2024-09-24, 09:28
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Jag är väl tvärtom till desperat eftersom jag inte söker alls, eftersom jag har gett upp.
Som sagt så kan man aldrig göra rätt.
Att söka är fel, och att inte söka är fel också.

Att vara kräsen är fel, och att ta vem som helst är också fel.

Grejerna som du skriver låter bra på pappret men i verkligheten funkar/hjälper inget av det.
Det låter bra att säga: "jobba på din självkänsla!"
Men i verkligheten är det omöjligt att bygga upp en bra självkänsla.
Såhär, starta en youtube och TikTok-kanal, där du gråter ut om dina problem, det kommer garanterat väcka någon dams medömkan, har du tur blir du känd på kuppen och får massor med brudar.
Citera
2024-09-24, 09:28
Avstängd
Ni som har svårt med kvinnor hjärntvättar och trycker ner er själva så jävligt att ni inte ens försöker.

Finns inget som heter "incel". Det är erat val att inte försöka.
Citera
2024-09-24, 09:30
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Meh! Filosofiska frågor är väl visst att hänga i granen. Det känns som att du isf letar efter dom där ytliga typerna 🫤 Och dom är inget att hänga i granen.

Och som jag skrev tidigare. Var inte så hård mot dig själv.
Tack. Du är trevlig.
Citat:
Ursprungligen postat av Flizter
Här kommer lösningen:

Till att börja med. Stor skillnad på om du är 30-35/37 eller 35/37-40. Det är STOR skillnad.

Dagens tjejer "lever livet", binder sig inte, rester, festar, gör karriär m.m. de flesta är inte seriösa förrän de blir biologiskt tvingade att dejta.

När de blir 35 inser de att de måste hitta en man, skaffa barn och familj eller förbli barnlösa föralltid. DÅ börjar de seriöst dejta och försöka hitta någon.

Du kan inte hitta en tjej som är under 35. På landsbyggden är åldern 30-32.

Då måste vänta tills du närmar dig 40 innan du börjar dejta. Så kommer du få vilken tjej som helst eftersom de är extremt intresserade att skaffa en man. Är tjejen yngre än 35 vill hon inte ha en man.

Undantag finns. Vissa tjejer med "rätt" mentalitet binder sig redan vid 25 då de hittat en man och skaffar familj. Men de tjejerna som vill göra det är få. Skit i dem!

Så är du 30-35 är du för tidigt ute. Du behöver vänta med att dejta tills tjejerna vill/blir tvugna att dejta om de vill ha familj/barn.

Om du är 35-40 behöver du de sig ut i dejtingsvängen och ha lite tålamod till du träffar rätt person. Ju äldre du blir, som man, desto lättare blir det. Ju äldre du blir, som kvinna, desto svårare blir det.

Den bästa åldern för en man att dejta är 35-45 = mannens marknad.

Den sämsta åldern för en man att dejta är 20-35 = kvinnornas marknad.

Är man under 35 ska man helt skita i kvinnor, bry sig om sig själv och fokusera på att tjäna pengar, bygga upp sitt "slott" och vänta tills kvinnorna blir 35 och desperata. Lönlöst att mata självupptagna uppmärksamhets beroende tjejer under 35/32 år. Är du under 35/37 gå inte på krogen, prata inte med tjejer, skriv inte till tjejer, dejta inte! De blir förbannade när jag skriver detta eftersom tjejer under 35 är beroende av din uppmärksamhet och bara leka, men tro mig: Vänta istället tills hon blir ca 35 år och paniken kommer för henne. Har hon inte hittat någon kommer hon ge sig ut på desperat jakt och konkurrensen är hård bland alla andra kvinnor. De vet om det och de vet också att efter 35 är det mannens marknad.

Vissa kvinnor har förstört för sig själv. De intalade sig själva att de är värda något även efter 40 - det är då kvinnor blir osynliga (etablerat begrepp om kvinnlig osynlighet) och ingen lägger märke till dem längre i mataffären, på gatan m.m.) Vissa kvinnor accepterar familje/barnlösheten och blir bittra och sura. 80% av dessa blir feminister och hatar män därför de blev bortvalda (trots att det är deras fel (eller feministsamhällets fel som lurade dem) därför de inte var snabba nog när de var 32-40).

Tips: undvik mammor. De kvinnor som skaffade barn och är nu 35. De är extremt desperata och gör vad som helst för att få dig. De vet att deras värde är i botten så sälj dig inte billigt till dessa "Single moms". De har misslyckats och gör vad som helst för att få en andra chans.

Slutsats:
Är du under 37: Kvinnornas marknad. Avvakta! Tjäna pengar, undvik kvinnor, fokusera på att bygga upp dig själv.

Är du över 37: det är mannens marknad. Dags att ge dig ut och skörda frukten. Det spelar inte så stor roll vem du är. Är du man så är du intressant för målgruppen MEN undvik förfan Single moms. Sälj dig inte billigt!
Intressant inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Det säger bara den som inte har några, för TS skulle lite Tren-testo kunna göra underverk både vad gäller självförtroende och för att väcka damernas intresse.
Att ta anabola steroider eller testo-whatever är det dummaste man kan göra.
Citat:
Ursprungligen postat av Bogandoff
Den föddes för att för i tiden där umgängeskretsar och enskilda personer inte kunde nyttja sig av Internet så var alternativen att man umgicks i person, vilket ofta medförde att en kompis av en kompis följde med och man träffade nytt folk på det sättet. Då det även inte fanns möjlighet för kvinnor att sitta med en dejtingapp där de kan välja och vraka mellan 100-tals perfekta män över hela staden och även utanför, så blev det helt enkelt så att man fick spela på den planen man hade runt omkring sig.

