• 1
  • 2
2024-10-17, 15:53
Medlem
sunny5s avatar
Någon som vet vem det är? artiklar finns på telgenytt

Polisen ryckte ut till en bostad på Hövdingevägen efter att ha fått larm om en pågående misshandel. Enligt polisen ska en man och kvinna ha slagits med varandra.

Klockan 02:08 natten mot torsdag larmades polis och räddningstjänst till ett flerfamiljshus på Hövdingevägen i Ronna efter rapporter om en brand. Räddningstjänsten ryckte ut från två stationer, från Södertälje och fick även förstärkning från Botkyrka.
Citera
2024-10-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Någon som vet vem det är? artiklar finns på telgenytt

Polisen ryckte ut till en bostad på Hövdingevägen efter att ha fått larm om en pågående misshandel. Enligt polisen ska en man och kvinna ha slagits med varandra.

Klockan 02:08 natten mot torsdag larmades polis och räddningstjänst till ett flerfamiljshus på Hövdingevägen i Ronna efter rapporter om en brand. Räddningstjänsten ryckte ut från två stationer, från Södertälje och fick även förstärkning från Botkyrka.

Oklart, verkar också ha brunnit på Hövdingevägen samt idag brann det ju som fan i Ronna igen?
Undrar om allt hänger ihop
Citera
2024-11-05, 18:45
Medlem
sunny5s avatar
Vad jag fått till mig rör det sig om samma lägenhet där en kvinna hittades avliden Mars-24, snubben blev friad men många tror att han dräpte henne, och har ett gäng haters efter sig nu! 😉🫠
Citera
2025-01-12, 20:46
Medlem
torsdag2023s avatar
Citat:
Vad jag fått till mig rör det sig om samma lägenhet där en kvinna hittades avliden Mars-24, snubben blev friad men många tror att han dräpte henne, och har ett gäng haters efter sig nu! 😉🫠

Har vi fått det bekräftat att det rörde sig om Hövdingevägen 1 och att det var hos den tidigare misstänkte mannen?
Citera
2025-01-13, 02:10
Medlem
Citat:

JH??
Citera
2025-01-13, 09:20
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
JH??

Ja, många tror han dräpte henne, men bevisningen räckte inte och C var ju missbrukare, så polis/åklagare lägger inte så stort intresse i sånt :/
Citera
2025-01-13, 12:32
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torsdag2023
Har vi fått det bekräftat att det rörde sig om Hövdingevägen 1 och att det var hos den tidigare misstänkte mannen?

Jag har fått det till mig via munnen Och jag vet vem Damen är, men kommer inte outa henne. Bara om det går till åtal
Citera
2025-01-13, 18:21
Medlem
sunny5s avatar
Tassade in på Fb, och J.H har nu ett förhållande med en av C vänner, och pappa C gratulerar till dom...Livet går vidare
Citera
2025-01-13, 18:23
Avstängd
tippar på kvinna som GM för mordbranden

läste nyligen en rapport som gjorde gällanden att det är ett av de brotten där kvinnor är i majoritet
eller om det möjligen var så att skillnaden jmf med andra brott var så stor.

dvs fällda domar. att kvinnor med sina sluga tungor kan få män att begå dumheter för dem, är gammalt
Citera
2025-01-13, 20:46
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
tippar på kvinna som GM för mordbranden

läste nyligen en rapport som gjorde gällanden att det är ett av de brotten där kvinnor är i majoritet
eller om det möjligen var så att skillnaden jmf med andra brott var så stor.

dvs fällda domar. att kvinnor med sina sluga tungor kan få män att begå dumheter för dem, är gammalt

Ja vad jag fått till mig återvände kvinnan och slog eld på lägenheten
Citera
2025-01-13, 21:02
Avstängd
Citat:
Ja vad jag fått till mig återvände kvinnan och slog eld på lägenheten
tragiskt, inte minst att få "rätt", men som sagt inte oväntat.

jag har sett märkligare saker med eld, ska sägas. eller vad tycks om en rullstolsbunden som blir räddad från en eldshärjad lägenhet och sedan KRYPER TILLBAKA? möjligen två gånger. jag gömde mig nästan för brandkåren när de väl tagit sig dit till den redan brandsläckta lägenheten. helvete!! dröjde inte länge innan jag fick se Satan själv skrikandes och brinnandes, kommenderande om sitt djävulskap.

"tur" att jag hade slängt ifrån mig mina förbjudna (halon) brandsläckare iaf. haha

en annan "närstående" var en av dem som är dömd(av 12) ett visst år, för att ha mördat sin sambo. och i samma lya de ska ha befunnit sig är där svartenbrandt ska ha brunnit inne. som visst ska ha haft ett visst elände med sin dotter....
Senast redigerad av litenfiskare 2025-01-13 kl. 21:05.
Citera
2025-01-13, 22:10
Medlem
torsdag2023s avatar
Citat:
Tassade in på Fb, och J.H har nu ett förhållande med en av C vänner, och pappa C gratulerar till dom...Livet går vidare

Psykfallet B från HV 11 som jag nämnde tidigare. Hon har förlorat både lägenhet och sin son och sitter nu helt öppet på Facebook och skryter om deras drogrus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in