Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 13:45
  #1
Medlem
Och när är det dags att göra det? Så det blir två olika diskussioner här.

1) Förväntar ni er att rumpan känns som en säck med sand, som ett muskelknippe eller något däremellan?

2) Efter hur många dejter är det dags för kläm? Kan ni göra det utan att uttryckligen fråga om lov och använda bank-ID?

https://images4.imagebam.com/bd/0b/d8/MEWK86N_o.jpg
Citera
Idag, 14:03
  #2
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Kvinnor älskar när män tar på dom, men bara om dom är på humör, exempelvis om mannen har betalat för dejten. Eftersom jag är en gentleman så skulle jag inte klämma någon tjej på rumpan på första dejten, det känns billigt och konstigt. Men om det blir en andra dejt så skulle jag lätt lägga henne på rygg i sängen så huvudet hänger nedåt, och knullat henne i halsen. Samtidigt klämmer jag på hennes pattar eller gräver ner händerna under rumpan och lyfter upp den för att få hennes fitta i ansiktet medan jag knullar.
Citera
Idag, 14:06
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders0311
Bank-ID var mest på skoj, men det handlade om svenskens besatthet av att vara säker på att båda vill.

Jaha, då förstår jag. Nä men angående fråga två så har jag aldrig frågat "får jag klämma dig på röven". Man smeker längs med ryggen och drar ned handen efter ett tag bara. Men ja, enligt svensk lagstiftning hade jag kunnat bli dömd för våldtäkt varje gång jag har haft sex.
Citera
Idag, 14:23
  #4
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jaha, då förstår jag. Nä men angående fråga två så har jag aldrig frågat "får jag klämma dig på röven". Man smeker längs med ryggen och drar ned handen efter ett tag bara. Men ja, enligt svensk lagstiftning hade jag kunnat bli dömd för våldtäkt varje gång jag har haft sex.
Jag med, jag har bara vid ett tillfälle frågat om samtyckte och det var med en ung tjej. I samband med att hon tog av mina byxor så frågade hon mig om hon har min tillåtelse. Där och då insåg jag att landet är förlorat. Jag frågade henne samma sak och det var bara så obekvämt. Men hon var ung som sagt, runt 14-15.
Citera
Idag, 14:28
  #5
Medlem
RollonHomies avatar
När jag gick i skolan på 80-talet så klämdes det friskt. Tjejer greppade rumpan och klämde en på kuken, killarna klämde tjejers rumpor och bröst. Inte alla höll på så, men det fanns alltid en klick tjejer och killar som tyckte det var kul.

Tänk så utvecklingen har blivit. I dag kan du bli anmäld om du så ens sneglar åt en kvinnas bröst.

När jag klämmer min kvinnas röv så förväntar jag mig att jag får bånge.
Citera
Idag, 16:24
  #6
Medlem
pn222jws avatar
1) Ja, helst lite fast.
2) Jag är en förespråkare för att gå så långt som möjligt direkt - svaret från mig blir alltså första gången.
Citera
Idag, 17:15
  #7
Medlem
Wooqiprwos avatar
Som svar på trådrubriken — Att den är ren.
Citera
Idag, 18:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
När jag gick i skolan på 80-talet så klämdes det friskt. Tjejer greppade rumpan och klämde en på kuken, killarna klämde tjejers rumpor och bröst. Inte alla höll på så, men det fanns alltid en klick tjejer och killar som tyckte det var kul.

Tänk så utvecklingen har blivit. I dag kan du bli anmäld om du så ens sneglar åt en kvinnas bröst.

När jag klämmer min kvinnas röv så förväntar jag mig att jag får bånge.
Feminismen har förstört mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in