Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-24, 21:53
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Nej, du har fel. Jag vill att han älskar sig själv.
Citera mig inte mer.
Älska sig själv? Du har bara sniffat upp svaghet som går att utnyttja. Mediokra råtta, du hjälper inte med ditt falska godhetsknarkande bakom tangentbordet. Bjud ut killen på dejt om du vill hjälpa honom.
Citera
2024-09-24, 21:54
  #230
Medlem
Om du genuint "love girls" så älsar du alla tjejer, inte bara de du tycker är jätteattraktiva. För de är precis som du, de vill också ha de snyggaste och parallellt dem med bäst attityd som de kan få. Och tjejer med oattraktiv kropp, dåligt självförtroende med taskig attityd finns många av för dig av matchas ihop med. Känns osannolikt att du skulle kunna orka vända din sura min... men det finns en hemlig, alternativ väg. En som påminner om spelet i den där filmen 'Ready player one'. Älska din olycka med radikal ologiskt självförtronde. Det kommer attrahera fel sorters tjejer, dvs de med samma attityd som dig. Ingen tjej på planeten har någonsin attrahetats av den sortens ynklighet eller desperation som du uppvisar i trådstarten....och kommer aldrig någonsin att göra.
Citera
2024-09-24, 21:58
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amper-Voltair
Ät svamp. Då kommer insikten och utsikten.
Lösningen på många problem.
Citera
2024-09-24, 22:04
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Älska sig själv? Du har bara sniffat upp svaghet som går att utnyttja. Mediokra råtta, du hjälper inte med ditt falska godhetsknarkande bakom tangentbordet. Bjud ut killen på dejt om du vill hjälpa honom.

Din svagsinta människa. Säg inte åt mig vad jag ska göra. Jag är för gammal för honom. Sluta citera.
Citera
2024-09-24, 22:09
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Din svagsinta människa. Säg inte åt mig vad jag ska göra. Jag är för gammal för honom. Sluta citera.
Vad gör du i tråden om man inte får citera dig, satans narcissist? Begrip att du är ute och cyklar med ditt falska gaggande.

Läs trådstarten, det kan vara så att TS är trött på livet pga smuts av din sort. Du gör ingen nytta genom att leda honom ännu längre ut på den tunna isen. Försvinn.
Citera
2024-09-24, 22:41
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Vad gör du i tråden om man inte får citera dig, satans narcissist? Begrip att du är ute och cyklar med ditt falska gaggande.

Läs trådstarten, det kan vara så att TS är trött på livet pga smuts av din sort. Du gör ingen nytta genom att leda honom ännu längre ut på den tunna isen. Försvinn.

Herregud. TS väcker uppenbarligen känslor. Nu börjar folk hoppa på varandra i tråden.
Citera
2024-09-24, 22:47
  #235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det är omöjligt för mig att vara lycklig när jag är helt galen i tjejer men vet att jag aldrig kommer få en flickvän.

Därför vill jag dö. Men tydligen vill jag även leva, för jag vågar inte ta livet av mig.
Så jag är liksom fast i existensen. Fast vid att vara vid liv. Fast mellan att vilja dö och vilja leva.
Så det känns som att jag är i ett fängelse.

Jag har redan hört alla råd som finns, så tråden kommer förstås inte att hjälpa mig, men jag ville väl bara skriva av mig lite.

Många män vill helt enkelt ha snyggare tjejer. Börja leta på din nivå och stöt inte på snyggingar. De är helt enkelt överrösta med förslag och tycker bara att det är jobbigt med ett till.
Citera
2024-09-24, 22:50
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svulstism
Om du genuint "love girls" så älsar du alla tjejer, inte bara de du tycker är jätteattraktiva. För de är precis som du, de vill också ha de snyggaste och parallellt dem med bäst attityd som de kan få. Och tjejer med oattraktiv kropp, dåligt självförtroende med taskig attityd finns många av för dig av matchas ihop med. Känns osannolikt att du skulle kunna orka vända din sura min... men det finns en hemlig, alternativ väg. En som påminner om spelet i den där filmen 'Ready player one'. Älska din olycka med radikal ologiskt självförtronde. Det kommer attrahera fel sorters tjejer, dvs de med samma attityd som dig. Ingen tjej på planeten har någonsin attrahetats av den sortens ynklighet eller desperation som du uppvisar i trådstarten....och kommer aldrig någonsin att göra.
Vad vet du om det, alla tjejer är inte så ytliga. Det här är inte Hollywood.
Citera
2024-09-24, 23:37
  #237
Medlem
hannybannys avatar
Sänk kraven. Du kan säkert få en flickvän som är överviktig, förståndshandikappade och rullstolsburen. Om det blir lätt kan du kliva upp på trappan ett snäpp, ta bort rullstolsburen tex. Och så vidare. Till slut kanske en matchning landar i att det är en deprimerad överviktig arbetslös tjej med funktionsvariation och då kanske du inte kan sträva efter en svenssontjej som går på gymmet 3 gånger i veckan och träffar tjejkompisar på helgerna.

Blir så less, vad är det med killar som klagar och har sig. En tjej skulle aldrig vara singel och klaga utan hon skulle ta det hon fick utifrån sina förutsättningar!!!
Citera
2024-09-25, 00:02
  #238
Medlem
Aafans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Han borde snegla mot idrotten, om inte annat för att se vad det handlar om, att våga för att vinna!

Tänk i nya banor, gör något helt annorlunda, pröva saker och fastna inte i vinkelvolten..

Slutligen, börja tycka om sig själv, för det blir otroligt svårt att sprida kärlek runtomkring sig och älska sin kommande flickvän om man inte gillar sig själv!

Bra idé. Sport är definitivt något att rekommendera för att bygga upp en stark konkurrenskraftig mentalitet.
Citera
2024-09-25, 00:31
  #239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aafan
Bra idé. Sport är definitivt något att rekommendera för att bygga upp en stark konkurrenskraftig mentalitet.

Ja, faktum är att det kanske även räcker med att följa idrotten och ta efter mentaliteten, som dessa aktiva har!

Att tycka synd om sig själv och ge upp på förhand finns inte ens i elitidrottarens tankevärld..

Har själv spelat fotboll och den här mentaliteten hade aldrig varit acceptabel inom laget, fine om du är dålig, MEN slarva inte med inställningen!
Citera
2024-09-25, 00:40
  #240
Medlem
Kanske du redan fått frågan men vad är orsaken till att tjej X inte vill ha dig?
Det måste ju finnas en eller flera dealbreakers ifall du gett upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in