Hej, jag har en kuk på ca 25 centimeter och jag blir ledsen när jag läser statistik om att kvinnor köper fler dildos som är runt 12cm långa och inte 24cm långa. För er som inte är insatta i frågan så har dildos olika standardstorlekar och 12cm, 16cm & 24cm är dom vanligaste, men ca 90% av kvinnor föredrar 12cm. Jag som har en enormt lång kuk känner mig utfryst då kvinnor verkar aktivt välja en mindre dildo än vad min kuk är. Längre kuk = Skönare känsla. Varför gör kvinnor såhär?
Det är mer vanligt för dildos köps inte enbart av kvinnor och kan inte ersätta en riktig kuk! Sitter man där och försöker trycka i sig en dildo (vilket är riktigt jävla patetiskt) så är det klart enklare med en mindre än med en lång och tjock.
Blablabla vem bryr sig
Har man ens någon kunskap om kvinnor överhuvudtaget så vet man att dem älskar stora kukar. Tror man annat copear man otroligt mycket.
Det är för att kvinnor egentligen trivs bäst med storlekar som passar deras fysiska egenskaper. Samt att de i troligtvis i många fall tänker sig att den även ska in i prutten.
Hej, jag har en kuk på ca 25 centimeter och jag blir ledsen när jag läser statistik om att kvinnor köper fler dildos som är runt 12cm långa och inte 24cm långa. För er som inte är insatta i frågan så har dildos olika standardstorlekar och 12cm, 16cm & 24cm är dom vanligaste, men ca 90% av kvinnor föredrar 12cm. Jag som har en enormt lång kuk känner mig utfryst då kvinnor verkar aktivt välja en mindre dildo än vad min kuk är. Längre kuk = Skönare känsla. Varför gör kvinnor såhär?
Försök trycka in en 25 cm lång gurka i arslet och sen kom tillbaks.
Är du kvinna eftersom du uppger vad som är skönast för kvinnor?
En standardslida är ca 10 cm djup. Där har du svaret.
Vet inte vilka du har knulla men jag har knulla tjejer från alla kontinenter förutom Antarktis och kan säga att alla har fått plats med min som är 18cm.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!