Citat:
Ursprungligen postat av
DrL0c
Det är mer logiskt att ha högre EQ dos i början snarare än högre testo dos, eftersom du då når steady-state med EQn snabbare (och hamnar där typ samtidigt som teston gör det).
Eftersom du har lika mycket testo och EQ hemma hade jag bara använt dom i jämn ratio. Ration är inte så jäkla viktig att snöa in sig på.
Jag hade också börjat med anadrolen snarare än slutat med den, i väntan på att resultaten från testo+eq ska börja regna in. Alltså klassiska kick-starten att börja kuren med orala.
Vad det gäller tex telmisartan får du ju utgå från ditt blodtryck ifall du behöver det eller inte och när. En blodtrycksmaskin kostar typ 350 spänn på clas ohlson.
Tack för din input. Kul att någon tar sig tid och svara.
Tänkte att ration ska vara lägre ifall jag är en av dom som får lägre E2 av eq så kanske risken finns för att jag crashar av EQ om jag kör 1:1? Och vad är det som gör att du når ”steady-state” snabbare med EQ än test E, EQ är väl en långsammare ester?
Angående kickstarten med oxarna låter det gött men man ska väl alltid ha en test-Base när man kör anadrol? Men det kanske jag har såfort det var nån vecka sen första pin? Finns det något viktigt att tänka på innan jag drar i mig oxarna typ hur många gånger per dag då den har halflife på typ 8h. Och hur man tar den? Typ att den ska ligga under tungan och smälta för att skorna levern något?
Jag har redan en blodtrycksmätare och utan preparat ligger jag på 110/55 så i den lägre klassen men bara att kolla kontinuerligt då.