som kommer att vara i sån omfattning at "världen" inte kommer att kunna genomföra detta.

Det är mina spekulationer om OS 2028. Världen kommer att vara i chock då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in