Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-30, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Själv anser jag att SD’s växande framgångar korrelerar med invandringens negativt växande sidor.
Psykisk ohälsa är att avrätta en pappa som inte har något att göra med den kriminella världen, inför hans son.
Snacka om destruktiv livsstil.
Det kan bara sluta på ett sätt.

Den åsikten är inte ett dugg kontroversiell och spelas på repeat i precis alla riksmedier dagarna i ända. För att återgå till ämnet. Min nästa helt oacceptabla kontroversiella åsikt är att Sverige blir säkrare och säkrare och att den påstådda våldsexplosionen är en rasistiskt mediemyt.
Senast redigerad av EttTillKonto2 2024-09-30 kl. 11:37.
Citera
2024-09-30, 11:31
Medlem
HBTKuks avatar
Förbjud barn på allmäna transportmedel.
Citera
2024-09-30, 11:39
Medlem
Jag är revisionist, och anser att majoriteten av förintelsemyten är krigspropaganda där man blint litat på lögnare till vittnen och saknar vetenskapliga bevis för ALLT.

Är rasrealist, vilket innebär att jag anser att de genetiska skillnader vi ser mellan vita, asiater, negrer m.m, enkelt uppnår vad vi skulle kategorisera som en annan ras i samtliga andra djur. Det finns många olika vargarter som har mycket mindre skillnad än vad det är mellan Vita och svarta, likväl så är skillnaden, genetiskt, mellan Vita och svarta är ~0.5%, och skillnaden mellan människor och chimpanser är 1%. En liten del i sammanhanget gör mycket.

Anser att homo/trans är närmare mentala åkommor än någonting naturligt. Vi ser att sexuellt utnyttjade barn har en avsevärt större risk att bli homosexuella, likväl har de mängder av parasiter som heterosexuella inte har.

Trans-ideologin är baserad på hjärntvätt av deprimerade och mentalt sjuka barn, där man försöker intala dessa barn att deras depression och oförmåga att gilla sig själv inte är kopplat till de mängder av hormoner eller annan problematik de erfar, utan det är kopplat till Dr. John Moneys (pedofil) obevisade teori kring genus. Vi ser inte en förbättring i självmordsbenägenhet för transsexuella ett decennium efter operation, i en av de få studier som finns, och alla människor som pushar för detta bör bli avrättade för brott mot mänskligheten när rationalitet än en gång återfibns i samhället.

Kvinnor har blivit pålurade att feminism, och sexuellt avvikande beteende, på något sätt skulle göra de fria och lyckliga, men istället så ser vi motsatsen. De mest olyckliga människorna i samhället är liberala kvinnor som slänger fram fittan för en tjuga, men de har blivit hjärntvättade till att tro att detta gör att de får kontroll över sig själva. Istället är det enbart en del av feminismen, en judisk ideologi, som är till för att förstöra kärnfamiljen och öka mängden arbetande slavar, då det försämrar det västerländska samhället på två plan. Ju färre kärnfamiljer som finns, desto mer kriminalitet och problem i samhället, med veka män och ju fler arbetare som finns som pushar ner lönerna.

Det är väl en början. I 99.999% av människans existens så hade dessa åsikter varit fullt normala, således är den viktigare frågan: Kan det vara du som har blivit hjärntvättad, men som inte besitter intelligens nog att förstå det?
Citera
2024-09-30, 11:44
Medlem
Jag tror det var mer inblandat i 9/11 än det vi fått höra från etablerade media.
Att 3 torn/byggnader rasar precis som vid kontrollerad sprängning är för mig osannolikt.
Ok. 2st träffades av flygplan och föll väldigt fint. Men det tredje...och allt förångades utom kaparens id...
Och ja. Jag vet att jorden är rund och att vi landat på månen och att pyramiderna byggdes av människor.
Citera
2024-09-30, 11:49
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Skickar en höftkula i ämnet:

Har varit blodgivare länge men aldrig noterat en mörkhyad, allt ifrån Asien till Samoa
Hur kommer det sig trots att enl BRÅ är dem flesta som påskjuts är unga män med utomnordisk påbrå?

Skiter landsmän i deras utgång eller vad är det som gör att som det verkar ingen ger av sitt blod?
Muslimer får varken je eller ta blod.
Citera
2024-09-30, 11:54
Medlem
Lägg ned centralbankerna och backa upp svenska kronan med Bitcoin. Låt människor spara sin köpkraft utan pådyvlad inflation. Avveckla regelverk och myndigheter som hämmar kreativitet och företagande.

När jag dryftar ovan åsikter tror alla att jag är helt bakom flötet..
Citera
2024-09-30, 11:56
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanilka
Jag är helt emot abort, även vid incest/våldtäkt. (Möjligen ok om det räddar mammans liv men det är försvinnande få sådana fall)
Detta är inte särskilt kontroversiellt i många länder men en extrem hållning i Sverige inklusive hos de som kallar sig konservativa och kristna.

Hållar med dig i stort, men jag tycker att gravt handikappade foster borde aborteras oavsett vad.

Det måste finnas gränser då liv inte är värt.
Citera
2024-09-30, 12:02
Medlem
Hade en kompis som konverterade till islam för en massa år sen (etnisk svensk), av hans erfarenheter att döma är de efter kriminella den mest hatade kategorin människor i svenska samhället across the board och blir helt socialt bortstötta av alla läger
Citera
2024-09-30, 12:06
Medlem
rrpipers avatar
Jag anser att domstolsväsendet till största delen bör avecklas och att staten inte skall föra en debatt med sig själv i domstol för varje enskild kriminell handling. Det är ett extremt ineffektivt och dyrt system där advokatsamfundet suger ut det övriga samhället.
Citera
2024-09-30, 12:06
Medlem
Massor - o eftersom Jag Säger Rakt Uut van Andra Baaraa Vååågaar Tänka anser många
att jag är rätt knäpp - kvinnor inom offantliga sektorn är den större gruppen som anser mig
knäpp - bland realistiska företagare o bil/motorlfolk är det rätt få som anser mig knäpp
Citera
2024-09-30, 12:09
Medlem
Jag tror ärligt talat att folk reagerar MER när jag säger att evolutionsteorin (i sin nuvarande form) inte fungerar matematiskt, än när jag säger att månlandningarna var fejk.

Just evolutionsteorin är verkligen helig.
Citera
2024-09-30, 12:20
Medlem
Sommarvikingens avatar
Jag tror inte på bakterieteorin, även kallad germ theory på engelska. Har inte träffat en enda person utanför nätet som har samma åsikt. Känner dock många online som heller inte tror på germ theory of disease.

Är också en antivaxxer, har aldrig träffat en enda antivaxxer utanför internet. Jag har däremot träffat ett dussintal som var emot covidvaccinet, men dom är fortfarande för alla andra vaccin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in