Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2024-11-05, 13:28
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Sannolikt är det att det beror på försatsen. Det kommer alltid lite då och då under hela akten. Jag fick en grundlig lektion om hur det fungerar när jag var med en tjej på abortmottagningen. Hon var 15 och jag var 16 år.

Det är en helt värdelös metod.

Du har helt enkelt en sölig sladderballe. Har själv aldrig haft något problem med denna metod, som jag föredrar framför allt annat, t o m säkrare än moderna tekniska preventivmedel.

TS, se till att du inte går till sängs med en sölig sladderballe så är det helt säkert.

Det är en helt perfekt metod.
Citera
2024-11-05, 14:29
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Du har helt enkelt en sölig sladderballe. Har själv aldrig haft något problem med denna metod, som jag föredrar framför allt annat, t o m säkrare än moderna tekniska preventivmedel.

TS, se till att du inte går till sängs med en sölig sladderballe så är det helt säkert.

Det är en helt perfekt metod.

Jag har en helt perfekt balle som fungerar som den ska. Däremot så visar du tydligt att du har en sladderhjärna. För vi normalbegåvade och uppåt besitter givetvis den allmänna kunskap om att det är den sämsta metod som finns.

Har du ingen försatts så är du väl inte heller könsmogen förmodar jag. Så är det.
Citera
2024-11-05, 16:39
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har en helt perfekt balle som fungerar som den ska. Däremot så visar du tydligt att du har en sladderhjärna. För vi normalbegåvade och uppåt besitter givetvis den allmänna kunskap om att det är den sämsta metod som finns.

Har du ingen försatts så är du väl inte heller könsmogen förmodar jag. Så är det.
Jag och min kvinna har fixat två planerade graviditeter som gett oss två friska barn. Före och mellan graviditeterna kanske 1000 samlag under fem års tid, inga överraskningar. Självkontroll från mannen och en kvinna som tar säden i munnen. Lär från porren!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in