Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
Igår, 18:18
  #85
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
Bidragstagare? Har ett eget företag som är väldigt framgångsrikt. Jag tjänar säkert mer på en månad än vad du gör på ett helt år.


Vi säger så…
Igår, 18:41
  #86
Medlem
Dagcenterdanss avatar
Grattis Vladimir. Din gamle stäpp-barbar.
Igår, 18:54
  #87
Medlem
trickydicks avatar
Ett år närmare graven, hoppas han får analklåda återstående tid.
Igår, 18:55
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
Idag fyller vår kära ledare, den sanna hjälten, den fantastiske statsmannen och den underbara mannen Vladimir Putin 72 år. Sort grattis önskar jag dig från hela Flashback Detta ska såklart firas. Hur ska just DU fira denna stora dag? Själv blir det att jag tar med frugan och barnen och äter något riktigt gott på en rysk restaurang.

Hoppas du får en fantastisk födelsedag Vladimir.

Grattis! Du kan nu luta dig tillbaka och leva som pensionär.
Igår, 19:02
  #89
Medlem
Zoologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fletchman
Putin har aldrig mördat någon. Han är en riktig man och en riktig ledare, en av de finare världen har sett. Fyller 72 men ser ut som 50. Zelensky är en skådespelare och en puppet installerad av USA, det vet alla som inte gått på propagandan ni föds med i lilla Sverige.

Nej, han mördar inte personligen, men ser till att hans motståndare försvinner.

Glöm inte Alexej Navalnyj som förtvinade i Sibirien.
Igår, 19:20
  #90
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe8
Idag fyller vår kära ledare, den sanna hjälten, den fantastiske statsmannen och den underbara mannen Vladimir Putin 72 år. Sort grattis önskar jag dig från hela Flashback Detta ska såklart firas. Hur ska just DU fira denna stora dag? Själv blir det att jag tar med frugan och barnen och äter något riktigt gott på en rysk restaurang.

Hoppas du får en fantastisk födelsedag Vladimir.
Hur firar ni i V denna dag?
Tårta och kaffe på kansliet eller är det bara allmänt depp iom Hamas och Hizbollahs motgångar på slagfältet?
Igår, 19:21
  #91
Moderator
Ancistruss avatar
Att gratulera någon på sin födelsedag känns inte så politiskt, detta även om det som i detta fall är en väldigt känd politiker.

Tråden låses.

/Mod
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in