Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-10-05, 11:19
Medlem
Hej allihopa! Jag vill bara dela med mig av en erfarenhet/ tips som funkar för alla er som vill sluta med sub.
Om ni är med i programmet och vill lägga ner skulle jag göra så här:
Gå över till Subutex spruta även kallad sublocade eller nått sånt i staterna. Du får 2 st på 300mg sen går ma över till 100mg i månaden. Ta dom första 3 sen kan jag säga att den trappar ut sig jävligt bra själv. Efter 3 månader va ja fortfarande tvärrpositiv på bup men du mår inte dåligt som med båtarna ca 6/7månader senare började jag bli ren så du förstår man hur sakta de går. Asså suget och de finns ju där men man blir inte risig eller snarare sjuk som man annars blir när man lägger av. Utan den trappade ur sig själv sjukt bra. Verkligen enda gången i mitt liv jag inte blivit sjukt under en nedtrappning/avslut. Testa allihop värt ett försök Subutex depot heter den. Tvärskönt att slippa dåligt mående men ändå kunna sluta. Lycka till skriv om ni har frågor.
Nu har jag ju börjat med den igen med de e pga av att jag återfallit i heroinet igen me vet nu att de går att sluta med sprutan när jag e redo igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in