• 1
  • 2
2024-10-19, 07:10
Medlem
Har alltid tyckt det r massa bg att det ska kunna mta allting frn din handled.

Vad tycker ni sjlva som anvnder det? Har den ex hjlpt er i er trning.
Varfr har du en smartklocka? Vilka funktioner anvnder du bst?

Vilken smartklocka rekommendera du just nu?

Hr ligger dom vldigt hgt i pris
https://www.aftonbladet.se/teknik/a/...rtklockor-tips

12.000kr fr den dyraste. r det ens ndvndigt.
Vad ska man ha som nybrjare?
Citera
2024-10-19, 07:17
Medlem
Funkar bra.
Apple Watch.
Citera
2024-10-19, 07:18
Medlem
StorKokoss avatar
Knns som ondigt, man har ju mobilen.
Citera
2024-10-19, 07:34
Har en wifi-uppkoplad Apple Watch som jag kan betala med, den tar emot mail, sms och samtal. Den lser upp dator och iPad, den hller koll p hjrtat, den ringer sjlv upp 112 om jag faller/krockar, den har all information som finns i mobilen.

Kan svrligen tnka mig en tillvaro utan klockan. Men att jag r s positiv handlar ocks om att alla mina prylar r Apple: dator, iPad, klocka, hrlurar, hgtalare,TV.... Allt fungerar perfekt ihop sedan mnga r.

Apple Watch r definitivt att rekommendera!
Citera
2024-10-19, 07:50
Saxat. rolig pryl fr dig som gillar smidig teknik.

Jamen det lter ju bra. Smidigt ska det vara..

TS, jag har en d jag fick en av en nrstende fr nt r sen. r ingen dyrgrip antar jag. Men har liksom inte riktigt frsttt vad den skulle vara/r till fr, s den har ftt legat i ett skp obruten frpackning. Funderar p om jag kanske skulle ta och brja anvnda den s jag kanske kommer tycka att det blir roligare att brja med ngon sport aktivitet 🫤

r det lttsamt att installera eller vad man nu mste gra fr att starta upp den eller mste jag frga ngon teknisk fr att f hjlp att komma igng med den?
Citera
2024-10-19, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impudicus
Har en wifi-uppkoplad Apple Watch som jag kan betala med, den tar emot mail, sms och samtal. Den lser upp dator och iPad, den hller koll p hjrtat, den ringer sjlv upp 112 om jag faller/krockar, den har all information som finns i mobilen.

Kan svrligen tnka mig en tillvaro utan klockan. Men att jag r s positiv handlar ocks om att alla mina prylar r Apple: dator, iPad, klocka, hrlurar, hgtalare,TV.... Allt fungerar perfekt ihop sedan mnga r.

Apple Watch r definitivt att rekommendera!

Skriver du verkligen mail och sms med klockan? Det knns som sdant kan vnta tills man kommer hem.

Hller koll p hjrtat d menar du pulsmtaren?

Sjukt att den ringer 112 om du faller, vad r det fr klocka du har?
Citera
2024-10-19, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Saxat. rolig pryl fr dig som gillar smidig teknik.

Jamen det lter ju bra. Smidigt ska det vara..

TS, jag har en d jag fick en av en nrstende fr nt r sen. r ingen dyrgrip antar jag. Men har liksom inte riktigt frsttt vad den skulle vara/r till fr, s den har ftt legat i ett skp obruten frpackning. Funderar p om jag kanske skulle ta och brja anvnda den s jag kanske kommer tycka att det blir roligare att brja med ngon sport aktivitet 🫤

r det lttsamt att installera eller vad man nu mste gra fr att starta upp den eller mste jag frga ngon teknisk fr att f hjlp att komma igng med den?

Precis, har inte heller riktigt frsttt heller vad det r som r s guld drav trden.
Citera
2024-10-19, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
Knns som ondigt, man har ju mobilen.

Lite s jag tnker ocks, hur ska man kunna se ngot med en sdan liten grej. Annars r det kanon att ha den p armen istllet fr fickan.
Citera
2024-10-19, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Funkar bra.
Apple Watch.

Vad hjlper den dig med i vardagen som du inte kan gra annars?
Citera
2024-10-19, 08:22
Medlem
TattooedFuckers avatar
Har vanlig klocka . Ja har testat smartklocka och vart mest irriterad d den vibrerade konstant .
Citera
2024-10-19, 08:59
Medlem
BestCoast.s avatar
Vldigt smidig med notiser nr man kr bil mm, man kan snabbt och enkelt se utan att behva titta till telefonen. Samtidigt kanon om man utfr lpning och liknande.
Var inte mycket fr ''rena'' smartklockor som man fick ladda varje natt. Men en sportklocka likt Polar, Garmin eller liknande med en batteritid p 1-2 veckor r fantastiskt.
Citera
2024-10-19, 09:29
Medlem
Kosmos.s avatar
Verkar mer distraktion/leksak n hjlpmedel. Ska dessutom laddas konstant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in