Citat:
Ursprungligen postat av
Gingingin
Jag och min sambo har varit ihop i sex år nu och vi är absolut kär i varandra. Vi har ett ganska bra sexliv men det där med oralsex är nåt som stör mig.
Min sambo vill inte ge oralsex. Han får det av mig men vill inte göra på mig. Han ger mig ingen anledning och när vi väl har försökt har han känt sig spyfärdig. Hans reaktion stör mig så jävla mycket för att det känns som att jag är äcklig. Och tro mig jag tar hand om min vagina, den luktar normal och smakar normal med. Och jag har haft föredetta pojkvänner som faktiskt gillade ge mig oralsex. Min sambos reaktion gör mig ledsen och jag som redan inte gillar min kropp går i denna tanke att jag är absolutely disgusting. Vet inte vad jag ska göra, jag älskar honom jättemycket och vill inte göra slut på grund av detta men det känns ganska förnedrande när han håller på så här.
Tråkigt när det är så! Men alla gillar inte smaken av fitta. Fittan smakar också olika vid olika faser av mens cykeln. Jag skulle säga att med största sannorlikhet har du större chans att han ska gilla det om han slickar dig vid ägglossning än precis innan och efter mens tex.
Vid ägglossning så avger fittan massa feromoner som män är programmerade att gilla…
Det finns också män som tex gärna skickar fitta men vill mkt mkt heller stoppa in kuken så slickandet blir aldrig av pga kuken vill ha sitt ist. Behöver inte vara att han tycker din fitta är äcklig bara att han verkligen älskar att knulla den?
Som andra påtalat så är det viktigt att ha en ren fitta och det kan betyda lite olika för olika personer, för mig betyder det det nyrakad, nyduschad med tvål och vatten utvändigt. Om du har kissat eller pruttat så tvätta igen. Och torka med en handduk så att det inte sitter gammalt papper kvar som du själv inte ser.
Det som jag tycker är avtändande är ett kön som är är hårigt, luktar kiss eller om analen luktar skit.
Mkt viktigt att tvätta röven med tvål och vatten innan man ska få sitt kön slickar/suget för det sitter väldigt nära!
Har man tex IBS eller liknande så måste man vara extremt noga med detta.