Kontentan är att "myten" antar att du har en umgängeskrets eller stöter på kvinnor titt som tätt, och att när du släpper desperationen av att träffa någon så blir det mer naturligt. Myten har betydligt mindre funktion idag och än mindre om man är i en sits där man inte stöter på kvinnor ofta.
Intressant inlägg.
Citera
2024-09-24, 09:33
Medlem
Ännu ett exempel i raden på en person som vill förändra sitt liv men samtidigt oförmögen att förändra sig själv. Vilket är steg 1. Lycka till.
Citera
2024-09-24, 09:33
Medlem
Citat:
Tack. Du är trevlig.

Intressant inlägg.

Att ta anabola steroider eller testo-whatever är det dummaste man kan göra.

Intressant inlägg.
Knappast dummare än att ta livet av sig eller gå och va en incel hela livet. Men men, du vill ju uppenbarligen inte hitta lösningar, du ska inte ta steroider, du ska inte åka till Thailand, så jävla ensam är du tydligen inte då.
Citera
2024-09-24, 09:38
Medlem
JagAlskarTjejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Såhär, starta en youtube och TikTok-kanal, där du gråter ut om dina problem, det kommer garanterat väcka någon dams medömkan, har du tur blir du känd på kuppen och får massor med brudar.
Det vore en bra idé men det utgår från att jag vore bra på att prata framför en kamera. Vilket jag inte är.
Citat:
Ursprungligen postat av NMjaaaR
Ni som har svårt med kvinnor hjärntvättar och trycker ner er själva så jävligt att ni inte ens försöker.

Finns inget som heter "incel". Det är erat val att inte försöka.
Men man är väl för desperat om man försöker?

Anyway, det där med att försöka har jag gjort hela livet redan.
"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."
Citera
2024-09-24, 09:40
Medlem
Sign ”Flizter” och ”Bogandoff” har gjort intressanta inlägg värda att fundera över.
Det som slår mig när jag läser dina svarsinlägg är att du verkar omedveten om dina styrkor.
Du är en intressant man därför att du har självkännedom, kan uttrycka känslor och vet vad du vill ha.
Du har en uppdämd längtan och vill ha nu.
Du kommer dit du vill, men kanske inte i den takt du vill. Alltid grader när du ska göra en kursändring.
Det handlar om dig. Det handlar om all den energi du binder upp genom din tankekonstruktion.
Kan du avsätta en timme/ dag till att inte falla in i skuggan? Kan du konstruktivt sätta upp ett nytt mål, praktiskt genomförbart, som inte har bäring på kvinnor, för denna timme?
Citera
2024-09-24, 09:46
Medlem
Citat:
Det vore en bra idé men det utgår från att jag vore bra på att prata framför en kamera. Vilket jag inte är.

Men man är väl för desperat om man försöker?

Anyway, det där med att försöka har jag gjort hela livet redan.
"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."
Ännu en anledning till att en kur tren. skulle vara bra för dig, det är omvittnat att det är personlighetsförändrande oxh att man känner sig som störst bäst och vackrast, något du uppenbarligen skulle behöva.
Citera
2024-09-24, 09:46
Medlem
Ehh, du vet väl att Thailand finns?
Citera
2024-09-24, 09:48
Medlem
Om det nu inte blir av att du och hon blir ett par så kommer du få ägna en hel del tid på att läka dig själv. Det du kan börja med är att försöka förstå vad det är med henne som gör att du gillar henne.

Doft, Intellekt, utseendet eller den emotionella kontakten du har med henne?

Alla blir avvisade förr eller senare. Men det viktiga här är att ta lärdom av det som har hänt. Se det som en så kallad "Intelligent Failur"

När du luskat ut det så får du väl svara på frågor om hur tror du ditt liv hade sett ut om hon släppt gardet och gett dig en chans. Hon känner uppenbarligen inte samma som du, hade du orkat leva i ett förhållande med någon som kan vara otrogen och är beredd att ljuga dig upp i facet.
Citera
2024-09-24, 09:50
Medlem
Köp en docka och gift dig med henne. Du verkar ju totalt nollställd för att ta emot konstruktiva råd.

Ingen kvinna vill ha en man utan intressen och självförtroende. Du har liksom inget att tillföra boet.

Hjälper inte med en importfru heller. Hon hade lämnat dig vid första tillfället eftersom du inte har egenskaper som en kvinna eftertraktar.
Citera
2024-09-24, 09:50
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Nä.

Jag vill allt.

Förstår inte hur någon kan tro på det där.
Hur föddes den där myten egentligen.

För du osar inte som desperat när du slutar leta.

Har två vänner som ser väldigt bra ut och är vältränade som har samma problem. 40års åldern. Båda lider av att vara för desperata med tjejer så det går alltid åt skogen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in