Citat:
Det r s enkelt att googla fram s det klarar du skert sjlv.
Citat:
h din stackars jvel, d frstr jag. ja jag har ju ADHD-diagnos. jag har tagit antipsykotisk medicin till och frn. har en psykos bakgrund ocks, drfr jag har olanzapin, fr att minska risken att falla tillbaka i en ny psykos.
har tagit olanzapin i mnga r, men har slutat och brjat till och frn. det r vl nu det senaste som jag har sktt min mediciering i 4 mnader nu ungefr.
har tagit olanzapin i mnga r, men har slutat och brjat till och frn. det r vl nu det senaste som jag har sktt min mediciering i 4 mnader nu ungefr.
Upplever du ngon frbttring av Olanzapin? Kan de frhindra att psykos utvecklas r det ju af godo d psykoser ddar hjrnceller fr var psykos som uppstr men i lngden.. r de inte bra allts. Har du provat niacin (Vitamin B3) i hga doser? Det ska ju i 80% av fallen ha god effekt p schizofreni vilket bestr av bl.a. psykoser s tnker det kan vara vrt att prova men d ska du ta hga doser om 3000mg dagligen.
Vad gller ADHD'n sgs det inom alternativ vrd bero p aluminiumansamlingar dr en viss forskare var inne p ett spr dr man faktiskt sg lkning men hans fondmedel och forskning togs ut av folk som insisterade p att han var en bluff. Det var han i n t e d han gick i skola med en vn till mig och vnnen gr i god fr att han r the real deal och en mycket bra person. Jag fljde dessutom tv av hans patienter sjlv och de blev mycket frbttrade och inga kemiska medel behvdes.
Vet inte om man fr rekommendera honom hr utan att bli utsklld av pbeln men Professor Christopher Exley r hans namn. Det r ju s att om man kommer ut med en i princip gratis bot som dessutom r vldigt enkel, frlorar lkemedelsindustrin miljarder p det s man blir helt enkelt utsttt och avvisad och det gr ut ver patienter som dig som hade kunnat bli 100% terstllda utan kemikalier.