Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-10-18, 20:37
  #1
Medlem
Någon annan som noterat hur feminina dagens unga snubbar är? Händer titt som tätt att jag spanar in någon söt blondin ute på stan och tittar närmare... Argh, fyfan det var en kille. Nej, jag har inte blivit bög. Det är killarna som fått runda, pluffsiga ansikten, långa ögonfransar och feminina former. Breda rumpor och magfläsk som förväxlas med små bröst. Dessutom har många ett feminint beteende, skrattar "tjejigt" och har nasala röster. Tänk Mark Levengood fast med ljusare röst och hår.

Främst verkar detta ha påverkat svenska killar men även araberna har blivit tjejigare. De sistnämnda har ock ofta god skäggväxt så de är svårare att förväxla med tjejer.

Någon annan som observerat detta fenomen? Vad tror ni det beror på? Östrogen i dricksvattnet? För lite motion? PK? Anpassning till tjejers sexuella preferenser? Förlåt om jag lagt tråden i fel forumdel. Någon mod får gärna flytta.
__________________
Senast redigerad av EttTillKonto2 2024-10-18 kl. 20:42.
Citera
2024-10-18, 20:43
  #2
Medlem
En heterosexuell man kan identifiera en transa omedelbart. Men du menar att du identifierat en man som du trodde var en kvinna? Det betyder att du åtminstone är bi. Alla vanliga män skulle se att det var en man.

Jag vet dock att du är ett troll, du har gjort inlägg där du kallar Israel för terrorister osv haha
Citera
2024-10-18, 20:45
  #3
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Någon annan som noterat hur feminina dagens unga snubbar är? Händer titt som tätt att jag spanar in någon söt blondin ute på stan och tittar närmare... Argh, fyfan det var en kille. Nej, jag har inte blivit bög. Det är killarna som fått runda, pluffsiga ansikten och feminina former. Breda rumpor och magfläsk som förväxlas med små bröst. Dessutom har många ett feminint beteende, skrattar "tjejigt" och har nasala röster.

Främst verkar detta ha påverkat svenska killar men även araberna har blivit tjejigare. De sistnämnda har ock ofta god skäggväxt så de är svårare att förväxla med tjejer.

Någon annan som observerat detta fenomen? Vad tror ni det beror på? Östrogen i dricksvattnet? För lite motion? PK? Anpassning till tjejers sexuella preferenser? Förlåt om jag lagt tråden i fel forumdel. Någon mod får gärna flytta.

Du menar bara utseendet. Nu bor jag så att jag inte ser svenskar dagligen men de jag ser ser inte ut som tjejer. Tycker man ser på en kille när han går. Det är det första som gör att man ser skillnad och det har inte blivit tjejigare. Det andra är rösten, samma där, de har killröst.

Men du säger att de skrattar tjejigt. Nehe, tror jag inte alls på.
Och skulle mer fett på ansiktet ta bort rakare ögonbryn och skarpare haka?

Magen och brösten sitter inte ens på samma ställe. Ser väldigt sällan killar med stort arsel. De har ju inte större höfter.

Kan du googla fram en bild på vad du mernar?
Citera
2024-10-18, 20:48
  #4
Medlem
Jag analyserade det och fann att västerländskt tänkande i sig är feminint i sig. Först och främst försöker män instinktivt att imponera på kvinnor. Hälften av befolkningen är kvinnor. Kvinnor har rösträtt. Därför, även om de stiftar lagar för att begränsa mäns våld, kastrerar de flesta män sina egna instinkter för att de vill imponera på kvinnor. Jag läste att i de flesta västländer blir våldsamma män kriminella och hamnar i fängelse. Anledningen till att de flesta västerländska män, inklusive invandrare, har blivit feminina beror kanske på inflytandet från västerländsk ideologi.
Citera
2024-10-18, 20:59
  #5
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
En heterosexuell man kan identifiera en transa omedelbart. Men du menar att du identifierat en man som du trodde var en kvinna? Det betyder att du åtminstone är bi. Alla vanliga män skulle se att det var en man.

Jag vet dock att du är ett troll, du har gjort inlägg där du kallar Israel för terrorister osv haha

Tänkte också på bisexualitet men när jag sedan läste att Ts tycker att unga killars magfläsk ser ut som små bröst tror jag det snarare kan röra sig om pedofili. Oavsett är det något som inte lirar korrekt i hjärnkontoret. Nu nämns visserligen Mark Levengod som någon ts fantiserat om fast med hår och ljusare röst….

