Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-06, 11:55
Medlem
Vad ska man käka exakt för att höja sina T-nivåer naturligt genom maten steg för steg?
Citera
2024-10-06, 11:59
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Där finns en del. Fråga AI så kommer du se hur mycket det finns men kött och nötter är rikt på zink till exempel.
Citera
2024-10-06, 12:01
Medlem
Hej!

Har också hört att Zink ska öka testat väldigt bra för att vara naturligt. Det som jag tror kan vara ett litet ”knep” är att vara lite ”små hungrig” hela tiden. Har för mig jag har hört att man har högre testo när man är hungrig
Citera
2024-10-06, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappenklister
Hej!

Har också hört att Zink ska öka testat väldigt bra för att vara naturligt. Det som jag tror kan vara ett litet ”knep” är att vara lite ”små hungrig” hela tiden. Har för mig jag har hört att man har högre testo när man är hungrig
Vadå köpa ett 100pack Zink 25mg och ta det tillsammans med kosten och hoppas att jag får högre testo av det?
Citera
2024-10-06, 12:34
Medlem
Klas-Vegass avatar
Att äta en gång om dagen ökar tydligen testo hos män radikalt.

Jag letade efter om det var farlig diet igår och då nämdes det. Kör det ibland för att gå ner så testo är inget jag funderar på. Men det var tydligen så.
Citera
2024-10-06, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
är det för att gå från 5kgs hantlar till 6kgs hantlar på gymmet du frågar eller vad är grejen
Tränar inte ens men går mycket. Ska börja men hemma med armhävningar och dyl kanske köpa till hantlar och grejer? Enklare att gymma rutinmässigt om jag kan göra det när jag vill hemma.
Citera
2024-10-06, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas

Jag letade efter om det var farlig diet igår och då nämdes det. Kör det ibland för att gå ner så testo är inget jag funderar på. Men det var tydligen så.
Jag ska inte gå ner i vikt snarare öka testo så en gång om dagen så blir man mager.
Senast redigerad av Congelado 2024-10-06 kl. 12:50.
Citera
2024-10-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Tränar inte ens men går mycket. Ska börja men hemma med armhävningar och dyl kanske köpa till hantlar och grejer? Enklare att gymma rutinmässigt om jag kan göra det när jag vill hemma.

men vad vill du uppnå med högre testo?

dom flesta som tränar bryr sig ju inte om sånt, dom klarar ju av att gå ner i vikt (om det är målet) eller lägga på sig muskler (om det är målet) eller bli starkare (om det är målet) ändå

välj en sak du vill åstakomma och fokusera på det och krångla inte till det i onödan
Citera
2024-10-06, 13:32
Medlem
pn222jws avatar
Vitlök.

https://www.webmd.com/men/ss/slidesh...-natural-boost
Citera
2024-10-06, 14:00
Medlem
Det finns ingen diet som höjer testot. Däremot kan det sänkas om du har en massa ämnesbrister eller äter för lite fett, eller äter för lite totalt.
Citera
2024-10-06, 14:23
Medlem
Klas-Vegass avatar
Kan man mäta det utan att gå till läkare?
Citera
2024-10-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas

Inte sant. Fastande ökar tillväxthormon kraftigt efter den 5:e dagen, men att OMAD skulle kraftigt öka testo finns det inga studier som påvisat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in