Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
Igår, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagisdanne
Inte träffat någon av dom och utifrån böckerna är jag lycklig över det. Huliganen verkar vara en neandertalare och Charlie en mytoman.

Det är min uppfattning med till det motbevisa. Men att ljuga om sånt som har med HA att göra är inte smart. Han pratar ju bara om vilka dyra bilar han haft och sin stora 20 år gamla yacht han hade då och åktebin till centrum med och la till vid kajen på stadsgården med. Det vet jag stämmer. Alltid drängfull och gick runt på krogar där. Bra för honom att han verkar ha kommit sig för att sluta missbruka i alla fall.

Huliganen är enbart patetisk med en femårings intellekt.
Citera
Igår, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Det är min uppfattning med till det motbevisa. Men att ljuga om sånt som har med HA att göra är inte smart. Han pratar ju bara om vilka dyra bilar han haft och sin stora 20 år gamla yacht han hade då och åktebin till centrum med och la till vid kajen på stadsgården med. Det vet jag stämmer. Alltid drängfull och gick runt på krogar där. Bra för honom att han verkar ha kommit sig för att sluta missbruka i alla fall.

Huliganen är enbart patetisk med en femårings intellekt.
Dom menar på att alla i Sverige undre värld visste vem Charlie Hammar var, och den andre var huliganhöjdare.. Men helt öde här med skvaller, bara att den äldre var alkoholist och ja nu berättar du om yachten, och några har sagt att Douglas ska ha misshandlat sitt ex.
Jag blockade dom på instagram, att skryta som huliganen gör, jag är allergisk mot det.
Citera
Igår, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straightuphappy
Dom menar på att alla i Sverige undre värld visste vem Charlie Hammar var, och den andre var huliganhöjdare.. Men helt öde här med skvaller, bara att den äldre var alkoholist och ja nu berättar du om yachten, och några har sagt att Douglas ska ha misshandlat sitt ex.
Jag blockade dom på instagram, att skryta som huliganen gör, jag är allergisk mot det.

Ja allt är mycket konstigt för att ittrycka sig milt. Jag har inte instagram men bombades med dom på Facebook länkst från instagram. Her lycksts blocka bort dom där.

Tjock Steffe kallades en från "Uppsala ligan". Han har släppt ren bok nu. Där är det substans. Dom kommer jag ihåg när de var i farten. Det vore intressant att höra vad han säger om dom 😁
Senast redigerad av HajPaDig Igår kl. 16:21.
Citera
Igår, 17:38
Medlem
Jag ska berätta lite mer utan att outa mig. Jag är ungefär i Charlies ålder. Rörde mig på klubbar och var mycket på svartklubben Pipeline som låg I södra hammarbyhamnen och där Jorma Wahrevara ofta var med sina klubbiompisar i mc klubben Perkele som sedan blev HA. Jag såg aldrig Charlie Hammar annat än då han vinglade från yachten han skryter om och in på en bar där han kände hon som ägde det. Några livvakter syntes inte till. Detta var från mitten av 80 till början av 90 talet. Flyttade från stan och har ingen kontakt med dom "tunga" som lever ännu.

Han var svensk ungdomsmästare i boxning men de går de 13 på dussinet av. Liten också. De som var farliga och bra på slåss då visste man vilka de var. Alla som kan något om att slåss vet att storlek och vikt oftast är avgörande på gatan.

Att nu se en gråhårig och gråskäggig figur poppa upp på nätet och utge sig för att vara en riktig gangster och att ha suttit i fängelser över hela Europa blir väldigt konstigt.
Citera
Idag, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IncestuousMoses
Charlie Hammar och Douglas Hammar är kusiner med ett väldigt brett åldersspann emellan sig.

De har båda levt ljusskygga liv på var sitt håll - den ena som huligan & den andra som yrkeskriminell.

Nu författardebutterar de med den första boken i serien av vad som ska komma att bli två trilogier; "Hur jag blev en kriminell" respektive "Hur jag blev en huligan".

Vilka är dessa jeppar? Nu när de författardebutterat finns det ingen anledning att de inte ska ha en egen skvallertråd!

De verkar ha en ganska hög svansföring på sin instagram som gåt under namnet "Kungens Barn". Jag vet inte hur de skulle vara släkt med någon av våra kungar men men.

Tycker personligen Douglas har lite sydeuropeiska anletsdrag.

Fyll på med skvaller om dessa självutnämnda alfahannar!

https://kungensbarn.se/
https://m.youtube.com/@Kungens_barn
https://www.instagram.com/kungens_ba...ZmeWN4cHhvMg==

/Incestuous

Kommentarsfältet är stängt nu till filmerna pch det är några likes på varje. En triologi. Tre böcker var. Vilken gigantisk flopp.
Senast redigerad av HajPaDig Idag kl. 00:47.
Citera
Idag, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvaevla
Charlie startade HA i Stockholm. Du kanske ska läsa på lite.

Påstår han ja.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in