Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 20:11
  #1
Medlem
Polisen ska vara på plats vid Israels ambassad, skriver P4 Stockholm.

Enligt uppgifter till Expressen ska det ha varit en misstänkt skottlossning vid ambassaden.

Ett vapen och minst en tomhylsa ska ha hittats, skriver tidningen.

Ärendet ska vara rubricerat som grovt vapenbrott, enligt källor till Aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1294396
Citera
Igår, 20:18
  #2
Medlem
lol har Iran på beordrande av jordgubben eller räven skickat klivare till israelernas ambassad börjar ju bli löjligt
Citera
Igår, 20:22
  #3
Medlem
KlasLunds avatar
Det jag mest är nyfiken på är hur stort pådraget från polisens sida blev. Har själv varit med om en incident när ambassaden låg i Historiskas på Storgatan och aldrig sett så många snutar i mitt liv. En annan incident ägde rum vid synagogan vid Kungsträdgården men den händelsen talar vi tyst om. Citerar vad en gammal vid man en gång sa till mig.
Citat:
Om judarna kunde lära sig att bete sig skulle dom inte behöva vara rädda för resten av världen
Känns som att han hade väldigt rätt i vad han sa.

Så, något som vet hur stort polisuppbådet vart kring denna ickehändelse?
__________________
Senast redigerad av KlasLund Igår kl. 20:25.
Citera
Igår, 20:26
  #4
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
Polisen ska vara på plats vid Israels ambassad, skriver P4 Stockholm.

Enligt uppgifter till Expressen ska det ha varit en misstänkt skottlossning vid ambassaden.

Ett vapen och minst en tomhylsa ska ha hittats, skriver tidningen.

Ärendet ska vara rubricerat som grovt vapenbrott, enligt källor till Aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1294396

En del palestinier är inte rädda för att bruka våld. Det såg vi bland annat 7 oktober 2023. Många är arga på Israel för att försvarar sig själva. Men hade palestinierna varit bättre beväpnade hade de förmodligen gjort samma sak mot Israel, fast ännu värre. Judar lever i skräck idag i Sverige på grund av alla farliga Vänsterpartister, Miljöpartister och palestinier som lever här: https://sverigesradio.se/artikel/jud...fran-samhallet Jag önskar Israels ambassad och judarna det bästa. Förhoppningsvis får polisen fast de som gjort detta snart.
Citera
Igår, 20:36
  #5
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Förhoppningsvis får polisen fast de som gjort detta snart.

Låter som att du vet vad som hänt?
Citera
Igår, 20:42
  #6
Medlem
AE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Låter som att du vet vad som hänt?
https://www.expressen.se/nyheter/sve...skottlossning/

Vapen och tomhylsa hittat och polisjakt mot en misstänkt inledd enligt expressen
Citera
Igår, 20:46
  #7
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Låter som att du vet vad som hänt?

Läste du ens vad TS skrev? Enligt uppgifter till Expressen ska det ha varit en skottlossning vid ambassaden. Mer än så vet jag inte. Men jag kan ju dra rimliga slutsatser ändå.
Citera
Igår, 20:52
  #8
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Läste du ens vad TS skrev? Enligt uppgifter till Expressen ska det ha varit en skottlossning vid ambassaden. Mer än så vet jag inte. Men jag kan ju dra rimliga slutsatser ändå.

Och dom slutsatserna är? Frågar eftersom jag är genuint nyfiken...
Citera
Igår, 22:49
  #9
Medlem
torstenferdinands avatar
Ingenting blir bättre av sånt här eller masskjutningen i Jaffa idag. Det gör bara att de sionistiska gråtmobbarna själva får fortsätta se rättfärdigade ut.
Citera
Igår, 22:51
  #10
Medlem
när ska muslimerna lära sig att låta israel vara? det är knappast jordgubben/hallonet/blåbäret inblandat, inte en chans att dom vågar röra israel. jag vet att tidningarna skrivit att iran betalar svenska kriminella men detta är inte relevant till denna händelse.
Citera
Igår, 22:52
  #11
Medlem
Melange5738s avatar
Wow, postarna som påstår att "Israel är onödigt" försöker förlöjliga en attack mot Israel och dess ambassad. Både attacken och er reaktion är ett bevis för att Israel är absolut nödvändigt för judars överlevnad.
Citera
Igår, 23:01
  #12
Medlem
torstenferdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Wow, postarna som påstår att "Israel är onödigt" försöker förlöjliga en attack mot Israel och dess ambassad. Både attacken och er reaktion är ett bevis för att Israel är absolut nödvändigt för judars överlevnad.

Om nu Israel är så nödvändigt för er varför bor det fortfarande fler av er utanför Israel än i själva Israel?

Det är USA och transatlanticismen som är viktigast för er. Israel och Sionism är bara en förgrening.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in