Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-10-30, 14:58
Medlem
Puttinavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Lgger du fram peer reviewed studier p det r du vnlig.
Det r s enkelt att googla fram s det klarar du skert sjlv.
Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
ja jag har ju ADHD-diagnos. jag har tagit antipsykotisk medicin till och frn. har en psykos bakgrund ocks, drfr jag har olanzapin, fr att minska risken att falla tillbaka i en ny psykos.

har tagit olanzapin i mnga r, men har slutat och brjat till och frn. det r vl nu det senaste som jag har sktt min mediciering i 4 mnader nu ungefr.
h din stackars jvel, d frstr jag.

Upplever du ngon frbttring av Olanzapin? Kan de frhindra att psykos utvecklas r det ju af godo d psykoser ddar hjrnceller fr var psykos som uppstr men i lngden.. r de inte bra allts. Har du provat niacin (Vitamin B3) i hga doser? Det ska ju i 80% av fallen ha god effekt p schizofreni vilket bestr av bl.a. psykoser s tnker det kan vara vrt att prova men d ska du ta hga doser om 3000mg dagligen.

Vad gller ADHD'n sgs det inom alternativ vrd bero p aluminiumansamlingar dr en viss forskare var inne p ett spr dr man faktiskt sg lkning men hans fondmedel och forskning togs ut av folk som insisterade p att han var en bluff. Det var han i n t e d han gick i skola med en vn till mig och vnnen gr i god fr att han r the real deal och en mycket bra person. Jag fljde dessutom tv av hans patienter sjlv och de blev mycket frbttrade och inga kemiska medel behvdes.

Vet inte om man fr rekommendera honom hr utan att bli utsklld av pbeln men Professor Christopher Exley r hans namn. Det r ju s att om man kommer ut med en i princip gratis bot som dessutom r vldigt enkel, frlorar lkemedelsindustrin miljarder p det s man blir helt enkelt utsttt och avvisad och det gr ut ver patienter som dig som hade kunnat bli 100% terstllda utan kemikalier.
Citera
2024-10-30, 15:40
Avstngd
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttinava
Det r s enkelt att googla fram s det klarar du skert sjlv.

h din stackars jvel, d frstr jag.

Upplever du ngon frbttring av Olanzapin? Kan de frhindra att psykos utvecklas r det ju af godo d psykoser ddar hjrnceller fr var psykos som uppstr men i lngden.. r de inte bra allts. Har du provat niacin (Vitamin B3) i hga doser? Det ska ju i 80% av fallen ha god effekt p schizofreni vilket bestr av bl.a. psykoser s tnker det kan vara vrt att prova men d ska du ta hga doser om 3000mg dagligen.

Vad gller ADHD'n sgs det inom alternativ vrd bero p aluminiumansamlingar dr en viss forskare var inne p ett spr dr man faktiskt sg lkning men hans fondmedel och forskning togs ut av folk som insisterade p att han var en bluff. Det var han i n t e d han gick i skola med en vn till mig och vnnen gr i god fr att han r the real deal och en mycket bra person. Jag fljde dessutom tv av hans patienter sjlv och de blev mycket frbttrade och inga kemiska medel behvdes.

Vet inte om man fr rekommendera honom hr utan att bli utsklld av pbeln men Professor Christopher Exley r hans namn. Det r ju s att om man kommer ut med en i princip gratis bot som dessutom r vldigt enkel, frlorar lkemedelsindustrin miljarder p det s man blir helt enkelt utsttt och avvisad och det gr ut ver patienter som dig som hade kunnat bli 100% terstllda utan kemikalier.

Psykosmedeciner har man fortfarande inte faststllt om det beror p sjukdomen eller medicinen.
ADHD har inte med psykoser att gra.

Men vartrvar de dr peer reviewed studierna jag frgade efter?
Citera
2024-10-30, 22:04
Medlem
Puttinavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Psykosmedeciner har man fortfarande inte faststllt om det beror p sjukdomen eller medicinen.
ADHD har inte med psykoser att gra.

Men vartrvar de dr peer reviewed studierna jag frgade efter?
Jo det r faststllt sedan flera r och du missade mitt svar i att du fr googla sjlv. Jag r inte din tjnare och nr du nd gr ngot kan du lra dig lsa bttre ocks d du totalt missade mitt svar till dig s lsfrstelsen ter sig lg.

Nu fr du inte mer uppmrksamhet frn mig.
Citera
2024-10-31, 07:50
Avstngd
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttinava
Jo det r faststllt sedan flera r och du missade mitt svar i att du fr googla sjlv. Jag r inte din tjnare och nr du nd gr ngot kan du lra dig lsa bttre ocks d du totalt missade mitt svar till dig s lsfrstelsen ter sig lg.

Nu fr du inte mer uppmrksamhet frn mig.

Det r inte s man styrker fakta vilket du sklart vet.
S lgg nu fram de peer reviewed studier som visar att du har ngot vettigt bakom det du sger.

Citera
2024-10-31, 08:39
Medlem
Psykpatient33s avatar
Titta p knarkare annars.

De som knarkar benzos blir strda p sitt flummiga struliga stt.
De som knarkar weed blir frsoffade och lite sla efter ngra r.
De som knarkar amfetamin blir stissiga never-ending ska-alltid-hnda-nt.

Alla knark pverkar mnniskor, fast p olika stt. Trycker man i sig knarket varje dag, som man gr om man r riktig knarkare eller bor p psyket, s frndras hjrnan, personligheten, hur de r, energimngden, vad det r fr ngot de vill gra generellt, och allt annat. Utseendet frndras ocks. Tjackisar r smala och ska alltid ivg med sin jvla hund och g lnga promenader, cannabis-fantaster blir lite plufsiga av alla munchies, benzo-mongon fr massa blmrken av allt strt de hittar p..

r man inskriven p psyk med en hftig daglig dos av X s kommer det pverka resten av livet. Dessutom kommer de ju inte ut, utan hlls insprrade vilket ocks pverkar.

Det behvs vl ingen konspirationsteori fr detta?
Senast redigerad av Psykpatient33 2024-10-31 kl. 08:45.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in