Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 12:46
  #1
Medlem
Den som någorlunda hänger med i nyhetsflödet har ju säkerligen sett dessa två nyheter:
  • Israel mördar Hisbollah
  • "Svenskar" angriper Israels ambassad med skjutvapen och handgranater. Även den i Danmark.

Alltså: Sverige har nu kommit att bli en lokal hub för islamistisk terror mot judar. Och judarna gillar att brutalt mörda sina fiender oberoende av vilket land de råkar befinna sig i.

Kopplar man ihop dessa två iaktagelser blir slutsatsen att det finns en möjlighet att vi kommer se mördarjudar ge sig på terrormuslimerna på svenskt territorium. Då uppkommer den naturliga frågan hur Sverige bör ställa sig till det hela. Vi kan antingen försöka förhindra det hela, eller så kan vi råblunda. Eller kanske försöka oss på någon pliktskyldig undersökning för att inte helt tappa ansiktet.

Personligen tycker jag att det är en självklarhet att Sverige försvarar sin suveränitet både mot terrormuslimer och mördarjudar, men jag har hört en hel del utrycka beundran över handlingskraften i judens hämnddåd och att de trots allt ger sig på såna som gjort sig förtjänta av det (kan dock tänka mig att drönarattacker mot stockholmsförorter kanske inte hade varit särskilt populärt).
Citera
Igår, 12:59
  #2
Medlem
Onanikrems avatar
Israel försvarar sig och har all rätt att göra det! Hisbolla har skjutit raketer mot Israel sedan 7/10 och nu har judarna börjat försvara sig. I Sverige har vi inga mördarjudar, det är knappt de som är här försvarar sig alls, däremot är vi investerade av muslimska terrorister. Dessa bör gripas och utlämnas till Israel så de kan tortera skiten ur dem bokstavligen.

Egentligen skiter jag i både judar och muslimer, men muslimer är PROBLEM var i världen de än befinner sig, efterblivna jävlar som lever 400 år efter omvärlden. Vi har tyvärr muslimer här, alltså har vi problem som egentligen hör hemma i medeltiden.
Citera
Igår, 13:02
  #3
Medlem
Titsdontlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Israel försvarar sig och har all rätt att göra det! Hisbolla har skjutit raketer mot Israel sedan 7/10 och nu har judarna börjat försvara sig. I Sverige har vi inga mördarjudar, det är knappt de som är här försvarar sig alls, däremot är vi investerade av muslimska terrorister. Dessa bör gripas och utlämnas till Israel så de kan tortera skiten ur dem bokstavligen.

Egentligen skiter jag i både judar och muslimer, men muslimer är PROBLEM var i världen de än befinner sig, efterblivna jävlar som lever 400 år efter omvärlden. Vi har tyvärr muslimer här, alltså har vi problem som egentligen hör hemma i medeltiden.

Försvara sig? Israel är ju de som startade konflikten från första början genom att sno land de ej ”har rätt till” enligt de där nere..

Det är knappast att försvara sig att gå till attack mot ett annat lands civilia, sjukhus skolor mm.

Att försvara sig är att göra något åt en pågående attack inte att försöka mörda palenstiner eller libaneser.

Nåväl.. ja låt juden ta hand om våra kriminella här med eftersom de verkar inte vi svenskar klara av
Citera
Igår, 13:22
  #4
Medlem
Det är judiskägd media som påverkat svenskar att ta emot utomeuropéer.

Och det är judiskägd media som kritiserar de svenskar som vill avstå utomeuropeisk invandring.
Citera
Igår, 13:27
  #5
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Det är judiskägd media som påverkat svenskar att ta emot utomeuropéer.

Och det är judiskägd media som kritiserar de svenskar som vill avstå utomeuropeisk invandring.

Och det är judiskägd media folk förlitar sig på när de läser om Israels sk. ”försvar” mot terrorister. Det är inte ofta man ser något om det högst troligt pågående folkmordet.
Citera
Igår, 13:35
  #6
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Och det är judiskägd media folk förlitar sig på när de läser om Israels sk. ”försvar” mot terrorister. Det är inte ofta man ser något om det högst troligt pågående folkmordet.
Skiter i "folkmordet" gömmer terroristerna vapendepåer och sig själva i skolor och sjukhus (under) Klart som satan det går åt civila när ohyran skall rensas bort.

För övrigt ogillar jag svensk media generellt, vare sig de är judar eller inte så är de vänstermedia, palestinasjalar som nu temat ihop med en del högerextrema för gemensam sak (mest här på FB ifs.)
Som utomstående kan man bara titta på och förundras över den "bondningen" En sk. Ohelig allians.
Citera
Igår, 13:37
  #7
Medlem
Nej, Sverige bör bli en auktoritär stat, snabbt börja producera kärnvapen och spränga Israel.

Därefter rundar vi upp judarna och sätter samtliga i koncentrationsläger, där de får leva i all framtid.

Det är vad Sverige och världen BÖR göra, och vad som hade skett om männen från några århundraden tillbaka fortfarande levde.
Citera
Igår, 13:52
  #8
Medlem
negrofobens avatar
Det hade varit fint om vi kunde få hjälp av Mossad och andra Israeliska säkerhetstjänster att ta hand om våra gängkriminella blattar. Gärna med sofistikerade metoder typ personsökartricket. Hackande av telefoner mm
Citera
Igår, 14:12
  #9
Medlem
Mossad har nog redan dräpt människor i Sverige sedan detta i Norge.
Som olyckor och ouppklarade mord.

Citat:
" July 21, 1973
A Mossad team targeting the terrorists behind the Munich Olympics massacre fatally shoots Moroccan waiter Ahmed Bouchiki while he walks home from a movie with his wife in Lillehammer, Norway. The mistaken assassination becomes known as the Lillehammer Affair."
Citera
Igår, 14:15
  #10
Medlem
Farbaute666s avatar
Själv så tycker jag att det kittlar fantasin lite att se Mossad ge sig an Foxtrot :-)

Kommer nog inte att ske och jag vet inte hur det skulle påverka gängen heller, blir väl bara fler andra gäng som tar marknadsandelar. Men man kan ju hoppas att Foxtrot lagt en order på nya mobiler...
Citera
Igår, 14:22
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Det hade varit fint om vi kunde få hjälp av Mossad och andra Israeliska säkerhetstjänster att ta hand om våra gängkriminella blattar. Gärna med sofistikerade metoder typ personsökartricket. (.....)

Det är diplomati som behövs, inte krig , våld och känslokyla.
__________________
Senast redigerad av StartGenealogy Igår kl. 14:29.
Citera
Igår, 14:32
  #12
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Dessutom har alla människor livserfarenheter som kan berika Världen och göra den bättre oavsett om människor är f.d kriminella eller inte.
Det är diplomati som behövs, inte krig , våld och känslokyla.
Och just DÄR blev din livsuppgift att ta fram något positivt som de gängkriminella berikar världen med.

Annars är jag för destruktion/avlivning utan chans att överklaga.
Enklast vore att ge dem till judarna så de får klippa fingrar och tår av dem ett och ett. I alla fall om judarna VILL ha dem, typ de som kastade handgranater/sköt på ambassaderna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in