Citat:
Ursprungligen postat av
Asmodeusvult
Det du tror är sanningar är inte sanningar.
Kvinnors sexualitet används i alla möjliga och omöjliga syften.
Nästan ingenting av vad du skriver stämmer. Vänligen gör lite bättre research och lita inte på Expressens söndagsbilaga som underlag för din kunskap.
Grattis! Sämst trådstart den här veckan, förmodligen.
Det är väl okej att man anser att någon annans perspektiv rent ut sagt är felaktigt. Men jag delar ju som sagt saker jag själv hört kvinnor säga. Detta är alltså inget jag hittar på utan jag ställer upp det jag sätt och hört, alltså det vi vet är sant. Sen stället jag upp teorier och frågor om det hela..
Alltså tex kvinnor säger jag behöver inte män jag har min sexleksak.
Då ställer jag frågan om kvinnor är beroende av sexleksaker eller inte. Om sexleksaker påverkar kvinnors psykiska hälsa och vilja att skapa relationer?
För mig är det ju rätt självklart när de själva erkänner att de i te behöver en man pga just leksaker. Så jag fattat inte hur du kan påstå att jag ör helt ute och cyklar. Men har du en nyansering så är det ju just därför jag startade tråden. För saker är intr alltid svart och vitt. Även om jag är övertygad om att det ligger nägot i det hela då som sagt kvinnor själva i princip erkänner det.
Tala för din sak istället för att bara kasta "fel" hit o dit. Det är trots allt ett diskussions forum. Inte ett låtsas sig veta bättre än andra utan att kunna tala för sin sak hemsida för dig att göra så på. Det framstår bara som du är opåläst outbildad och socialt obegåvad.