2024-10-10, 20:54
Medlem
greta75s avatar
Alla visste att snubben var ledare för ett motorcykelgäng. Alla.

Några har erkänt, Jimmy nekar.

Han måste neka eftersom det är helt absurt att han är kompis med honom och att han var på bröllopet.

Sd-folket är inte jättesmart. Och de bryr sig ingenting om att snubben är ledare för ett kriminellt gäng.
Citera
2024-10-10, 21:05
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Om Åkesson "visste mycket väl om vem denna killen var" så gjorde han en formidabel skådespelarprestation, en Oscar winning performance som det heter, när Riks intervjuade honom under 45 minuter igår. Till skillnad från dig så avskriver jag, att Åkesson skulle vara en så skicklig skådespelare.

Men nu måste du väl ändå verkligen skoja med mig på riktigt?
Du menar här att för att åka som satt i radion och pratade och han var hon gjorde en jättebra skådespelareinsats som menade att du då automatiskt talar han sanning fast det finns så mycket som pekar på att de har haft kontakt åtta år tillbaka i tiden

Du vet om att Jimmie Åkesson har liksom det här som karriär att vara skådespelare Jimmie Åkesson kör alltid med lögner ända fram tills Jimmie Åkesson ertappas med spela lögner då spelar Jimmie Åkesson offer istället.

Jag tycker bara så sorgligt att se att ni inte kan att ni är i Sverigedemokrater liksom inte kan jag kände att Åkesson ljuger då och han ljuger nu.

Dessutom allt annat som har kommit fram nu när de granska honom så har han ju varit med och har mc-killar i sin absoluta närvaro i sin närhet men alltså till och med spela musik med en h a medlem?
Citera
2024-10-10, 21:05
Medlem
Ok
Senast redigerad av Ballabulle 2024-10-10 kl. 21:37.
Citera
2024-10-10, 21:06
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Som sagt vi får se, Jag sätter min högra arm på att Sd kommer gå framåt i valet 2026. Bara efterblivna betas som inte förstår detta.

Det är skillnad när kriminaliteten är importerad.

Men ditt efterblivna helvete det var visst en +1a, Hur har det motbevisats vore kul att veta annars😂 Har du inte sett intervjun på RIKS? https://youtu.be/kgQiTL85sWk?si=Y7xmEPaZXes8h29g

Kolla på den och gråt lite istället.

Nej jag ska inte titta på någonting alls som har med Jimmie Åkesson att göra för jag har tittat för mycket på Jimmie Åkesson jag är så jävla trötta på den lögnaren.

Men det är väl tur att det finns du och några till som tror att de kommer att gå framåt i valet. De jag har pratat med idag de senaste dagarna är allihopa jävligt besviken. Redan innan var de besvikna på Åkesson och Sverigedemokraterna men nu hör jag faktiskt ingen som säger något positivt om honom längre.

Men det är ju två kvar så vi får se vad valet ger
Men du ska nog inte satsa för mycket pengar på en vinst för SD
Citera
2024-10-10, 21:09
Medlem
Citat:
Som sagt vi får se, Jag sätter min högra arm på att Sd kommer gå framåt i valet 2026.
Jag hoppas för din skull att du är vänsterhänt.
Citera
2024-10-10, 21:10
Medlem
Ok
Senast redigerad av Ballabulle 2024-10-10 kl. 21:36.
Citera
2024-10-10, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur var det med de två inbjudna HA-medlemmarna som också var bjudna men hade förhinder? Visste Jimmie inte vad HA är heller?

NEJ! Så klart att han inte visste. Hur f-n kan man begära att en partiledare ska ha koll på precis allt, hela tiden. Förkortningar till exempel. Få se nu, vi ska bjuda en från HD och en från KD. Jasså, han kör HD. Bandidos var väl också upptagna så det fick bli Ebba Busch och den där HD-killen.
Citera
2024-10-10, 21:15
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Om Åkesson "visste mycket väl om vem denna killen var" så gjorde han en formidabel skådespelarprestation, en Oscar winning performance som det heter, när Riks intervjuade honom under 45 minuter igår. Till skillnad från dig så avskriver jag, att Åkesson skulle vara en så skicklig skådespelare.
Men nu måste du väl ändå verkligen skoja med mig på riktigt?
Du menar här att för att åka som satt i radion och pratade och han var hon gjorde en jättebra skådespelareinsats som menade att du då automatiskt talar han sanning ...

Det underlättar om du läser igenom vad du svarar på.

Jimmie Åkesson intervjuades av Riks under 45 minuter igår. En Oscar winning performance handlar om ljud & BILD.
Citera
2024-10-10, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
NEJ! Så klart att han inte visste. Hur f-n kan man begära att en partiledare ska ha koll på precis allt, hela tiden. Förkortningar till exempel. Få se nu, vi ska bjuda en från HD och en från KD. Jasså, han kör HD. Bandidos var väl också upptagna så det fick bli Ebba Busch och den där HD-killen.
Hahaha!
Citera
2024-10-10, 21:19
Medlem
Ok
Senast redigerad av Ballabulle 2024-10-10 kl. 21:35.
Citera
2024-10-10, 21:22
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur var det med de två inbjudna HA-medlemmarna som också var bjudna men hade förhinder? Visste Jimmie inte vad HA är heller?
Källa?
Citera
2024-10-10, 21:24
Medlem
Lumbagos avatar
Citat:
Som sagt vi får se, Jag sätter min högra arm på att Sd kommer gå framåt i valet 2026. Bara efterblivna betas som inte förstår detta.

Det är skillnad när kriminaliteten är importerad.

Men ditt efterblivna helvete det var visst en +1a, Hur har det motbevisats vore kul att veta annars😂 Har du inte sett intervjun på RIKS? https://youtu.be/kgQiTL85sWk?si=Y7xmEPaZXes8h29g

Kolla på den och gråt lite istället.
Det är inte självklart med framgång för SD i valet 2026.

Om man jämför årets EU-val med förra EU-valet, så tappade SD ungefär 84 000 röster.
Detta i ett val då fler människor gick och röstade, jämfört med förra EU-valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in