Citat:
Hans. Fucking. Val.
Han har skaffat gowniak, hans problem. Ingen har satt en pistol mot hans tinning, han vill inte uppfostra sina horungar. Ingen bryr sig.
Citat:
Jag har läst artikeln, och sluta kalla folk för saker. Det brukar vara ett tecken på att argumenten tryter. Då vore det bättre av dig att lägga ner ifall så är fallet.
Varför skulle jag, din rövknullade stövelslickare? Det här är FB där man kan skriva vad man tycker när man diskuterar.
Vi tar det igen: hans fucking hobby är inte ett skäl för att stjäla en hyresrätt från allmännyttan.
Citat:
Många som driver näringsverksamhet är intresserade eller rent av mycket intresserade av det de sysslar med. Menar du med din logik att alla företagare egentligen bara håller på med hobbyverksamhet? Det samma kan ju gälla många som har vanlig anställning också.
Hans privata intresse är inte näringsverksamhet. Så djävla simpelt.
Han kan grina hur mycket han vill, hans fucking hobby är inte skäl för att beslagta en hyresrätt ämnad som bostad. Ingen djävel skulle försvara en boomer som kräver en hyresrätt för stt bygga modell-järvägar för att hans apbarn stör honom på kvällen.
Han kan säga upp sig från sitt jobb om han vill leka börsmäklare, och då kan han använda sin bostadsrätt för ändamålet när hans avkomma är på dagis.
Citat:
Vad jag vet om det? Jo jag kan läsa innantill vad du skriver i TS. Svårare än så är det inte.
Du är så djävla efterbliven så du vet inte ens vad du skriver