Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 16:05
  #1
Medlem
https://polisen.se/aktuellt/handelse...-dod-botkyrka/

Ej identifierad. Ingen misstanke om brott. Sågs flyta vid 14-tiden idag.

Någon som vet mer?
Citera
Idag, 16:33
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
https://polisen.se/aktuellt/handelse...-dod-botkyrka/

Ej identifierad. Ingen misstanke om brott. Sågs flyta vid 14-tiden idag.

Någon som vet mer?
Någon som tagit simtur på fyllan och drunknat?
Citera
Idag, 18:15
  #3
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
Någon som tagit simtur på fyllan och drunknat?
Det tror jag knappast. Vem skulle ha haft skogsfest nu, mtp den rådande väderleken här i södra Sthlm den senaste veckan? (Läs: ösregn i varierande mängder, ca. 10.C).
Albysjön är inte heller speciellt lättillgänglig så att säga, beroende på exakt var kroppen hittats.
Citera
Idag, 18:24
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Det tror jag knappast. Vem skulle ha haft skogsfest nu, mtp den rådande väderleken här i södra Sthlm den senaste veckan? (Läs: ösregn i varierande mängder, ca. 10.C).
Albysjön är inte heller speciellt lättillgänglig så att säga, beroende på exakt var kroppen hittats.

De finns ju en strand och en badplats. Är det inte vattnet mellan Fittja och Masmo som är Albysjön?
Citera
Idag, 18:28
  #5
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
De finns ju en strand och en badplats. Är det inte vattnet mellan Fittja och Masmo som är Albysjön?

Jo, det har du rätt i, om det var enda däruppe som kroppen hittades. För annars är ju Flottsbrobadet den enda riktigt stora badplats jag kommer att tänka på vid Albysjön, men det är ju i helt andra ändan av sjön, och där är det ju full fart alltid, året runt, oavsett väder. Det vet jag inte om det är uppe vid Fittja/Masmo? Det är väl en mindre badplats? Och som sagt, vädret på senaste har ju inte varit jättekul...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in