• 6
  • 7
2024-12-13, 06:09
Medlem
rosalinjenhotwaryas avatar
ts jag tror du bara ee lite bög tyvärr
Citera
2024-12-13, 09:42
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Även om man inte tänder det minsta på män så förstår jag inte varför någon tycker att det är dåligt att unga män som regel inte är grottmänniskor längre, som många t.ex. var under min tonårstid på 1980-talet.

Ja, min önskan vore ju att saamhället på bred skala saktade in eller avbryter testosterona tonåren hos killar, t.ex. att alla killar från högstadiet och upp till 19-20 års åldern sätts på testosteronblockerare hos skolsyster. Men prova säga det rakt ut i offentliga debatten i ett ängsligt land som vänt progressiviteten ryggen till förmån för toxisk maskulinitet..
Citera
2024-12-13, 09:53
Medlem
LKKINGENs avatar
Absolut är de med penis betydligt femininare idag än för bara 25 år sedan.
Idag skall det tittas i speglar, rättas till frisyrer, ha matchande kläder.
Att vara fet och ha skägg är kanske inte otroligt feminint men lyssna på dem så..

Värdegrund är en del av vardagen.
Gråtas i tidningen när befälen är dumma mot en i det militära.
Bli kränkta på daglig basis.
Inte våga säga negerboll.
Apa efter USA och göra high fives och ha kepsen bak o fram.
Anser att skolan vore hemsk om man gick tillbaks till kateder undervisning.

Det är bara fylla på listan men nu ska jag bajsa så någon annan får ta vid.
Citera
2024-12-13, 15:10
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det måtte väl finnas 10-15% etniska svenskar där du bor? Finns det verkligen platser i Sverige där det knappt finns en enda etnisk svensk?

Jag bor i en ort i Mälardalen som du hör om ofta i media med skjutningar, mitt område är mindre än 5 % svenskt.
Citera
2024-12-13, 18:13
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Någon annan som noterat hur feminina dagens unga snubbar är? Händer titt som tätt att jag spanar in någon söt blondin ute på stan och tittar närmare... Argh, fyfan det var en kille. Nej, jag har inte blivit bög. Det är killarna som fått runda, pluffsiga ansikten, långa ögonfransar och feminina former. Breda rumpor och magfläsk som förväxlas med små bröst. Dessutom har många ett feminint beteende, skrattar "tjejigt" och har nasala röster. Tänk Mark Levengood fast med ljusare röst och hår.

Främst verkar detta ha påverkat svenska killar men även araberna har blivit tjejigare. De sistnämnda har ock ofta god skäggväxt så de är svårare att förväxla med tjejer.

Någon annan som observerat detta fenomen? Vad tror ni det beror på? Östrogen i dricksvattnet? För lite motion? PK? Anpassning till tjejers sexuella preferenser? Förlåt om jag lagt tråden i fel forumdel. Någon mod får gärna flytta.
Många män har väl Klinefelters också. Då ser man ut så här: https://www.google.com/search?q=klin...le-gws-wiz-img

Undrar om det är det många incels har? Kvinnor ser helt enkelt ingenting i sådana män
Citera
2024-12-13, 21:04
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag bor i en ort i Mälardalen som du hör om ofta i media med skjutningar, mitt område är mindre än 5 % svenskt.

Det låter trist. Hoppas att du får möjlighet att flytta på något sätt.
Citera
2024-12-13, 21:07
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Det låter trist. Hoppas att du får möjlighet att flytta på något sätt.

Jag har redan flytt, men ska tillbaka och bo där mer, det är synd att det är så invaderat för jag trivs, inget emot invandrare men vill gärna att svenskar ska vara hälften. Sedan kan man inte bara dra, för detta kommer komma till alla orter med gängproblem, finns gäng i orter på 10 000.
Citera
2024-12-13, 21:07
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation

Låter som Södertälje.
Citera
2024-12-13, 22:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Någon annan som noterat hur feminina dagens unga snubbar är? Händer titt som tätt att jag spanar in någon söt blondin ute på stan och tittar närmare... Argh, fyfan det var en kille. Nej, jag har inte blivit bög. Det är killarna som fått runda, pluffsiga ansikten, långa ögonfransar och feminina former. Breda rumpor och magfläsk som förväxlas med små bröst. Dessutom har många ett feminint beteende, skrattar "tjejigt" och har nasala röster. Tänk Mark Levengood fast med ljusare röst och hår.

Främst verkar detta ha påverkat svenska killar men även araberna har blivit tjejigare. De sistnämnda har ock ofta god skäggväxt så de är svårare att förväxla med tjejer.

Någon annan som observerat detta fenomen? Vad tror ni det beror på? Östrogen i dricksvattnet? För lite motion? PK? Anpassning till tjejers sexuella preferenser? Förlåt om jag lagt tråden i fel forumdel. Någon mod får gärna flytta.

Tror det beror på östrogenliknande ämnen som uppstår när plast bryts ner. Plus alla andra kemikalier i maten, luften, besprutningsmedel, flamskydd, hygienartiklar, osv.

+ Att män inte jobbar lika fysiskt längre.

Lägg därtill en kost bestående av vete, socker (från mestadels majs), palmolja, kemikalier, sötningsmedel, osv.

Dessa saker sammantaget orsakar troligen att mäns testosteronnivåer ligger i den nedre delen av skalan nuförtiden.
Senast redigerad av Jenny9 2024-12-13 kl. 22:55.
Citera
2024-12-19, 11:41
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Tror det beror på östrogenliknande ämnen som uppstår när plast bryts ner. Plus alla andra kemikalier i maten, luften, besprutningsmedel, flamskydd, hygienartiklar, osv.

+ Att män inte jobbar lika fysiskt längre.

Lägg därtill en kost bestående av vete, socker (från mestadels majs), palmolja, kemikalier, sötningsmedel, osv.

Dessa saker sammantaget orsakar troligen att mäns testosteronnivåer ligger i den nedre delen av skalan nuförtiden.
Tror starkt på detta. Mikroplaster är nog boven till både detta och att flickor får allt tidigare pubertet. Synd att arbetet går långsamt med att göra något åt saken. Vissa länder från södra EU pushar på, men feminiserade länder som Sverige bryr sig inte.

Bäst att använda glasburkar och glaslådor till livsmedelsförvaring i så stor utsträckning som det går, och undvika konservburkar utan Krav-märkning. De har nämligen sketchy plastbeläggning på insidan. Och sluta dricka drycker på plastflaska, och nog helst burk också.

Fysiskt arbete och träning är nog jävligt viktigt också. Arbetare nu är ju rejält olika från tjänstemän nu. Speciellt kontorsnissar som inte tränar.

En sak jag vill lägga till är att kött i kosten är viktig också. Rött kött hjälper höja testosteronnivåerna, men i dagens läge där det femenina är norm även för män och pojkar, så äter folk mindre och mindre kött. Skolorna och dagisen serverar i många fall bara kött en eller två gånger i veckan. De vet med all sannolikhet vad de gör, då detta är belagt med forskning.
Citera
2024-12-21, 09:34
Medlem
Citat:

Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.
Citera
2024-12-21, 09:58
Medlem
EnflygandeKos avatar
Därför media "internet" den västerländska nuvarande kulturen säger att " maskulint = toxic" . Så de gör allt för att påvisa allt negativt med " maskulint " istället för att belysa det bra och positiva . Bara kolla på män. reklamare film serier osv, vita män är oftast inkompetenta klumpiga lata irrationella m.m. . Men förhoppningvis börjar pendeln att svänga åter igen och saker börjar bli mer "normala "
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in