2025-01-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
varför inte vidga vyerna o hitta kärleken ute i världen? en kompis farsa skilde sig när han va typ 60 o åkte till filippinerna o lasta hem ett fruntimmer på sisådär 25 bast o dom har två barn nu :P finns massa singel kvinnor i sånna länder som vietnam o malaysia o thailand o gambia som tycker de e spännande med en svensk herre =)
För det första så hade ju han tidigare haft förhållande som pekar på att han iallafall har någon attraktivitet. För det andra är ju konkurrensen om vita män som åker till typ Filippinerna enorm idag. Fillipinskorna lär väl ha ett enormt utbud även dom idag? Varför skulle dom välja mig när det finns vita män på 1.80+ som åker ner och letar fru?

Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Kvinnor skiter i hur du ser ut, utan det som spelar roll är ditt >>självförtroende<<, som du uppenbarligen saknar.
Kan man verkligen se ut precis hur som helst?
Citera
2025-01-29, 22:18
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
För det första så hade ju han tidigare haft förhållande som pekar på att han iallafall har någon attraktivitet. För det andra är ju konkurrensen om vita män som åker till typ Filippinerna enorm idag. Fillipinskorna lär väl ha ett enormt utbud även dom idag? Varför skulle dom välja mig när det finns vita män på 1.80+ som åker ner och letar fru?

Ja, i princip, så länge du duschar och inte luktar illa, samt klär dig någorlunda ordentligt.
Citera
2025-01-29, 22:19
Medlem
Matematiskt finns det någon för nästan alla. Det är bara nån procent som kanske hamnar utanför och det är inte du.
Citera
2025-01-29, 22:25
Medlem
Du startade en identisk tråd för två veckor sedan, var inte svaren i den tillräckliga?
Citera
2025-01-29, 22:37
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Det brukar sägas att det "finns någon för alla" men gör det verkligen det? Jag har aldrig haft en flickvän och när jag raggade på tjejer mellan 20-30 så fick jag nobben och jag klandrar inte tjejerna för det. Jag utstrålar inte direkt testosteron eller maskulinitet.

Efter jag fyllde 30 som var för ett antal år sedan så tappade jag hoppet, jag gav upp och slutade försöka. Lite som Andy i 40 year old virgin filmen. Jag är övertygad om att mitt största problem är mitt utseende. Jag har en väldigt icke-maskulin tanig kropp och jag har ett babyface. Alla tror jag är typ 22 i bästa fall fast jag börjar bli gammal. När jag ser mig själv på bild tillsammans med andra så ser jag ut som ett litet barn i kroppsbyggnaden. Jag ser ut som en gymnasieelev i ansiktet ärligt talat och även i kroppsbyggnaden (snälla tro mig detta är inget jag överdriver). Som ni förstår är detta utseende inget som lockar en vuxen kvinna eller kanske inte någon kvinna?

En del kommer säga "tjockisar kan ju få en flickvän" men ja tjockisar är ofta stora till bredden och det gillar kvinnor, även fast de såklart föredrar breda med muskler. Jag måste ju ha det absolut värsta utseendet?

Kan en man som jag verkligen hitta en kvinna? Finns det ens en enda kvinna som attraheras av mitt utseende? Jag känner att jag inte orkar fortsätta livet länge till för jag har väntat, väntat och väntat på att jag ska se äldre och mer manlig ut. Men för mig kommer det aldrig. Jag ser fortfarande ut som en pojke.

Vad ska jag göra åt denna situation?

Jag gillar tanken på att det finns någon för alla, men det krävs också en viss realism. Även om det kanske finns någon för dig, betyder det inte att ni faktiskt kommer att mötas. En sak är dock säker: du kommer inte att träffa den personen om du inte engagerar dig i det sociala samspelet.

Du bör dessutom inte begränsa dig till tanken att det bara finns en enda person för dig. Det är fullt möjligt att det finns flera som skulle passa dig bra.

När det gäller dina fysiska attribut: Det är sant att de egenskaper du beskriver kanske inte alltid ses som de mest fördelaktiga ur ett rent fysiskt attraktionsperspektiv. Samtidigt är kroppen formbar – du har möjlighet att träna, stärka och utveckla den till en större och starkare version. Särskilt i den åldern du är i nu.

Utifrån mina erfarenheter av träning, särskilt inom muskelbyggning, har jag märkt att spinkiga killar ofta blir väldigt rippade ganska snabbt när de börjar träna och bygga muskler. Det är faktiskt något jag själv har känt en viss avund över. Jag kan självklart inte garantera att detta gäller dig personligen, men det är ett fenomen jag sett upprepas genom åren. Det är inte alls omöjligt att samma möjlighet finns för dig också.

Du har så mycket mer att erbjuda än bara din kropp – din personlighet, karaktärsdrag, egenskaper, intressen och färdigheter är också viktiga och attraktiva attribut. När du värderar dig själv, om du känner att du måste, är det viktigt att se till hela dig som person – inte bara ditt utseende. Vi har alla styrkor och svagheter.

En sak jag har funnit mycket användbar genom åren, inte bara för att charma det motsatta könet utan även för att stärka sociala relationer generellt, är humor. Om du kan få folk att skratta och le, har du ett kraftfullt verktyg – både för att attrahera och för att bygga genuina bekantskaper. Tyvärr finns det ingen manual för denna konst, men en viktig grundläggande faktor är att du själv mår bra.

Något som slog mig nu när jag skrev detta... undrar hur du kommer se ut vid typ 50? Antagligen kommer din kropp vara grymt fräsch.
Senast redigerad av particulum1 2025-01-29 kl. 23:07.
Citera
Igår, 11:27
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jag utstrålar inte direkt testosteron eller maskulinitet.

Du har ju fått en mycket stor mängd mer eller mindre bra tips i din första tråd - som nu blev sammanfogad med din, mer eller mindre identiska, nya trådstart.

Berätta vilka av dessa tips som du börjat tillämpa och hur din plan ser ut gällande dessa?

(Att starta ytterligare en tråd att vara ömklig i räknas ej.)
Citera
Igår, 14:39
Medlem
Citat:

Min fru är Filipinska och hennes krav var minst 180 lång och blond, vältränad och snygg och högst 5 år äldre än henne.

Men det finns säkert kvinnor där som nöjer sig med korta blekfeta äldre män med tjock plånbok och liten kuk. Sätt dig på flyget dit och dom kommer hitta dig. Du behöver inte anstränga dig att hitta din framtida fru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in