2024-10-13, 15:13
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
Jag har blodsband här i Sverige ungefär 400 år bakåt (längre än så är svårt att spåra), och just svensk kultur är ett av mina intressen. Att som du tro att rysk och amerikansk politik är något svensk är skrattretande.

Som tur är behöver du knappast diskutera något alls med mig, jag ville mest belysa att dina lögner om att gängkriminalitet skulle vara något importerat är lätta att genomskåda, det är bara läsa på wikipedia om mcgäng t.ex.

Det där en logik som Gudrun Schyman hade. Framför allt i hennes Talibantal.
Citera
2024-10-13, 15:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Med den lilla detaljen att på åtminstone EN av tillställningarna var inte hans "respektive" närvarande
Är dom uppgifterna "verifierade" av en "anonym uppgiftslämnare" i någon av de tidningar som ideligen inleder fånerierna med "Åkesson har bjudit in Mc-ledare" och liknande?
Citera
2024-10-13, 15:17
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Du verkar inte läsa (eller i varje fall inte begripa), vad du citerar. Du citerade följande:

"Media är angelägna att tona ner, att klankriminaliteten är importerad. Liksom media är angelägna att dölja för väljarna, att lejonparten av gängkriminaliteten utförs av personer med utländsk bakgrund."
Jag har läst vad som står och förstår såklart vad du vill påskina, därför vill jag igen förtydliga att gängkriminalitet INTE är ett importerat problem och ska heller inte behandlas som ett sådant.

Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Det har ingenting med logik att göra, det är ren fakta.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kriminell_motorcykelklubb
Citera
2024-10-13, 15:25
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Jag har läst vad som står och förstår såklart vad du vill påskina, därför vill jag igen förtydliga att gängkriminalitet INTE är ett importerat problem och ska heller inte behandlas som ett sådant.

Wikipedia belägger inget som du påstår.
Citera
2024-10-13, 15:27
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Citat:
Du verkar inte läsa (eller i varje fall inte begripa), vad du citerar. Du citerade följande:

"Media är angelägna att tona ner, att klankriminaliteten är importerad. Liksom media är angelägna att dölja för väljarna, att lejonparten av gängkriminaliteten utförs av personer med utländsk bakgrund."

Citat:
Citat:

Som TheLucky träffande skriver, så har du den logik som Gudrun Schyman hade. Framför allt i hennes Talibantal.
Citera
2024-10-13, 15:27
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Wikipedia belägger inget som du påstår.
Jo.
Citat:
Som TheLucky träffande skriver, så har du den logik som Gudrun Schyman hade. Framför allt i hennes Talibantal.
Som jag svarade så har det inget med logik att göra utan är ren fakta.

Vi har haft mcgäng i Sverige i många decennier, dessa mcgäng har stått för den organiserade brottsligheten i Sverige, långt innan massinvandringen.

Givetvis vet både du och den andra tönten att det stämmer, och det är därför ni saknar argument.
Senast redigerad av uffepuffe 2024-10-13 kl. 15:31.
Citera
2024-10-13, 15:30
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Med den lilla detaljen att på åtminstone EN av tillställningarna var inte hans "respektive" närvarande

Vad åsyftar du för tillställning?
Citera
2024-10-13, 15:34
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Det är upp till Säpo
Visst delvis men är man i den positionen bör även personen i fråga ha ett visst eget ansvar
Citera
2024-10-13, 15:37
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Vad åsyftar du för tillställning?
Det finns information tillgängligt gällande tillställningarna
Citera
2024-10-13, 15:45
Moderator
Meijis avatar
Citat:

Såvitt jag vet, så har jag läst allt som skrivits efter bröllopet om denne Hedarv. Du får därför belägga ditt påstående med en källa.
Citera
2024-10-13, 15:50
Avstängd
Citat:
Det du ägnar dig åt nu kallas i folkmun för "damage control" eller i värsta fall "walk of shame". Du sitter och fånar dig utan att kunna belägga något av det du påstår. Släpp det.
Citera
2024-10-13, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Hedarv var inte inbjuden. Makalöst att du fortfarande inte fattat. Det var hans respektive som var inbjuden. Hedarv följde med den inbjudne som varande hennes gäst, ett privilegium som tilldelats henne i samband med inbjudan (+1).

En partiledare bjuder inte någon som i sin tur har fritt fram att överraska med ytterligare gäst.

Eftersom du är den enda som inte förstår det gör dig till en sällan skådad idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in