Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-11, 22:54
Medlem
Gjuteriets avatar
Jag antar att du redan har pratat med honom på ett neutralt, icke anklagande sätt? Förklarat att det är vissa saker du saknar i ert sexliv, och berättat om vad du skulle vilja ha. Antar också att du faktiskt verkligen sett till att du är ren och fräsch, och inte bara tror att du är det.

Om du har gjort dessa saker och han fortfarande inte vill så får du nog finna dig i det. Det finns ju hjälpmedel som efterliknar oralsex någorlunda som ni skulle kunna använda tillsammans, det kan ju vara en kompromiss.
Citera
2024-10-12, 01:35
Medlem
klart som fan man inte vill ha sex ofta efter 6 år. Med samma person.. Det fattar du väl själv? Det är inte ett problem efter 6 år. Man är tacksam för det där. Skit i sex.

Jobbigt problem du har.
Citera
2024-10-12, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Alltså jag är ledsen att du är en sådan person som reagerar såhär på något såhär. En kvinna ska absolut suga kuk, men du kan inte förvänta dig en man att slicka fitta. Det beror på såklart, lever ni i ett "jämställt förhållande"? För isåfall är han bög, ta på en strapon och se om han suger.

skev syn du har. folk kan ha trauma av våldtäkter o du säger de ska vara en självklarhet
Citera
2024-10-12, 12:45
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
skev syn du har. folk kan ha trauma av våldtäkter o du säger de ska vara en självklarhet
Eh va? Menar du att kvinnor inte vill suga kuk pga trauman? Det ändrar inte det faktum att 100% av män kommer tycka att dom är så tråkiga att det är oundvikligt att förhållandet går i kras. Kvinnan bör söka hjälp och hålla masken isåfall.
Citera
2024-10-12, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gjuteriet
Jag antar att du redan har pratat med honom på ett neutralt, icke anklagande sätt? Förklarat att det är vissa saker du saknar i ert sexliv, och berättat om vad du skulle vilja ha. Antar också att du faktiskt verkligen sett till att du är ren och fräsch, och inte bara tror att du är det.

Om du har gjort dessa saker och han fortfarande inte vill så får du nog finna dig i det. Det finns ju hjälpmedel som efterliknar oralsex någorlunda som ni skulle kunna använda tillsammans, det kan ju vara en kompromiss.

Exakt detta som står i första stycket!

Hade den diskussionen med ett gammalt KK som ville bli slickad, men det var inte helt fräscht där nere. Hon snackade med mig om hur mycket hon tände på att bli slickad och jag berättade att då fick hon hålla efter lite bättre och efter det så blev sexet betydligt bättre för bådas del. Slicka discofitta är ingen höjdare.
Citera
2024-10-12, 20:23
Medlem
exoticspices avatar
Enkelt. Sluta att ge. Vill man inte ge ska man heller inte få.
Citera
2024-10-12, 20:44
Medlem
Du skulle bytt ut honom för länge sen. Slicka fitta är ju underbart, upphetsande och gott. Hur kan man inte älska det? Både du och han går miste om något.
Citera
2024-10-13, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Enkelt. Sluta att ge. Vill man inte ge ska man heller inte få.

Hon kanske tycker om att suga kuk?
Citera
2024-10-15, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suranappar
Kvinnan suger mannen slickar om han vill, har tur min sambo gillar inte bli slickad. Slickar endast om jag är riktigt full och det händer nästan aldrig längre.

Du är för dålig på att slicka fitta!
Citera
2024-10-15, 09:27
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gingingin
Jag och min sambo har varit ihop i sex år nu och vi är absolut kär i varandra. Vi har ett ganska bra sexliv men det där med oralsex är nåt som stör mig.
Min sambo vill inte ge oralsex. Han får det av mig men vill inte göra på mig. Han ger mig ingen anledning och när vi väl har försökt har han känt sig spyfärdig. Hans reaktion stör mig så jävla mycket för att det känns som att jag är äcklig. Och tro mig jag tar hand om min vagina, den luktar normal och smakar normal med. Och jag har haft föredetta pojkvänner som faktiskt gillade ge mig oralsex. Min sambos reaktion gör mig ledsen och jag som redan inte gillar min kropp går i denna tanke att jag är absolutely disgusting. Vet inte vad jag ska göra, jag älskar honom jättemycket och vill inte göra slut på grund av detta men det känns ganska förnedrande när han håller på så här.

Tråkigt när det är så! Men alla gillar inte smaken av fitta. Fittan smakar också olika vid olika faser av mens cykeln. Jag skulle säga att med största sannorlikhet har du större chans att han ska gilla det om han slickar dig vid ägglossning än precis innan och efter mens tex.
Vid ägglossning så avger fittan massa feromoner som män är programmerade att gilla…

Det finns också män som tex gärna skickar fitta men vill mkt mkt heller stoppa in kuken så slickandet blir aldrig av pga kuken vill ha sitt ist. Behöver inte vara att han tycker din fitta är äcklig bara att han verkligen älskar att knulla den?

Som andra påtalat så är det viktigt att ha en ren fitta och det kan betyda lite olika för olika personer, för mig betyder det det nyrakad, nyduschad med tvål och vatten utvändigt. Om du har kissat eller pruttat så tvätta igen. Och torka med en handduk så att det inte sitter gammalt papper kvar som du själv inte ser.

Det som jag tycker är avtändande är ett kön som är är hårigt, luktar kiss eller om analen luktar skit.

Mkt viktigt att tvätta röven med tvål och vatten innan man ska få sitt kön slickar/suget för det sitter väldigt nära!
Har man tex IBS eller liknande så måste man vara extremt noga med detta.
Citera
2024-10-15, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gingingin
Jag och min sambo har varit ihop i sex år nu och vi är absolut kär i varandra. Vi har ett ganska bra sexliv men det där med oralsex är nåt som stör mig.
Min sambo vill inte ge oralsex. Han får det av mig men vill inte göra på mig. Han ger mig ingen anledning och när vi väl har försökt har han känt sig spyfärdig. Hans reaktion stör mig så jävla mycket för att det känns som att jag är äcklig. Och tro mig jag tar hand om min vagina, den luktar normal och smakar normal med. Och jag har haft föredetta pojkvänner som faktiskt gillade ge mig oralsex. Min sambos reaktion gör mig ledsen och jag som redan inte gillar min kropp går i denna tanke att jag är absolutely disgusting. Vet inte vad jag ska göra, jag älskar honom jättemycket och vill inte göra slut på grund av detta men det känns ganska förnedrande när han håller på så här.

Tror du att han kommer att ändra på sig? Jag tror inte att det är speciellt troligt.

Du behöver nog välja mellan att antingen acceptera avsaknad av oralsex för resten av ditt liv med honom, eller att göra slut och skaffa dig en man som ger dig det du känner att du behöver.

Det finns ett tredje alternativ, och det är att du skaffar dig någon form av älskare eller slickslav, om det här är ett gigantiskt problem för dig... med eller utan din mans medgivande.

För mig personligen, förstår jag mig inte på män som inte gillar att tillfredställa sin kvinna oralt... men man läser och hör ju om att de finns.
Citera
2024-11-05, 10:40
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gjuteriet
Jag antar att du redan har pratat med honom på ett neutralt, icke anklagande sätt? Förklarat att det är vissa saker du saknar i ert sexliv, och berättat om vad du skulle vilja ha.

Detta är ju en nyckelsak. Självklart är det så att man till en väldigt hög utsträckning skall försöka göra den andra nöjd och att ge oralsex är definitivt en helt rimlig basnivå av vad som kan förväntas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in