• 1
  • 2
2024-09-30, 17:51
Medlem
Airwave92s avatar
Nu blir jag alltmer förbannad, har googlat och sökt och även kollat youtube hur FAN man vänder tillbaks till gamla outlook. Knappen/option som innan fanns uppe till höger är borta, där kunde man klicka om man inte gillade nya versionen och fick då den gamla. Detta var några månader sedan.

Nu är det ju obligatoriskt att ha nya outlook? Det är helt jävla huller om buller, all skräpmail/opriorioretad mail som jag hade innan ligger i min vanliga inkorg så absolut ingenting är sorterat. Kan inte hitta saker. Över 4000 mail ligger där.

Vad gör man????
Citera
2024-09-30, 18:00
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Nu blir jag alltmer förbannad, har googlat och sökt och även kollat youtube hur FAN man vänder tillbaks till gamla outlook. Knappen/option som innan fanns uppe till höger är borta, där kunde man klicka om man inte gillade nya versionen och fick då den gamla. Detta var några månader sedan.

Nu är det ju obligatoriskt att ha nya outlook? Det är helt jävla huller om buller, all skräpmail/opriorioretad mail som jag hade innan ligger i min vanliga inkorg så absolut ingenting är sorterat. Kan inte hitta saker. Över 4000 mail ligger där.

Vad gör man????
Avinstallerar skiten och skaffar Thunderbird
Citera
2024-09-30, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92

Vad gör man????

Du får kolla under view eller vad de heter... Fattar att det är jobbigt
Citera
2024-09-30, 18:08
Medlem
bandspelarens avatar
Jag har ockå problem Fönstret öppnas inte omedelbart som tidigare. Det poppar upp och stängs och sen får jag öppna det igen från nedra balken. Sen efterfrågas login och man skall klicka continue . Till slut kanske fönstret öppnas. Vete fan om det är några inställningar som borde göras men sådant här skall fungera av sig själv.
Citera
2024-09-30, 18:08
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Avinstallerar skiten och skaffar Thunderbird
Hur kollar man sin hotmail i thunderbird?
Citera
2024-09-30, 18:10
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Du får kolla under view eller vad de heter... Fattar att det är jobbigt

Jag har kollat hela skiten under View, har jag missat nåt? Eller är jag blind helt enkelt?
Citera
2024-09-30, 18:11
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Hur kollar man sin hotmail i thunderbird?
Man lägger in sin hotmail med uppgifter samt lösenord sedan går det automatiskt du blir kopplad till hotamail och får bekräfta lösenordet
Citera
2024-09-30, 18:11
Medlem
Är problemet att du får alla diskussioner i samma tråd?
Citera
2024-09-30, 18:14
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Man lägger in sin hotmail med uppgifter samt lösenord sedan går det automatiskt du blir kopplad till hotamail och får bekräfta lösenordet
Nej, det fungerar inte längre. Jag har senaste versionen av thunderbird. Fick mail tidigare att det inte skulle gå med tredjepartsklienter och hotmail från 16/9, tog några dagar till innan det slutade fungera, nu är det bara genom browsern som fungerar.

edit: från mailet:
Citat:
Den 16 september 2024 kommer appar som använder mindre säker inloggningsteknik inte längre att kunna komma åt din e-post.

Citat:
Om du får det här e-postmeddelandet använder du för närvarande en e-post- eller kalenderapp som ansluter till ditt Outlook.com-e-postkonto genom en mindre säker autentiseringsmetod. Du måste uppgradera din e-post- och kalenderapp från tredje part till en version som stöder moderna autentiseringsmetoder.

Microsoft erbjuder gratisversioner av Outlook för din PC, Mac, iOS och Android-enheter som enkelt kan laddas ner och anslutas till ditt e-postkonto. Genom att använda en uppdaterad version av en Outlook-app säkerställer du anslutning på det säkraste sättet.
Senast redigerad av VoktorDodka 2024-09-30 kl. 18:17.
Citera
2024-09-30, 18:16
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Nej, det fungerar inte längre. Jag har senaste versionen av thunderbird. Fick mail tidigare att det inte skulle gå med tredjepartsklienter och hotmail från 16/9, tog några dagar till innan det slutade fungera, nu är det bara genom browsern som fungerar.
Mycket märkligt då jag för 5 minuter sedan använde det
Citera
2024-09-30, 18:18
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Mycket märkligt då jag för 5 minuter sedan använde det
Jag editerade lite tilläggg.

Mycket underligt då jag vill att mitt ska fungera.
Citera
2024-09-30, 18:19
Medlem
HBTKuks avatar
Ingen aning, men kan bidra med att sökfunktionen suger kuk också. Jag söker efter ord/namn som jag vet finns i specifika mejl men den hittar ändå inte.

Hata Outlook.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in