Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-09-28, 13:39
Medlem
SimonSesss avatar
Jizzballs ledare har dödats i en spektakulär attack av Israel. På Telegram skriver terroristerna att detta var en attack mot civila, och annat trams trots att inga civila dött i attackerna i Libanon och Palestina. Min fråga är hur Sveriges muslimer kommer reagera nu? Jihad?
Citera
2024-09-28, 13:51
Avstängd
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Jizzballs ledare har dödats i en spektakulär attack av Israel. På Telegram skriver terroristerna att detta var en attack mot civila, och annat trams trots att inga civila dött i attackerna i Libanon och Palestina. Min fråga är hur Sveriges muslimer kommer reagera nu? Jihad?

Sedan när vart Sveriges muslimer libaneser och anhängare av partiet Hizbollah?
Citera
2024-09-28, 13:52
Medlem
Citat:

Det har dött mängder av civila i framförallt Palestina men även i Libanon.

Sveriges muslimer kommer nog fortsatt anse att Israel är en terrorstat. Vad du menar med att de skulle starta jihad förstår jag inte i detta sammanhanget. Mot svenska staten? Varför skulle de göra det för att Israel slaktar civila?
Citera
2024-09-28, 13:55
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Det blir väl kanske lite fler Hezbollah flaggor i muslimparaderna framöver.
Citera
2024-09-28, 13:55
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Det har dött mängder av civila i framförallt Palestina men även i Libanon.

Sveriges muslimer kommer nog fortsatt anse att Israel är en terrorstat. Vad du menar med att de skulle starta jihad förstår jag inte i detta sammanhanget. Mot svenska staten? Varför skulle de göra det för att Israel slaktar civila?
Muslimerna kanske kommer blanda in civila i konflikten och utföra jihad mot dom.
Citera
2024-09-28, 14:03
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund

SD-svansen och kristna högern och/eller högerliberaler i allmänhet kan liksom inte ta till sig att det inte liksom är som i någon hjärndöd Marvel-film där det är självlöse superhjälten Captain Israel eller något sånt mot alla superskurks-muslimer i hela världen där nere. I praktiken är halva Sunni-världen inofficiellt redan allierade med Israel mot Iran.
Senast redigerad av torstenferdinand 2024-09-28 kl. 14:06.
Citera
2024-09-28, 14:09
Medlem
Citat:
Muslimerna kanske kommer blanda in civila i konflikten och utföra jihad mot dom.

Tja eller åka ner och slåss mot israel iom att det är där konflikten är.
Citera
2024-09-28, 14:16
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Tja eller åka ner och slåss mot israel iom att det är där konflikten är.
Ingen vågar slåss mot Israel, förutom några fyllon i tofflor som inte förstår bättre.
Citera
2024-09-28, 14:22
Medlem
arakas avatar
Kommer garanterat att bli några uteslutningar till i Vänsterpartiet i alla fall.
Citera
2024-09-28, 14:40
Medlem
franges avatar
Som muslimer alltid gör oavsett vad som än händer - gapa och skrika och ställa till med kaos och förstörelse runt omkring dem.
Citera
2024-09-28, 14:44
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:

Vi har väl mestadels sunnimuslimer i Sverige? Hizbollah är shia, och lierade med Iran.
Citera
2024-09-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Att många kommer därifrån såg vi ju senast när de var hemma på semester och ville ha Sveriges hjälp. Har de dessutom bosatt sig precis där banditerna har sitt läger så lär de väl även tillhöra dem. Vi får hoppas att de var i Libanon och fick smaka på Israels bomber.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in