Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-09-25, 01:41
Avstängd
NFCs avatar
Hej, jag har en kuk på ca 25 centimeter och jag blir ledsen när jag läser statistik om att kvinnor köper fler dildos som är runt 12cm långa och inte 24cm långa. För er som inte är insatta i frågan så har dildos olika standardstorlekar och 12cm, 16cm & 24cm är dom vanligaste, men ca 90% av kvinnor föredrar 12cm. Jag som har en enormt lång kuk känner mig utfryst då kvinnor verkar aktivt välja en mindre dildo än vad min kuk är. Längre kuk = Skönare känsla. Varför gör kvinnor såhär?
Citera
2024-09-25, 02:13
Bannlyst
Påverkanskampanjer.

Det är mer vanligt för dildos köps inte enbart av kvinnor och kan inte ersätta en riktig kuk! Sitter man där och försöker trycka i sig en dildo (vilket är riktigt jävla patetiskt) så är det klart enklare med en mindre än med en lång och tjock.

Blablabla vem bryr sig

Har man ens någon kunskap om kvinnor överhuvudtaget så vet man att dem älskar stora kukar. Tror man annat copear man otroligt mycket.
Citera
2024-09-25, 02:31
Medlem
kalkryggars avatar
Det är för att kvinnor egentligen trivs bäst med storlekar som passar deras fysiska egenskaper. Samt att de i troligtvis i många fall tänker sig att den även ska in i prutten.

Så inget konstigt egentligen.
Citera
2024-09-25, 02:39
Medlem
Economicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Hej, jag har en kuk på ca 25 centimeter och jag blir ledsen när jag läser statistik om att kvinnor köper fler dildos som är runt 12cm långa och inte 24cm långa. För er som inte är insatta i frågan så har dildos olika standardstorlekar och 12cm, 16cm & 24cm är dom vanligaste, men ca 90% av kvinnor föredrar 12cm. Jag som har en enormt lång kuk känner mig utfryst då kvinnor verkar aktivt välja en mindre dildo än vad min kuk är. Längre kuk = Skönare känsla. Varför gör kvinnor såhär?

Försök trycka in en 25 cm lång gurka i arslet och sen kom tillbaks.

Citera
2024-09-25, 07:19
Medlem
Fråga 50 kvinnor så blir det lika många olika svar o så beror det på deras fysiska egenskaper också självklart
Citera
2024-09-25, 07:49
Medlem
Hur stor handväska ska en kvinna behöva ha egentligen?
Citera
2024-09-25, 08:50
Medlem
Loreias avatar
Längre är inte alltid bättre, ofta räcker det med en kortare med bra böj för att komma åt bra
Citera
2024-09-25, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC

Är du kvinna eftersom du uppger vad som är skönast för kvinnor?
Citera
2024-09-25, 11:31
Medlem
proconsuls avatar
En standardslida är ca 10 cm djup. Där har du svaret.
Citera
2024-09-25, 11:35
Medlem
SvenHelsings avatar
(FB) Hade 1300kr på kontot för 20 minuter sedan, la allt på roulette då jag har en räkning

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem

Som andra säger så är det helt enkelt få tjejer som uppskattar en så lång. Det är inte skönt när kuken slår i livmodertappen.
Citera
2024-09-25, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
En standardslida är ca 10 cm djup. Där har du svaret.

Vet inte vilka du har knulla men jag har knulla tjejer från alla kontinenter förutom Antarktis och kan säga att alla har fått plats med min som är 18cm.
Citera
2024-09-25, 11:55
Medlem
Om man använder för stor verkar alla män för små sen. Utom ett fåtal

Det är min teori iallafall
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto