Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-27, 09:17
Medlem
Så har haft cannabis på recept ett par år nu och nyligen fick jag buds också. Något som slår mig nu är att alla mina hungerkänslor försvinner när jag blir påverkad och har inget sug alls efter mat eller godis. Visst smakar allt betydligt bättre efter man medicinerat sig, men känner inget mer än så.

Hur pass vanligt/ovanligt är detta fenomen.
Citera
2024-09-27, 09:53
Avstängd
OneTaps avatar
låter som riktigt kasst grönt :P prova äkta amerikansk weed så ska du se att du blir hungrig =)
Citera
2024-09-27, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
låter som riktigt kasst grönt :P prova äkta amerikansk weed så ska du se att du blir hungrig =)
Får Jack Herer 22%, men det är en sativa såatte.
Citera
2024-09-27, 10:01
Avstängd
OneTaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Får Jack Herer 22%, men det är en sativa såatte.
prova snoop dogg OG den e helt omöjlig o inte få munchies av :P
Citera
2024-09-27, 10:23
Medlem
wes420s avatar
Såhär skriver bara barn.
Ha ett uppehåll på en vecka eller två. 100% munchies och 100% stekt.
Töntar är ni.
Citera
2024-09-27, 10:25
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Så har haft cannabis på recept ett par år nu och nyligen fick jag buds också. Något som slår mig nu är att alla mina hungerkänslor försvinner när jag blir påverkad och har inget sug alls efter mat eller godis. Visst smakar allt betydligt bättre efter man medicinerat sig, men känner inget mer än så.

Hur pass vanligt/ovanligt är detta fenomen.
Om jag har förstått saken rätt så sänker cannabis blodsockret därför man får munchies så det är lite underligt. Men beror också pga sort vissa är värre än andra.. och det är just vad jag tycker om munchies det är jobbigt i längden bara att behöva hantera så tycker inte du ska klaga.
Citera
2024-09-27, 10:40
Medlem
Munchies får man väl bara i början?
Citera
2024-09-27, 10:41
Medlem
Hustlelifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
prova snoop dogg OG den e helt omöjlig o inte få munchies av :P

Får inte munchies oavsett vilken strain jag röker. Munchies fick jag väll de första 2 åren typ
Citera
2024-09-27, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
Såhär skriver bara barn.
Ha ett uppehåll på en vecka eller två. 100% munchies och 100% stekt.
Töntar är ni.
Har haft cannabis på recept i nästan 5 år nu och har aldrig upplevt munchies.
Citera
2024-09-27, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Om jag har förstått saken rätt så sänker cannabis blodsockret därför man får munchies så det är lite underligt. Men beror också pga sort vissa är värre än andra.. och det är just vad jag tycker om munchies det är jobbigt i längden bara att behöva hantera så tycker inte du ska klaga.
Problemet är att jag redan är för smal och rasar än mer i vikt. Men ska kolla med läkaren om jag kan få indica också.
Citera
2024-09-27, 10:47
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Problemet är att jag redan är för smal och rasar än mer i vikt. Men ska kolla med läkaren om jag kan få indica också.
Hybrid funkar också. Vissa sorter är kända att ge kraftig hungerkänsla kolla mer på det än indica.
Citera
2024-09-27, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Hybrid funkar också. Vissa sorter är kända att ge kraftig hungerkänsla kolla mer på det än indica.
Inget jag kan få recept för dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in