2024-09-30, 18:21
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag editerade lite tilläggg.

Mycket underligt då jag vill att mitt ska fungera.
Jag hade en enklare App tidigare den fungerade inte däremot så fungerar Thunderbird för mig både Hotmail och Gmail
Citera
2024-09-30, 18:46
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Avinstallerar skiten och skaffar Thunderbird

Har fixat thunderbird nu. Hur gör jag så att mina jobbevakningar hamnar under oprioriterat? Eller så att dom inte automatiskt hamnar i min huvud-inkorg? Jag högerklickade på en sådan bevakning men ingen aning vart jag ska sortera det som
Citera
2024-09-30, 19:06
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Har fixat thunderbird nu. Hur gör jag så att mina jobbevakningar hamnar under oprioriterat? Eller så att dom inte automatiskt hamnar i min huvud-inkorg? Jag högerklickade på en sådan bevakning men ingen aning vart jag ska sortera det som
Jag vet inte men du får kolla VERKTYG INSTÄLLNINGAR KONTOINSTÄLLNINGAR
Citera
2024-09-30, 19:09
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Jag vet inte men du får kolla VERKTYG INSTÄLLNINGAR KONTOINSTÄLLNINGAR

Ända sedan jag installerade thunderbird för nån timma sen så har jag blivit av med internet 6 gånger, måste felsöka och starta om routern. Vad är detta?
Citera
2024-09-30, 19:29
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ända sedan jag installerade thunderbird för nån timma sen så har jag blivit av med internet 6 gånger, måste felsöka och starta om routern. Vad är detta?
Sådant problem har jag aldrig hört talas om, prova att stänga av Thunderbird totalt en stund och se om det blir bättre
Citera
2024-09-30, 19:31
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Sådant problem har jag aldrig hört talas om, prova att stänga av Thunderbird totalt en stund och se om det blir bättre

Jo stänga av totalt är väl ändå det jag gör, har ju inte uppe det och av vad jag ser så är den inte igång alls
Citera
2024-09-30, 19:35
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Nu blir jag alltmer förbannad, har googlat och sökt och även kollat youtube hur FAN man vänder tillbaks till gamla outlook. Knappen/option som innan fanns uppe till höger är borta, där kunde man klicka om man inte gillade nya versionen och fick då den gamla. Detta var några månader sedan.

Nu är det ju obligatoriskt att ha nya outlook? Det är helt jävla huller om buller, all skräpmail/opriorioretad mail som jag hade innan ligger i min vanliga inkorg så absolut ingenting är sorterat. Kan inte hitta saker. Över 4000 mail ligger där.

Vad gör man????

Jag installerade ny dator för några veckor sen och då fanns den där knappen ”nya outlook/gamla outlook” uppe i högra hörnet. Testade också den nya i typ tre minuter innan jag hoppade tillbaka.

Kolla om du har tagit bort visningen av den bara kanske. Vet ej om det går men det enda jag kan gissa.

Hatar också Edge och efter mycket om och men så lyckades jag avinstallera programmet men nu om jag vill installera någon ny app, kan vara vad som helst som jag söker efter så kommer alltid Edge upp och frågar om jag vill installera skiten.
Citera
2024-09-30, 19:36
Medlem
che3s avatar
Citat:
Jo stänga av totalt är väl ändå det jag gör, har ju inte uppe det och av vad jag ser så är den inte igång alls
ctrl+Alt+Del kolla i akitivetetshanteraren om Thunderbird finns om stäng det
Citera
2024-09-30, 19:48
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Nu blir jag alltmer förbannad, har googlat och sökt och även kollat youtube hur FAN man vänder tillbaks till gamla outlook. Knappen/option som innan fanns uppe till höger är borta, där kunde man klicka om man inte gillade nya versionen och fick då den gamla. Detta var några månader sedan.

Nu är det ju obligatoriskt att ha nya outlook? Det är helt jävla huller om buller, all skräpmail/opriorioretad mail som jag hade innan ligger i min vanliga inkorg så absolut ingenting är sorterat. Kan inte hitta saker. Över 4000 mail ligger där.

Vad gör man????
Det var samma för mig. Gick in under inställningar uppe till höger och fyllde i layouten så att den såg ut som förut. Hos en del av oss verkar det som att de gamla inställningarna inte följde med i den nya versionen.
Citera
2024-09-30, 19:58
Medlem
sommarlovs avatar
Det är bara gilla läget, svär inte redan i rubriken är du snäll.
Citera
2024-09-30, 20:56
Medlem
Tee1s avatar
Jag hade samma problem. Googlade och sökte i flera dagar men tröttnade och ringde extern IT-support som lyckades lösa det efter mycket om och men.
Citera
2024-09-30, 23:40
Medlem
Gosifs avatar
Gå över till annan mejl-service istället. Outlook, gamla hotmail är rena stenåldern när det handlar om spam-mejl etc.

Håll dig till Thunderbird eller tutanota.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in