Jistanes!
Citera
2024-10-18, 21:03
  #6
Medlem
TordesPungs avatar
Dagens killar är inte feminina förihelvete, dagens flashbackare är feminina men irl är det män som är män!
Citera
2024-10-18, 21:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
En heterosexuell man kan identifiera en transa omedelbart. Men du menar att du identifierat en man som du trodde var en kvinna? Det betyder att du åtminstone är bi. Alla vanliga män skulle se att det var en man.

Självklart! Transor som Babsan är superlätta att könsbestämma i jämförelse med dagens killar. Transor är uppenbart "kvinnliga på låtsas" medans unga killar är "kvinnliga på riktigt" om du fattar vad jag menar?

Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Men du säger att de skrattar tjejigt. Nehe, tror jag inte alls på.
Och skulle mer fett på ansiktet ta bort rakare ögonbryn och skarpare haka?

Ja! Väldefinierad haka tycker jag har blivit extremt ovanligt nuförtiden. Varför killarnas former mjuknat vet jag inte men jag tycker det är ganska tydligt faktiskt.

Citat:
Kan du googla fram en bild på vad du mernar?

Svårt. "Snubbar som ser ut som hermafroditer" ger inte många träffar och att bild-googla söta pojkar är inte riktigt min grej. Tänk dig snubbar som Pontus Rasmusson och Benjamin Ingrosso (innan han fick skägg) eller kanske rapparen Einar.
Citera
2024-10-18, 21:43
  #8
Medlem
Har också märkt det. Fick upp en intressant video jag inte hittar länk till. Men det handlade om hur hormoner ändrade ens utseende och vilka typdrag det fanns hos men för high estrogen face / high testosterone face. Många av dagens män ser ut att ha just höga halter av östrogen i både ansiktsdrag och kroppsform. Funderar på om det beror på alla hornomer vi proppar i kvinnor, som kissar ut det, som inte renas helt från dricksvattner.
Citera
2024-10-18, 22:21
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Någon annan som noterat hur feminina dagens unga snubbar är? Händer titt som tätt att jag spanar in någon söt blondin ute på stan och tittar närmare... Argh, fyfan det var en kille. Nej, jag har inte blivit bög. Det är killarna som fått runda, pluffsiga ansikten, långa ögonfransar och feminina former. Breda rumpor och magfläsk som förväxlas med små bröst. Dessutom har många ett feminint beteende, skrattar "tjejigt" och har nasala röster. Tänk Mark Levengood fast med ljusare röst och hår.

Främst verkar detta ha påverkat svenska killar men även araberna har blivit tjejigare. De sistnämnda har ock ofta god skäggväxt så de är svårare att förväxla med tjejer.

Någon annan som observerat detta fenomen? Vad tror ni det beror på? Östrogen i dricksvattnet? För lite motion? PK? Anpassning till tjejers sexuella preferenser? Förlåt om jag lagt tråden i fel forumdel. Någon mod får gärna flytta.
De trodde väl att kvinnor ville ha sådana män.....
Män ska vara mjuka men inte när det handlar om sex.....
Citera
2024-10-18, 22:51
  #10
Medlem
AndersPersson99s avatar
Det stämmer och är en stor del av varför samhället går åt helvete. Man kan inte skylla allt på kvinnor. De svenska männen verkar lida klinisk skada när det kommer till deras maskulinitet. En del kan skyllas på att samhället är feminiserat, men en del tror jag har andra okända medicinska orsaker. Vissa män ser ut och beter sig som små flickor. Det är inte friskt.
Citera
2024-10-18, 23:20
  #11
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
magfläsk som förväxlas med små bröst.

Va?
Jag vet inte var du bor eller hur folket ser ut i dina trakter, men killar som har magfläsk som ser ut som små (kvinno)bröst.
Kan inte ens föreställa mig hur det skulle se ut.
Citera
2024-10-18, 23:38
  #12
Medlem
BigMesquiteMurphs avatar
Har för mig att testosteronniåver sjunkit ganska drastiskt sedan 70-talet, kan ha att göra med ämnen i plaster vi får i oss som härmar östrogen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in