Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 21:04
  #1
Medlem
Hej,

TLDR; Story time about my life, it's true though. My lineage and experiences is for real. Det är en del text men ni som är insatta i droger, ni vet ju redan (eller?). Den Engelska diagnosen Amphetamine Psychosis och den svenska diagnoses Amfetaminpsykos är ingen utav dem en psykos och amfetaminet som patienterna med diagnosen tar det är världens bästa medicin för dessa människor, som mig själv.

Jag har levt hela mitt liv som mig själv, vem fan har inte det? 37 år är jag i dagsläget. Sen 5 år tillbaks så var jag rädd för mitt liv så att jag ringde Svensk ambulans. Jag kommer i nuläget inte ihåg exakt händelsen. Jag har mått dåligt hela mitt liv på grund utav en olycka tidigt i barndomen. Det var en skateboard olycka. Det som är speciellt med olyckan är att jag skadade mig mellan benen (pungkulor, kuk och svanskota) och fick en otrolig mängd energi i mitt huvudet. Men vad det än må vara så berodde det på skört skelett innan jag var fullväxen per längd i centimeter. Det kändes och hördes att det knakade i huvudet där ryggraden går upp till huvudet. Den här olyckan är enbart, per enkel logik, är endast möjlig att vara med om i ung tidig barndom. Det beror på att när man är fullvuxen i skelettet så kan omöjligen den här typen utav olycka att inträffa för då är man redan fullvuxen i skelettet och det är starkt nog för att inte knaka till i huvudet.

Händelsen sen 5 år tillbaks i tiden, gjorde att jag kontaktade 112 (svensk ambulans för ni som inte vet). Då hamnade jag på Sahlgrenska, göteborgare som jag är, och de skickade mig enligt deras egna personliga åsikt vidare mig till Psykiatrin till Östra Sjukhuset. Det som jag beskrev som problematik till Sahlgrenska var det att jag hade FYSISKA smärtor i min kropp, framför allt svanskotan, som gjorde obeskrivligt ont.

På Psykiatrin, oväl där, så LPTA:de de mig emot min vilja (för er som inte vet så fungerar LPT-lagen så att man blir ofrivillig, utan mänskliga rättigheter, LPT:ad oavsett om man vill det eller ej per Svensk LAG. Det betyder att om man oväl av "händelsevis" fått kontakt med Svensk psykiatri så har man inget annat val än att bli LPT:ad.

Sen dess, jag som sökte hjälp i Svensk sjukvård från ambulans blivit mord-hotad 24/7 varje dag i 5 år och fruktansvärt terroriserad avd extrem Psykiatrisk tortyr och smärta som är obeskrivligt ont. Detta har jag blivit på grund utav av att Psykiatrin vill att jag ska ha en diagnos som heter “Amfetaminpsykos”. Jag har ej fått någon form av hjälp hittills, jag har blivit av med mitt jobb, det har förstört min familj, det har förlorat mig 2st lägenheter och jag har inte fått ett enda öre från varken soc eller försäkringskassan trots att jag varit så sjuk att jag inte ens har kunnat gå (jag har fått kräla mig till toaletten för att kissa på grund av extremt smärta i de värsta fallen).

Det som är extra illa är att amfetamin, är världens bästa läkemedel för mig. Vet ni vad Psykiatrin har gjort emot mig? De tvingar mig mot en psykiatrisk beroende mottagning emot min vilja för att ta ifrån mig världens bästa medicin som jag MÅSTE ha för att ÖVERLEVA. Tror inte ni kan förstå den typen av existenspress jag har fått på mig, samtidigt som mord-hot när allt jag velat har varit att bli frisk.

Vad som är ännu värre nu 5 år senare, är att jag känner mig inte ens som mig själv längre. Det är Svensk politik och Psykiatrin som fått mig att må så här dåligt att jag inte ens känner mig som mig själv längre. Det här är TERRORISM från utlandet, anledning till min slutsats här är för att det är omöjligen någon Svensk som skulle medvetet göra så här mot en annan svensk. Ni som är svenska, ni vet ju själva hur väl vi vill ta hand om de som är sjuka.

Min personliga åsikt och tro är att det är England som ligger bakom dessa terrorism-hot emot mig men de får det att se ut som Sverige och Socialdemokraternas politiska åsikter med utnyttjande av svensk Psykiatri och att det är deras fel. Det är det antagligen inte, även om Förvaltningsrätten, som ligger bredvid Psykiatrin, ljuger röven utav sig, även i mitt fall. Det är många politiker i Sverige som känner till och vet varför just Förvaltningsrätten ligger bredvid Psykiatrin i Sverige (politiskt utnyttjande utav människor emot deras mänskliga rättigheter och emot deras vilja per LPT-lag).

Det är mycket mer än så här jag vet om och har varit med om men vill nämna att anledningen till att jag fortfarande lever är för att jag också fått extremt mycket hjälp för att överleva min situation trots alla mord-hot emot mig.

Till sist, alla ni på Flashback, likväl alla i USA som tagit Adderol eller liknande, vet ju att effekten utav amfetamin, är helt ofarlig. Och att min skateboard olycka som skapat smärta för mig genom hela mitt liv är ganska ovanlig. Ungefär så sker den på 1 man per år i Sverige (ungefär 2000 män per år världen över). Såpass ovanlig är den. Det finns hjälp för oss som varit med om olyckan att få, och det får vi också men det finns som sakt högt tryck av terror-hot emot oss samtidigt, tyvärr. På grund av drog-politik.

Tack för mig. Fråga om ni vill men orkar antagligen inte svara.
Citera
Igår, 22:10
  #2
Medlem
Hur exakt fram-förs dessa mordhot? Muntilgt? Skriftligt? På möten med läkaren?
Citera
Igår, 23:14
  #3
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Oj jag trodde att jag var sjukast i Sverige just nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in