Citat:
Ursprungligen postat av
prostetnic
Resonerar du samma sak gällande din arbetsgivare (om du nu har någon)? Det är inte rimligt att någon jävla sprätt med vad-nu-för-bostad-han-har använder en hyresrätt för sin hobby i ett land med bostadsbrist. Hans djävla problem att han skaffat ungar. Han kan köpa hörselkåpor om hans ouppfostrade horungar inte kan dämpa sig i möblerade rum?
Citerade du fel nu? Tror du jag bryr mig om min arbetsgivare eller vad? Den feta idioten kan brinna inne, så mycket bryr jag mig.
Citat:
Jag har inte koll på vad som är bevisat i fallet. Har du?
Ja, det är inte bevisat att lägenheten hyrts ut i andra hand. Övriga anklagelser erkänns.
Citat:
Öh, nej det har han inte gjort. Det finns inget som säger att aktiehandel är att betrakta som hobby och därmed lokalen att betrakta som hobbyrum.
Läs artikel igen din svagsinta hjonfitta.
"I ett mejl till Vätterhems ombud berättar han också att han är mycket intresserad av aktiehandel och lägger mycket tid på det."
Hans privata djävla intresse är inte ett jobb.
Han kan sitta i en skrubb i sin lägenhet och leka börsmäklare om det nu är så djävla intressant.
Citat:
Men nota bene det var inte det du for efter i TS. Dessutom är det heller inte det som hyresvärden verkar fara efter heller.
Vad Fan vet du om det? Vad jag "var ute efter" är att en fitta med bostadsrätt utnyttjar allmännyttan för sin hobby för att han inte står ut med sina ouppfostrade horungar.