Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-02, 19:24
Medlem
Sladdarens avatar
Hur många i sverige har inte medborgarskap ? men söker ett och har allt annat än ett svenskt pass

Tänkte bara att man ska ha kolla statistiken
Med andra ord så funkar ju alla utvisningar då numera i domstolar, avkunnade som blivande ?¨
Ska de bli retroaktivt ändrat straff då ?
Eller snarare så att det blir ingen domstol eftersom regeringslagen säger att begår man brott åker man hem. BEhövs ingen prövning mer än det..

Men man läser om skiten iaf att de få stanna utan medborgarskap i olika rätter med olika kriminalitet...så vi får väl se

Massa domstolar dömer ju mildare straff och utvisar ju inte fast de skulle kunna fälla på det
Senast redigerad av Sladdaren 2024-10-02 kl. 19:26.
Citera
2024-10-03, 08:55
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManicToo
Så alla dina sanningar om Sverige är anekdotiska. OK.

Jag har redan gett dig råd. Flytta till ett bra ställe i Sverige. Kan kräva arbete och lön iofs.
Så jag skall flytta för att det kommer andra människor hit?

Ja, du är verkligen störd. Hade du varit något sådär hemma, så hade du gett mig någon form av medkänsla.
Citera
2024-10-03, 10:27
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Så jag skall flytta för att det kommer andra människor hit?

Ja, du är verkligen störd. Hade du varit något sådär hemma, så hade du gett mig någon form av medkänsla.
Mycket riktigt så mår du bättre om du känner att du är i kontroll av sitt eget liv. Som jag. Istället för att vara under kontroll av andra.

Jag har flyttat 10 gånger senaste 40 åren. Så nyttigt för min hjärna. Man klarar mer än man tror.
Citera
2024-10-03, 10:31
Avstängd
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arrl
Så du menar att det är svenskar som ska flytta på sig? Är du helt jävla sjuk i huvet eller? Det är väl blattarna som ska flytta på sig om dom inte sköter sig i den ort dom blivit placerade? Eller varför inte bara sätta sig på första bästa flyg hem till sitt jävla islamistiska paradis, där dom kan lyssna till sina jävla böneutropare hela dagen lång! Samma bör gälla finska zigenare som smuttsar ner detta fina land med sina bedrägliga beteenden!
Berätta hur mycket bättre ditt liv blir nu när du kan gnälla på FB istället för att flytta.

Alla människor som är har kontroll över sitt eget liv, inte andras, är lyckliga människor.
Citera
2024-10-03, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManicToo
Berätta hur mycket bättre ditt liv blir nu när du kan gnälla på FB istället för att flytta.

Alla människor som är har kontroll över sitt eget liv, inte andras, är lyckliga människor.

Kan du förklara för mig varför du tycker att svenskar ska behöva flytta ifrån sina städer pga skjutglada och våldtäcksbenägna blattar?
Är det inte blattarna som man bör flytta på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in