Citat:
Ursprungligen postat av
Airwave92
Nu blir jag alltmer förbannad, har googlat och sökt och även kollat youtube hur FAN man vänder tillbaks till gamla outlook. Knappen/option som innan fanns uppe till höger är borta, där kunde man klicka om man inte gillade nya versionen och fick då den gamla. Detta var några månader sedan.
Nu är det ju obligatoriskt att ha nya outlook? Det är helt jävla huller om buller, all skräpmail/opriorioretad mail som jag hade innan ligger i min vanliga inkorg så absolut ingenting är sorterat. Kan inte hitta saker. Över 4000 mail ligger där.
Vad gör man????
Jag installerade ny dator för några veckor sen och då fanns den där knappen ”nya outlook/gamla outlook” uppe i högra hörnet. Testade också den nya i typ tre minuter innan jag hoppade tillbaka.
Kolla om du har tagit bort visningen av den bara kanske. Vet ej om det går men det enda jag kan gissa.
Hatar också Edge och efter mycket om och men så lyckades jag avinstallera programmet men nu om jag vill installera någon ny app, kan vara vad som helst som jag söker efter så kommer alltid Edge upp och frågar om jag vill installera skiten.