Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2024-12-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullfia
EDIT: Finns TVÅ identiska fula obelisker i hörnet Luntmakarg - Tegnerg. också. Du måste tittat fel om du missade dom.
Koooooooonstigt!!!
Länka gärna till någon bild, eller kanske till Google maps.
Citera
2024-12-21, 22:05
Medlem
gullfias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Länka gärna till någon bild, eller kanske till Google maps.
Men du kan väl använda Google maps själv? Sök Luntmakargatan. Kolla var den korsar Tegnergatan och gå på street view. Det finns 2 obelisker där och när jag tänker efter minns jag obelisken från hörnet Kammakargatan Luntmakargatan också. Otroligt ful 80-tals arkitektur, som verkar fylla noll syfte.
Citera
2024-12-22, 04:31
Medlem
Citat:
Men du kan väl använda Google maps själv? Sök Luntmakargatan. Kolla var den korsar Tegnergatan och gå på street view. Det finns 2 obelisker där och när jag tänker efter minns jag obelisken från hörnet Kammakargatan Luntmakargatan också. Otroligt ful 80-tals arkitektur, som verkar fylla noll syfte.
Jag använde Google maps, och kunde inte se någon obelisk.

Varför kan du inte bara länka till de du har hittat?
Citera
Igår, 11:25
Medlem
gullfias avatar
Citat:
Jag använde Google maps, och kunde inte se någon obelisk.

Varför kan du inte bara länka till de du har hittat?
Ledsen jag tänker inte slösa min tid på att göra något åt dig, som du lätt kan göra själv. Läs på vad en obelisk ÄR om du inte ser den i Google streetview. De vi talar om är rosågrå med glasinlägg.
Citera
Igår, 11:26
Medlem
Citat:
Ledsen jag tänker inte slösa min tid på att göra något åt dig, som du lätt kan göra själv. Läs på vad en obelisk ÄR om du inte ser den i Google streetview. De vi talar om är rosågrå med glasinlägg.
Om du inte kan visa upp någon, trots exempelvis Google maps, så tolkar jag det som att du bara hittar på.
Citera
Igår, 11:36
Medlem
gullfias avatar
Citat:
Om du inte kan visa upp någon, trots exempelvis Google maps, så tolkar jag det som att du bara hittar på.
Varsågod, men då får du blunda hårt när du promenerar utmed Luntmakargatan, så du inte ser obeliskerna. 😀 IQ?

(Alla andra utom du klarar att använda Google Maps. Lär dig!)
Citera
Igår, 12:09
Medlem
Citat:
(Alla andra utom du klarar att använda Google Maps. Lär dig!)
Varför så obstinat? Skicka en länk till det du påstår istället för att käbbla.

Jag säger att jag inte kan se någon obelisk där. Kan du då inte bara vara schysst och hjälpsam istället för att bråka?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in