Citat:
Ursprungligen postat av
Meiji
Om Åkesson "visste mycket väl om vem denna killen var" så gjorde han en formidabel skådespelarprestation, en Oscar winning performance som det heter, när Riks intervjuade honom under 45 minuter igår. Till skillnad från dig så avskriver jag, att Åkesson skulle vara en så skicklig skådespelare.
Men nu måste du väl ändå verkligen skoja med mig på riktigt?
Du menar här att för att åka som satt i radion och pratade och han var hon gjorde en jättebra skådespelareinsats som menade att du då automatiskt talar han sanning fast det finns så mycket som pekar på att de har haft kontakt åtta år tillbaka i tiden
Du vet om att Jimmie Åkesson har liksom det här som karriär att vara skådespelare Jimmie Åkesson kör alltid med lögner ända fram tills Jimmie Åkesson ertappas med spela lögner då spelar Jimmie Åkesson offer istället.
Jag tycker bara så sorgligt att se att ni inte kan att ni är i Sverigedemokrater liksom inte kan jag kände att Åkesson ljuger då och han ljuger nu.
Dessutom allt annat som har kommit fram nu när de granska honom så har han ju varit med och har mc-killar i sin absoluta närvaro i sin närhet men alltså till och med spela musik med en h a medlem?