Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-09-23, 14:37
Medlem
Charlie Hammar och Douglas Hammar är kusiner med ett väldigt brett åldersspann emellan sig.

De har båda levt ljusskygga liv på var sitt håll - den ena som huligan & den andra som yrkeskriminell.

Nu författardebutterar de med den första boken i serien av vad som ska komma att bli två trilogier; "Hur jag blev en kriminell" respektive "Hur jag blev en huligan".

Vilka är dessa jeppar? Nu när de författardebutterat finns det ingen anledning att de inte ska ha en egen skvallertråd!

De verkar ha en ganska hög svansföring på sin instagram som gåt under namnet "Kungens Barn". Jag vet inte hur de skulle vara släkt med någon av våra kungar men men.

Tycker personligen Douglas har lite sydeuropeiska anletsdrag.

Fyll på med skvaller om dessa självutnämnda alfahannar!

https://kungensbarn.se/
https://m.youtube.com/@Kungens_barn
https://www.instagram.com/kungens_ba...ZmeWN4cHhvMg==

/Incestuous
Citera
2024-09-23, 22:57
Medlem
Bakaxels avatar
Illa dold marknadsföring, hörde du du. Är du Douglas eller Charlie?

Jag gillar inte att vara dryg, men det är ta mig fan ingen som bryr sig om dessa farbröder i tighta t-shirts.
Citera
2024-09-24, 00:18
Medlem
Nej, haha!

Försökte väl få till lite sarkasm i mitt inlägg .
Jag har följt dem ett tag och undrar om allt är mest skryt eller vadfan det handlar om?!

Den där Skogsligan har jag aldrig hört talas om, ska visst vara en av Europas tyngsta huliganligor (om man nu ska tro Douglas Hammar)

Tycker det är lite underhållande hur självgoda de är när de sitter och surrar i bilen haha.

Douglas hade tidigare en öppennfacebook. Han är född -92 och tittar man på bilder från när han var 20 så såg han fan ut som 30. Även nu ser han äldre ut, typ som 40 fastän han är 32...

/Incestuous
Citera
2024-09-25, 22:58
Medlem
Pajaserier. Leker gangster. Och nu känner ett behov att få berätta.
Citera
2024-09-27, 12:34
Medlem
Douglas känns ju inte direkt som någon Mensa kandidat. Har han ens läst en bok?
Citera
2024-09-27, 14:54
Medlem
Hahah de mina favoriter riktiga alfahannar
Citera
2024-10-02, 18:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IncestuousMoses
Nej, haha!

Försökte väl få till lite sarkasm i mitt inlägg .
Jag har följt dem ett tag och undrar om allt är mest skryt eller vadfan det handlar om?!

Den där Skogsligan har jag aldrig hört talas om, ska visst vara en av Europas tyngsta huliganligor (om man nu ska tro Douglas Hammar)

Tycker det är lite underhållande hur självgoda de är när de sitter och surrar i bilen haha.

Douglas hade tidigare en öppennfacebook. Han är född -92 och tittar man på bilder från när han var 20 så såg han fan ut som 30. Även nu ser han äldre ut, typ som 40 fastän han är 32...

/Incestuous

https://www.adlibris.com/se/bok/den-...-9789198947434
Citera
2024-10-15, 21:19
Medlem
potatislandets avatar
Vad är det dom har åstadkommit och varför är det så intressant att det har släppts en bok på ämnet?

Jag antar att jag får införskaffa boken för att få reda på det men det har jag ingen större lust med. Hela omslaget är fruktansvärt genant.
Citera
2024-10-19, 07:07
Medlem
JuniorDahlens avatar
Böckerna är rätt trista tyvärr. Bara en jävla massa uppradande av anekdoter. Vissa roliga men det blir alldeles för många och alldeles för ostrukturerat. Funderar på hur de tänker att det ska räcka till varsin trilogi.

Douglas bok är bättre skriven än Charlies men ingen håller någon supernivå. De skulle mått bra av en korrekturläsare och redaktör. Lösa trådar som inte plockas upp, meningar som återkommer, stavfel och andra fel (fnissade högt när Charlie Hammar skrev om filmerna ”Göta Kanal” OCH ”Vem drog ut proppen” samt om Magnus Ugglas kända låt ”IQ Fiskmås”).

Tycker En av grabbarna är jävligt mycket mer välskriven om man ser till böcker om svenska huliganer.
Senast redigerad av JuniorDahlen 2024-10-19 kl. 07:16.
Citera
2024-10-25, 12:00
Medlem
Aldrig hört om dessa två varken i den gamla skolan eller mc sfären vad har dessa killar på sina cv ?
Citera
2024-10-27, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Aldrig hört om dessa två varken i den gamla skolan eller mc sfären vad har dessa killar på sina cv ?

Charlie startade HA i Stockholm. Du kanske ska läsa på lite.
Citera
2024-10-29, 23:01
Medlem
Charlie är en skön gubbe.

Men titta och notera Douglas kroppsspråk och sätt att tala.
Osäker på sig själv och känns inte så vuxen. Gissningsvis är killen fortfarande en jävla ligist.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in